Rabu, 11 April 2012

GEMPAR!! DS Najib Pakai Rantai Emas?? @NajibRazak



Lihat gambar diatas, apa yang boleh anda nampak mengenai gambar diatas? Lihat dileher DS Najib, apakah ada sebarang rantai disitu? Gambar ini telah menjadi bualan hangat di Facebook dan juga blog pencacai Pakatan Haram. Apa yang paling menyedihkan ialah, fitnah mereka ini dipercayai oleh golongan yang malas nak kaji dan nak fikir. Apa orang kata main ikut saja.


Sebab tu manusia macam ni, bila orang kata bodoh sombong, nanti dorang marah. Murah percaya apa saja yang mereka lihat walaupun tak pasti. Andai perkara itu fitnah, di mana ia akan jadi dosa sampai mati.

Untuk pengetahuan semua DS Najib manusia yang bijak dan teratur, walaupun ada orang kata pengetahuan agamanya tak sehebat Nik Aziz, namun beliau sebagai seorang pemimpin Islam, rasanya dah cukup hebat untuk beliau mengetahui apa yang salah dan apa yang benar.

Jadi sebagai pemimpin sebuah negara Islam yang hebat. Beliau takkan biarkan maruah beliau dicemar dengan perkara sebegini. Sebagai seorang pemimpin negara Islam yang hebat dan bijak, apakah DS Najib tak ada otak untuk memikir 'bahana' memakai RANTAI EMAS dikhalayak ramai ketika bertemu dengan rakyat?

Hanya orang yang kurang akalnya saja mempercayai fitnah ini!!

McTheory:
Biar nampak bodoh, tapi jangan jadi bodoh

Tiada ulasan: