Isnin, 9 Jun 2014

HOT!! Najib Langgar Hak Asasi? Hak Asasi Kepala Bana Atok Mu Laa @MkiniBM!!


Pehh.. bila depa saman kita itu keadilan.. bila kita saman depa sebab fitnah, depa panggil itu hak asasi.

Woi Meloyakini.. kepala bapak hang hak asasi.. jenis kepala otak yahudi memang suka mengelak dan mengunakan alasan hak asasi.

Inilah portal rejim yahudi Malaysia, suka buat cerita fitnah dan huru hara!

10 ulasan:

Awanama berkata...

Aku dah menyampah nak komen pasal PR perangai mcm sesumpah ni...
Dorang buat boleh...
org lain buat tak boleh...
kahak tui...

Awanama berkata...

Inilah jenis LOYAR-LOYAR LONGKANG si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM! Dapat ijazah - tapi sebenaqnya otak kosong!

Yg. dipertahankan dgn. amat RAKUS oleh si BINATANG BUAS ni, bukan undg-undg, tetapi kuasa politik dan nafsu BUAS si KAPIRDAJAL DAJAL penaja Barat-ZIONIS mereka, terutamanyahak asasi KESAMAAN-KEBEBASAN-LONGKANG puak HOMO-SODOM!

Makcik Sambal Belacan.

Awanama berkata...

Inilah jenis LOYAR-LOYAR LONGKANG si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM! Dapat ijazah - tapi sebenaqnya otak kosong!

Yg. dipertahankan dgn. amat RAKUS oleh si BINATANG BUAS ni, bukan undg-undg, tetapi kuasa politik dan nafsu BUAS si KAPIRDAJAL DAJAL penaja Barat-ZIONIS mereka, terutamanyahak asasi KESAMAAN-KEBEBASAN-LONGKANG puak HOMO-SODOM!

Makcik Sambal Belacan.

Awanama berkata...
Ulasan ini telah dialih keluar oleh pentadbir blog.
Awanama berkata...

Aku cdgkan smua kementerian yg pnah kna @ brasa d fitnah,saman ja dpa ni.. Klu menang,msukkan duit2 tu dlm pebendaharaan,jadikan pendapatan negara..
Depa ni kaya,tu brani fitnah
Saman terus menerus x kaya negara?

Bguna jgk la puak2 ni menjana pndptn negara..haha


the heartbreak kid

Tu kata2 orang trlajak pandai xbertempat, blajar je tinggi tp nuntut ilmu putarbelit, dh nama pn loyer.. Kita kluar saman bmakna kita nk setel dlm makhamah, naik turun makhamah nk cari keadilan, jd knapa takut klu xde buat salah? Bukan ke ni peluang diorang nk tegakkan benang yg basah? Bukan ke mmg benar apa yg dtulis mlaysiakini? Jadi apa nk takot? Ke mmg fitnah? Apasal takot? Puih! berkata...

Tanpa Nama

Agak2 apa peranan loyar2 buruk trlajak busuk ni bila pas 'benar2' brjaya laksanakan hudud dikelantan yg hanya tunggu masa dlaksanakan tu?(kerajaan dh memberi lampu hijau pd pas utk laksanakn hudud dkelantan, hanya mnunggu pas je ni..jd ke x) berkata...

Tanpa Nama

Soklan last sbelum aku pencen dri window blogging nih.. Perlu ke ulama malaysia mlibatkan diri dlm politik malaysia yg busuk ni? Aku tau pas mjadikan ikhwanul sbagai idola pjuangan tp skrg tengok apa nsib ikhwanul, pdahal ikhwanul brpolitik dinegara yg 90% adalah muslim. Kita tngok nasib ulama2 ikhwanul yg dihina dn dsisih, x ke korang rasa sedih? Ini kan pula dinegara kita yg bbilang kaum dn agama ni. Kita prhatikan yg muafakat kaum lain smakin kukuh smentara kaum muslim melayu smakin rapuh. Dgn pihak kafirun dh mula brani mmainkan isu agama yg mana ckup pelik bila pas sndiri mnyokong mereka. Perhatikan hal kalimah Allah dan hak kbebasan beragama. Aku harap saudara smuslim(klu korang msih aggap yg bkn slain pas adalah kafir..entahla) yg ada dlm pas tu kaji le balik kdudukan korang dlm pas tu. Bkan sruh korang masuk umno tp baik korang tinggalkn le pjuangan yg korang sndiri xtau apa yg djuangkn tu. berkata...

Tanpa Nama

Awanama berkata...

PAS dgn ikhwanul muslimin jauh mcm langit dan bumi. Pimpina Ikhwan mereka org2 yg berkhlak tinggi.. mulia jiwa.. lembut peribadi tegas dn keras pd bab pencabulan terhadap Islam oleh kafir.

Ibadah dan ikatan ukhwah mereka krn Allah bukn krn undi dan krn dunia.

PAS? pemimpin luar dipamer macam malaikat tp hakikatnya jahat macam iblis.. kaki betina.. kaki rasuah.. makan harta anak yatim.. makan duit parti.. tp demi nk jaga rekod depa sembunyi.. molek lah konon..

ibadah? pemimpin PAS ni mcm sesumpah.. bila UMNO tak buat depa akn pulun mcm berok.. bila UMNO buat depa takkan buat sbb takut tiru UMNO.. Solat Hajat dipermainakn PAS.. dulu depa buat penuh stadium.. tp bila UMNO buat depa tk buat.. depa kutuk.. ini apa?

Bab ghibah dan fitnah? ini makan minum ularmak dlm PAS.. hari2 disuntik kpd macai depa supaya benci UMNO level tinggi.. fitnah dan kutuk sbg alat senjata dlm ceramah supaya terbakar jiwa macai2 PAS utk terus taksub pada PAS..

PAS itu kotor hanyir jijik krn org2 yg konon mengakui hebat Agama tp jauh lebih kotor buruk dr org2 yg dikatakan jahil ilmu Agama.

PAS-taikbeer!

Awanama berkata...

U ulang I saman u.. itu hak asasi peliwat tegar aka Nuar brahi..
bahlol punya Bar Council... senget.. balaci PakatN Haram..

hak Najib sbg manusia yg difitnah macam mana? mereka fitnah boleh? mereka saman boleh..org UMNO saman xboleh?? celaka punya Bar Council!