Ahad, 22 Januari 2012

TUDIAA!! Jemaah Masjid Halau Geng Mahasewel Dengan Batu!!


He he he.. ingat ada orang nak join la demo, rupanya kena baling dengan batu lagi ada la. Tajuk video ni kena tukar, bukan UMNO baling batu, tapi jemaah Masjid yang baling. Sebab menyampah dengan perangai buruk pendemo tu.

8 ulasan:

Awanama berkata...

Selalunya orang lepas solat ada perasaan ketenangan. Yang bekerja akan pulang le tempat kerja sebab ia satu ibadat. Tak faham la badak-budak sekarang dah pandai menghasut, diaorang ni baik hantar balik ke zaman 1940's zaman jajahan atau tak pun hantar je ke tempat yang ada darurat kerana tiada hujan dan makanan, baru tahu bersyukur kot.

Awanama berkata...

dorang sukaaaaaaaaaaaaaa..dipanggil ..LEMBU!!!!

Awanama berkata...

Aku tengok tak ada sapa pun yg layan cakap MAHASEWEL tu. Aku ada 4 anak di IPTA. Tak ada sorang pun yg kena tindas ke apa ke. Belajar okey je. dah bak habis pun. Kat mana yg kata kena tindas?

Awanama berkata...

mahasewel memamg mcm tu, kau belajar pun dpt biasiswa kerajaan..

Awanama berkata...

Apa itu AUKU? AUKU tu ape... Cuba tuan2 cari kat goggle, type AUKU, baca intipatinye apa yg ada.. nak kata bijak x.. kita kna tahu apa yg kita ckp bila nk brdemo... Berani ckp depa xtahu apa yg ada dlm AUKU tu sendiri.. seksyen 15 dan 16 shj yg menekankan pasal pelajar... Tp kenapa minta AUKU dihapuskan? Sungguh xbijak wahai mahasewel sekelian..aku pun mahasiswa jga tp tahu menilai,berfikir apa yg kerajaan dan pembangkang buat... dato' najib dah pinda sekyen tersebut membolehkan pelajar untuk berpolitik n sertai mana2 parti.. Apa yg kerajaan buat kpd pljr smpi dktakan zalim tu? Xbg duit? Abes ptptn n biasiswa yg korang dpt tu drpad mna? Nak kejar sgt politik, smpi study pun xkemana... Buatpe, perjuangan yg sia2 je.. lebih baik perjuangkan bgmna nak tingktkan kekuatan ekonomi bumiputra.. itu lg munasabah... Kita kena kuasai ekonomi, scara xlngsung menguasai politik... Klu kuasai politik shj maybe boleh kuasai ekonomi tetapi klu kuasai ekonomi, kita mampu takluki DUNIA... WALLAHUALAM.....

Awanama berkata...

Aku cadangkan beruk2 yang dok kinja atas lori lepas sembahyang tu ditamatkan dari U dia..bukan dia nak belajar...suruh dia masuk parti yang cucuk hidung dia tu dan lawan dalam PRU13...Aku yakin PKR Hancusssssssssss...

Awanama berkata...

Mereka tu kepala otak dah biool..buat apa dilayan,lain kali biarkan mereka menyalak sepuas2 hati mereka..bila dah tak larat nak menyalak pandai la "menatang" ni nak balik kandang..kat kandang nanti tuan kepada "menatang2" ni akan jamu makan cukup2 supaya "menatang" ni boleh menyalak lagi,
al maklum,isu tengah dok panas jadi makanan pun mewah la sikit nanti bila dah sejuk,tuan pun dah mampu nak jamu makan, masa tu silap2 haribulan tuan yang dah x larat nak jamu makan tu pun kena "TOKAK" ngan menatang ni..spesis menatang ni bukan kenai tuan (masa tu baru hampa berakai/la ni ada akai letak dalam kerandut teloq)

Awanama berkata...

nasib baik ada batu.. kalau aku simbah dgn air longkang aje