Sabtu, 21 Jun 2014

HOT!! #MBmesraRakyat Bakal Riuh Rendahkan Daerah #Baling! @MukhrizMahathir #HanyaDiKedah


Masa dinanti nanti sudah tiba! Program Mesra Rakyat aka #MBmesraRakyat akan tiba ke daerah Baling esok. YAB Dato Seri Haji Mukhriz Tun Mahathir akan turun bersama rakyat Baling didalam pelbagai program yang telah diaturkan oleh daerah Baling.

Ada program bersama rakyat, ada kenduri rakyat, ada program bersama Ulamak tempatan, kakitangan kerajaan, ahli-ahli politik dan pelbagai lagi.

Acara kemuncak ialah, bermalam dirumah keluarga angkat dan beramah mesra serta turun ke kampung kampung dalam daerah Baling pada 21-22 Jun ini.

YAB MB Kedah tidak keseorangan, beliau bersama Exco-Exco kerajaan negeri akan turut serta bersama rakyat untuk mengetahui denyut nadi dan kehidupan yang rakyat hadapi.


Ini bukan program kosong atau syok sendiri. Ini cara YAB DSMM mendekati rakyat disetiap pelusuk negeri Kedah. Turun ke padang bertanyakan khabar, bersua muka saling kenal-mengenal, malah rakyat boleh mengadu terus kepada beliau, tanpa ada jurang atau birokrasi.



Kepada warga Baling sudahkah anda bersedia untuk berjumpa dengan pemimpin kesayangan anda??


McTheory:
Jangan lupa bawa hp untuk berselfie, bukan senang nak berselfie dengan MB Kedah cekk oii... paling penting jangan lupa, hashtag #MBmesraRakyat


Geng jangan lupa LIKE page MukhrizMahathir FC klik link bawah ni..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SATU LAGI ACARA/PROJEK MELENAKAN RAKYAT BALING. HIP...HIP...HUREEEE2 BERGEMBIRA.

MASA TURUN PADANG NI JENGOK2LAH RAKYAT MARHAEN. TANYA DO BERAPA BANYAK LAGI RAKYAT MISKIN YANG ADA DIBALING BARU KAW...

Tanpa Nama berkata...

Hai cemburu ke

Tanpa Nama berkata...

Kalau selalu pemimpin turun jumpa rakyat dan bersama orang ramai pun salah, kalau tak turun lagi lah kutuk , tapi anuar peliwat tak pernah turun jumpa pengundi bangang permatang pauh tak pa bagus , ni la orang melayu hati selalu busuk dan penuh perangsangka lebih bagus lagi yahudi mabok dia kenal lagi mana yang baik dan mana yang buruk.

Tanpa Nama berkata...

Harap harga getah naik, harga Barang naik, tarif elektrik naik. Semua naik. Anak pi sek pun bawa duit x cukup. Nak ngaji camna lapar. MB kedah penentu harga getah Malaysia, harap bantulah rakyat yg susah. Jgn seronok sorak tapi rakyat menderita.