Khamis, 28 Jun 2012

TUDIAA!! Gambar Mat Sabu Pandang Punggung Perempuan!!


Sah.. dah memang tau si Mat Sabu ni memang gila seks! Sudah-sudah la tu Bang Mat.. jangan dok cari pasal nak tambah satu kes lagi. Kes lama yang dulu pun orang tak lupa, ni kalau ada kes lagi, macam mana Bang Mat nak jaga nama sebagai Timbalan Presiden Parti Islam ni? he he..

Ohh lupa la pulak.. Dosa Bang Mat boleh di halalkan semuanya dengan hanya menyebut.. "KONSPIRASI UMNO"

Puak sebelah sana, nak buat apa pun buat la.. sebab para penyokong sebelah sana takkan percaya pemimpin mereka buat salah. Kalau buat salah pun, sudah tentunya UMNO jugak yang akan disalahkan.. soo.. buatlah..


McTheory:
Terlopong mulut mat sabu, tengok perempuan tu jalan tergelek-gelek..

29 ulasan:

Awanama berkata...

memang dah sesat..... umur dah lanjut tapi selera mcm biawak....

Awanama berkata...

mat sabuTOH!! itu yang benar!

Awanama berkata...

Mat Sabu memang muka "burit"

Awanama berkata...

Anda pastike?? andai kata tafsiran anda silap?? Semoga kita semua dalam redha dan rahmat daruNYA....

Awanama berkata...

hahaha...x abes2 nak burukan org....

Awanama berkata...

suka-suka je kata mat sabu skodeng pompuan ni. Bukti ni tak bleh pakai la...cubalah mintak pengakuan dia terhadap gambar ni... ni mesti karang2 sendiri nih....

Awanama berkata...

ahhh...best2...fap fap fap...page ni dah bole tukar dgn melayu boleh dgn redtube dah..hahaha

Awanama berkata...

Makcik depan tue skodeng perut mat sabu lah.. Apalah makcik nie.. Ini laki kat rumah makcik weh.. Wahahaha..

Awanama berkata...

Kesian aku tengok ko nie. hal camtu pun bleh jadi isu

Awanama berkata...

"Komen mengikut akal bukannya hati"??
klu ada gmbr kira komen guna akal ka? ko kompom tau kan gambar leh edit?

"pihak yang busuk perut dan dengki dengan blog ini". ko xpenah pikir ke sbb pe org busuk ati..ko kn byk akal.. guna utk pikir la..

"TUDIAA!! Gambar Mat Sabu Pandang Punggung Perempuan!!"
fitnah je..tgk sekeliling gmbr..fikir secara logik la..memalukan org kedah jer..

AESSIR berkata...

Ek elleh...macamlah korang ni baik sangat. Podah...

Unknown berkata...

Habis ko suka tgk buntut lembu,apa punya blog..nak cari isu biarlah yang besar2.ini hal pun nak kecoh2..belum tentu betul.apalh ko makan sampai otak ko biul tahap cipan.

Awanama berkata...

BNYK DOSA DGN ALLAH MASIH ADA PELUANG BILA BERTAUBAT....TAPI BILA BERSALAH@FITNAH ORG ...ALLAH TAK AMPUNKAN KECUALI KITA MINTA AMPUN DGN ORG ITU,TAPI KLU KITA TIDAK SEMPAT BERJUMPA BELIAU UTK BERBUAT DEMIKIAN??????FIKIR2 LA

Awanama berkata...

alaa baru tengok bontot dah kecoh..rilek2 sudah,ada mata pandang.macam la korang baik sangat tahap dewa..

Awanama berkata...

singkat sungguh otak pemilik blog nih. hahaha. nak kesian pun tak kuasa aku!

Awanama berkata...

'Ter' tgk ja pun...
kalau aku pun tgk...

