Jumaat, 1 Jun 2012

Terkini!! Taklah ramai sangat kat himpunan hijau Pas!!

Cehh taklah..ramai sangat orang kat himpunan hijau Pas.. Walau dikumpul dan dikerah seluruh Malaysia, paling tinggi Mc bole bagi hanya 50k saja la..

Tu pun bila depa kata nak kutip derma, ramai orang dah blah.. Agaknya orang Pas pun dah bosan bab kutip derma ni..

Kalo orang Pas kata himpunan ni boleh lawan sambutan ulang tahun UMNO. Mc mintak maaf laa.. Jauh panggang dari api.. Detail nanti Mc komen lain..

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

13 ulasan:

Awanama berkata...

petanda kalah besar ni bro...

NFH berkata...

Salam tuan rumah,

Jap..jap..Kata stadium ni ada 32k tempat duduk..katalah kalau penuh pun padang tu di campur dgn 32k yg duduk takkan sampai 50k..

Inikan pulak tak penuh...takkan kira 50k..cam tak logik je..

McTheory berkata...

Hangpa ni.. Bagi la lebih sikit.. kami bukan mcm blogger sbelah sana.. Keja nak menipu.. Stadium bole masuk 40k.. Kira kuaq dlm atas pagaq apa.. Bole la dlm 50k.. Tu pun paling tinggi..

Awanama berkata...

Rakyat dah meluat dah kat PAS dah. Berkubur lah PAS kali ni. PAS is Died.

Awanama berkata...

Kah..kah..kah...padan muka PAS ngok...berlagak sgt sombong bodoh..tk sedar diri mcmlh berjuta yg sokong.. Itu belum kira lg org UMNO yg selinap masuk.. Takknlah parti bodoh yg nk gnti UMNO ni blh kumpul ciput ni je???

Kah.,kah..pegi mamposlah PAS..parti pelacor agama dan bngsa!!

Awanama berkata...

Td berok2 PAS bkn main galak jd mat rempit bwak bndera bulan kosong kt highway PLUS...punya syok bodoh mcm kera.. Memalukan pengguna hghway

Awanama berkata...

Padan muka orang PAS,dari pemimpin atasan hingga bawah kaki penipu,mampus hangpa PAS...hangpa pasti kalah besar PRU13 ini.

Awanama berkata...

Nampaknya PAS pun dah tiru gaya UMNO buat PERHIMPUNAN YANG BENAR - BENAR BERSIH ! Kalau macam ni amanlah malaysia. TAHNIAH !
Tapi dlm aspek jumlah kehadiran, PAS kalah dengan UMNO.

Awanama berkata...

Korang nie bodoh lah..korang tak tahu apa apa.,korang tak tengok lagi yang ada kat luar stadium..ramai mana tak boleh masuk.1 lagi korang nie jahat lah,kalau ikut korang semua dah dikira macam org kafir sebab hanya org kafir jew yang menentang perjuangan para ulama'..bukan aku yang kata korang kafir tapi Allah.Korang sokong pemimpin yang menolak hukum Allah...kat atas dunia nie korang boleh buat megah..Kita diajarkan dalam solat Allahuakhbar tapi hukum Allah kamu takut nak jalankan...Andaikata Nabi Muhammad masih ada di muka bumi nie,memang sedih baginda tengok kita semua,tolok hukum Allah.

Awanama berkata...

Sebenarnya Umno pun tak tolak hukum Allah. Orang Umno pun solat, polisi berasaskan AlQuran, menyediakan dan meningkatkan syariat Islam. Tiada larangan utk agama lain. Tiada paksaan dlm beragama. Menyediakan pilehan buat yang beragama Islam dlm sistem kewangan muamalat dll. Masalahnya dlm negara yg majmuk dn bbagai agama ada tolaransi dlm kehidupan dan saling hormat. Tapi PAKATAN, mengajar untuk permusuhan kaum. Memberi ruang yg melampau sehingga agama Islam di perlekehkan oleh kaum lain. BN yg diketuai Umno terus memimpin dgn cara muafakat dan ini lah cara Islam yg dihormati.

Awanama berkata...

aduh,kenapa ambik gambar 3 keping nie jew,,mana lagi gambar lain,,ni gambar masa program belum start lagi nie,,stadium pun tak penuh lagi,,kau tak tengok ke gambar yang sebenar,???Penuh satu stadium termasuk atas padang skali..Bodoh punya Admin,nak jatuhkan pas pun agak agak lah..jangan buat berita salah..Allah sentiasa Bantu Perjuangan Orang Menegakkan Islam..

Awanama berkata...

Kot yer pun nak menipu - and aku gerenti ko takkan siarkan komen aku nie sbb takut kene pelempang 2 bijik kat muker! - tunjuklah sikit pukul berapa gambar nie diambik! At least tayang jam (even if it's fake) ket gambar tu...katelah masa tu pukul 9 ker, kul 10 ker, masa tgh duk KEMUNCAK acara and orang tak ramai pun. Nie amik gambar masa org DAH BALIK and masa org TAK SAMPAI LAGI! Tu gambar pompuan dok kt dalam telekung tu..tu sumer masa SEBELUM himpunan start and masa tgh waktu MAGHRIB! Yelah, korang mana pernah nak ingat waktu solat, mendirikan solat tu wallahu a'alam lah, tu pasal bengong bila tgk gambar macam nie! Cuba tunjuk gambar/video masa tgh kemuncak acara, time kul 9-11, SDA tu penuh SESAK sampai org kat luar tak boleh nak masuk!!! SDA nie kapasiti dia 40k (tpt duduk jer). Dah kalau padang AND tangga pun sesak, takker tu dah lebih 50k?? Tu kat dalam stadium jer, belum kira yg takleh masuk lagi tu! Dei tamby...pegi tgk Youtube la senang!
Haa, KALO BERANI, siarkan komen aku nie! Siarkan sepenuhnya tanpa edit!!

Awanama berkata...

Himpunan Belia dan Himpunan Sambutan UMNO ada solat berjemaah bersama pemimpin. Yang muda sampai tua join sekali.