Pages

Rabu, 3 Julai 2013

PANASS! Kerajaan BN Kedah Kejam Pecat Staff KUIN? #HanyaDiKedah


Kejam betul Kerajaan BN Kedah ni. Pasaipa pecat pekerja yang tak bersalah dan berdosa?

Selepas Jamil lari dari KUIN, ramai kroninya pun lari jugak. Tapi masih ada yang tinggal untuk buat kacau, mereka inilah virus yang bakal mengagalkan usaha untuk memulihkan KUIN.

Sapa Dato' Latifah Hassan ni?


Semasa menjadi Naib Presiden Perkhidmatan dan Pengurusan UNISEL beliau sudah didesak supaya meletak jawatan atau kontraknya tak disambung. Orang 'kuat' PKR ini juga bakal merosakkan usaha memulihkan KUIN.

Di Unisel pun orang dah tolak tiba-tiba datang pula ke KUIN. Apa agenda beliau walaupun Jamil dah lari tetapi beliau masih ada di KUIN. Adakah sebagai mata dan telinga kepada pembangkang ataupun kaki dan tangan pembangkang untuk membuat kacau di KUIN?

Kini umurnya pun dah 62 tahun, soo tak salah kalau kontraknya tidak disambung atau diberhentikan. Lagi pun dalam perjanjian, kontrak Latifah ni boleh diberhentikan bila-bila masa. Soo, faktor umur 62 tahun boleh dijadikan alasan untuk di tamatkan perkhidmatan.

Bagi la peluang pada orang muda pulak bekerja, masa zaman Pas dulu dah koyan-koyan duit sapu, cukup-cukuplah tu. Kalau taknak dengar cakap, kami nak londeh habis. Biar semua tau siapa yang dapat malu.

Takpa, kita tengok permainan Pas dulu.. lepas ni kalau depa terus main kasar, jangan salahkan kami kalau kami buka pekung hangpa naa.. hehe

McTheory:
What u give, u get back..

6 ulasan:

  1. SOKONG 100% buat pembersihan PARASIt2 dlm KUIN!! pedulikan PAS Laknatullah!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. londehlah abis.. nak tau jugak apa dia buat.. supaya negeri lain tau.. pekung dada tu dah kering ke belum.. ke dah bernanah sebab tu tak nak pergi.

      Padam
    2. sedap bunyi paper tu.. kesal tindakan... dulu zaman pas tak pulak dia org kesal pecat org lama.. tak pulak kesal buat utang

      Padam
  2. Kasi bersih betul2. KUIN wajib berkembang di bawah Umno. Pas dah rosakkan KUIN.

    BalasPadam
  3. Memang patut pun. Masa dia org ambil alih dulu pun bukan main kotor lagi. Kalau oqg dah tak nak lagi kita punya tenaga,blaah aje lah. Kita kena sedar yg kita tu dok asyik membangkang aje...
    Bila dah tiba giliran org lain,akur aje lah..
    YANG LAMA GANTI YG BARU...
    Kena terima aje lah. Kalu duk lagi..tak malu ke !

    BalasPadam
  4. latifah ini la yang telah mengeluarkan surat tunjuk sebab kepada 10 kakitangan kuin. dulu tunjuk belang sekarang nak mintak belas kasihan?

    BalasPadam

Segala Komen Anda Adalah Tanggung Jawab Sendiri.

Harap Maaf dan Harap Maklum!