Awanama berkata...

aku xleh nak ckp ape pasal kebebalan budak yg buat nie....mcm sampah...saje nak provok//dah xde isu...sb UMNO terang2 makan duit rakyat...bnyk sgt koruption...dah xde isu..yg nie pon jadi lah..haha..lawak sehh log sampah nie...saje nak naikkan rating blog...WTF....sekali nie je aku masuk..pahnie dah xde laa aku sibuk nak masuk blog sampah haram jadah nie

Awanama berkata...

Abang mat sebenar nye skodeng konek bapak admin yg tengah jual ikan pastu buat muke pelik sebb konek bapak admin blog takde batang camne nak romen pantat mak admin pastu branakkan admin? pelik nih? ke mak admin beromen ngan syaitan pastu kluar admin? mmg sah admin anak bangsat syaitan.....

Prince of Noob berkata...

biarlah dia skodeng pun dia lelaki jugak macam orang lain ada nafsu jugak... dah follow here... - Noob

Awanama berkata...

Iman dah hilang ke dari dada?

fitnah tu lebih buruk dari membunuh.

Tak pernah belajar tentang agama Islam ke, mengapa jahil sangat.

sorri la kalau kau memang kafir

Awanama berkata...

UMNO dan cerita lucah memang tak dapat dipisahkan.Macam isi dengan kuku.

Awanama berkata...

mantap!! inilah ciri2 ahli neraka...bukn mat sabu tp blogger ni....umno dan fitnah lucah mmg xdpt dpisahkan...kesian betoi...moga sempt mintak ampun ngn mat sabu sblm hang mampus...

McTheory berkata...

Terima Kasih kerana sudi membaca.. korang marah-marah ni bermakna provok aku dah jadi.. korang pun tahu perangai mat sabu kan.. ha ha.. sabor je la..

Awanama berkata...

Gambar ni dah kena crop..mat sabu sebenarnya tgh tgk gerai ikan kebetulan awek2 tu lalu kat situ..fikir logik pun, kalo betul la mat sabu nak tgk punggung awek..takkan la dari tepi..mesti la dari belakang kan.. Semoga diri kita dijauhi dari fitnah..insyaAllah..

Awanama berkata...

Betul2..provok ko menjadi utk menjatuhkan maruah ko sendiri sebagai penyebar fitnah..apa pun, syabas kerana menjadi calon ahli neraka..syabas... (^_^)

Awanama berkata...

kahkah... lawak la gmbr ni... org yg sebar gmbr ni blh jd fitnah... mat sabu tgk punggung ke ikan?... mak cik kat depan tu sekodeng dada?... xde apa pn saja buat isu... bodonya bangsa ku ni. jdkan isu yg x jelas utk perpecahan umat, 1 malaysia kepala hotak belakang memecahbelahkan org... bodoh memang bodoh.

Awanama berkata...

Jangan tunjuk sangat kebodohan anda wahai pencacai UMNO. Kalau ni adalah fitnah, sia2 je korang dosa masuk mencurah3..

Awanama berkata...

Firman Allah SWT QS49:12 maksudnya:
”Hai org2 yg beriman, jauhilah kebykan dr prasangka, sesungguhnya sbhgn prasangka itu adlh dosa dan jgnlah kamu mencari2 kesalahan org lain n jgnlah sbhgn kamu menggunjing sbhgn yg lain. Sukakah salah seorang di antara kamu memakan daging saudaranya yg sudah mati? Maka tentulah kamu merasa jijik kpdnya. Dan bertakwalah kpd Allah. Sesungguhnya Allah Maha Penerima Taubat lg Maha Penyayang.”

Persoalan...
Kenapa ayat ini ditujukan kpd org2 yg beriman? "Hai org yg beriman..."

Awanama berkata...

ish2..smpai mcm 2 skali ka..hg ni malukan org kedah btoi la..nk bt cita pn..jgn la fitnah smpai mcm 2 skali..hg da kat situ ka??hg blh bca pa di pkir mat sabu ka??hg hbat la klu blh bt mcm 2..tp ak rsa klu hg jaja cita ni kat bdak x blh pkiaq..blh kot..hg srh depa angguk..cnfrm depa angguk..jdi tlng la bro..kta sesama islam ni..x elok fitnah sesama islam..