Selasa, 9 September 2014

HOT!! Sejarah Melayu Diperbodoh Bakal Berulang di Malaysia? #Dapigs


Sejarah selalunya berulang. Melayu Singapura pun pernah diperdaya dengan janji manis dan sumpah setia.

Akhir sekarang apa yang tinggal? Bahkan sejarah Melayu Singapura pun pelan-pelan ditukar hingga menunjukan Melayu disana bukan penduduk asal.

Kalau kita lihat balik keadaan di Malaysia. Perkara yang sama juga berlaku.

Sejak Dap menjadi kuat, mereka melakukan modus operandi yang sama.

Sejarah jadi pengajaran, contoh dah ada. Tapi masih ramai diantara kita yang tak sedar-sedar. Jangan sampai menyesal dikemudian hari nanti. Masa tu, buat apa pun dah tak guna dah.

Sumber www.facebook.com/MukhrizMahathirFC

#MMFC

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SYUKUR ALHAMDULILLAH kita ada TOKOH terkemuka dan amat terpelajar spt. YAB Tun Abd. Hamid ini - patutnya dilantik sbg. PENASIHAT MT UMNO, yg. mendedahkan PEMBOHONGAN Pembangkang, kerana Akta Hasutan 1948 telah diPINDA oleh YAB PM, Allahyarham Tun Abdul Razak kita, supaya bukan lagi menjadi legasi British-ZIONIS – lihat di - http://badutrakyat.blogspot.com/2014/09/eksklusif-adakah-benar-aktahasutan.html, EKSKLUSIF !!! ADAKAH BENAR #AKTAHASUTAN ADALAH WARISAN ZAMAN #BRITISH ??? WAJIB BACA !!!, Posted By Editor Badut Rakyat , September 08, 2014!

Tapi harap Tun Hamid dikawal rapi oleh anggota PDRM setiap masa kerana MUSUH ISLAM/Melayu dari DAPBANGKAI/PKRSODOM-ejen Barat/ZIONIS tentu sgt. benci dgn. beliau (termasuk dgn. cubaan suntikan kimia/keracunan makanan-minuman, yg. boleh sebabkan kanser/sakit jantung dsbnya - yg. adalah MO DAJAL biasa si Israel/ZIONIS utk. membunuh pemimpin Islam/Dunia Ketiga)!

Oleh kerana si MUSUH Islam/Melayu nak bangkitkan pasal legasi PENJAJAH Barat-ZIONIS (tapi dgn. PENIPUAN sejarah); sepatutnya DYMM Kesultanan Melayu dan NGO-NGO Islam/Melayu TULEN perlu MENYAMAN BERBILLION, PENGGANAS British-ZIONIS di Mahkamah Persekutuan kita dan Britain - dan kembalikan kesemua Tanah Melayu ini ke bawah KUASA EKSEKUTIF Kesultanan Melayu kita!

Biaq seluruh Barat pun sendiri tahu PENIPUAN ini dan sedaq tentang SEJARAH benar Tanah Melayu dan Bumiputera Islam/Melayunya yg. asyik di TINDAS oleh Penjajah/Pendatang MUSUH ISLAM/umatnya!

Dan oleh kerana kaum PENDATANG RASIS dari MUSUH ISLAM asyik MENGHINA/MENGGERTAK ISLAM/umatnya, maka dah tiba masanya juga tentangan habis-habisan di mahkamah ke atas PENIPUAN ini, di mana BERJUTA Pendatang Cina dan India diberi kerakyatan dan hakmilik tanah dgn. begitu mudah, yg. berasaskan undg-undg DAJAL Malayan Union si British-ZIONIS “jus soli” dlm. tahun 1946 - lihat di - www.khazanahbendaharaserimaharaja.com/sejarah-perjuangan-kemerdekaan-v.html , Sejarah Perjuangan Kemerdekaan V: Protes Melayu, UMNO & Pembentukan Persekutuan Tanah Melayu! Dan perlu dikembalikan balik tanah PUSAKA nenek yang kita yg, yg. sewenangnya dirampas PENDATANG termasuk Tanah Rizab Melayu kita, yg. terus senyap berita! Supaya cucu-cicit BUMIPUTERA kita masih dpt. memiliki tanah PUSAKA nenek moyang kita ini dan bukan jadi PENUMPANG/PENGEMIS di masa hadapan!

Makcik Sambal Belacan.

Tanpa Nama berkata...

PAS bodo mana mau belajar dr sejarah
Bkn main sakan 2008 Haid peluk Kit Siang. mcm xde org Islam dh Hadi nk pelok.
Nh skrg biar hancur lumat DAP kunyah PAS.

Dh jelas sejarah dlu2 menerangkan siapa komunis, siapa DAP, PAP.. tp PAS angkuh. Konon sejarah UMNO yg tulis.. bodoh PAS.

Semoga YAb Tun Abdul Hamid dikira berjiwa merdeka dan tokoh yang berani bersuara walau pasti ramai akan cemuhnya termasuk punasehat Najib.