Ahad, 4 September 2011

MANGKAQ!! Deris Hitam Membodohkan diri lagi!!

Muka orang bijak pandai..

Tahu tak kenapa Si Deris hitam (gambar diatas) kalah dan tidak layak jadi penerangan Pas? Sebab orang Pas sendiri pun tahu dia ni tak boleh pakai. Sepuluh isu dia keluarkan, semuanya kena backfire kat Pas balik. Lihatlah betapa dangkal dan bodohnya si Deris hitam ni pertikaikan perjumpaan dan MoU persefahaman antara UMNO dan Parti Komunis China.


UMNO mewakili parti pemerintah di Malaysia. Manakala Parti Komunis China, merupakan parti pemerintah Republik Negara China. Jadi apa salahnya parti pemerintah mengadakan MoU persefahaman dengan parti pemerintah.

Negara China merupakan negara Asia yang paling maju dan paling cepat membangun. Negara China pun tidak lagi mengunakan sistem komunis dalam pemerintahannya, tak macam dulu. Mereka ini komunis moden yang membangun. Banyak yang Malaysia boleh belajar di negara cina.

Mc cuma harap, UMNO dan kerajaan Malaysia belajar cara nak mengawal pembangkang. Kerana cara, pemerintahan komunis, mereka takkan bagi muka pada pembangkang. Siapa yang didapati melawan atau membantah, bertentangan dengan kehendak pemerintah. Pasti akan diambil tindakan.

Kalau UMNO mengamalkan cara komunis, dah lama Mat Sabu, Deris Hitam, Sam Ketot, dan sekutu yang lain akan disumbat dalam penjara kerana melawan dan menyebarkan fitnah pada pemerintah.

Sebab tu Mc kata, Deris hitam dalam gambar di atas tu membodohkan diri.

Kalau tak tau dok diam saja la.. jangan dok tunjuk bodoh tu kat orang.

McTheory:
Puak Pas pula dok melopong percaya.. 

3 ulasan:

Tukang Komen berkata...

Pas mana tau tentang diplomatic relation. Samada gomen ke gomen atau people ke people dan lain2. Yg penting kita adakan hubungan untuk kemajuan bersama dirantau ini. Kebijaksanaan Umno yg berjaya meyakinkan negeri cina dari berhenti membantu pengganas parti komunis malaya(pkm). Kita tak jilat dan puja mereka macam Mat Sabut buat.

Awanama berkata...

mat deris baghal. dia nak campuraduk kan soal diplomatik dengan politik dalaman

sama la macam mat deris suka suka nak seluk kote dalam seluar al juburi kahkahkahkah

Awanama berkata...

bukan tak tau cuma dia nak menambahkan lagi kebodohan pengikut pas supaya pengikut pas jadi sebodoh2 dan sebahlol2 manusia di malaysia...