Isnin, 29 Oktober 2012

TUDIAA!! Video Mat Sabu Jumpa Menteri SYIAH di Syria!



Mc pelik kenapa Mat sabu sanggup jumpa menteri Agama Syria yang berfahaman Syiah? Nak tanya apa? Sudah pastilah berita yang disampaikan kepada Mat Sabu itu akan lebih menunjukkan pejuang syiah baik.

Apa bodohnya Mat Sabu perlu berjumpa dengan Menteri syiah Syria untuk mendapatkan penjelasan? Sedangkan di dalam internet terdapat puluhan youtube pembunuhan kejam tentera syria pimpinan syiah membunuh tanpa belas ikhsan umat islam sunah. Apakah Mat Sabu menganggap itu palsu?

Apakah Mat Sabu tak baca laporan Human Right Watch mengenai pembunuhan skala besar-besaran yang dilakukan oleh tentera syria terhadap penduduk sunah? atau Mat Sabu tak kisah pun orang sunah dibunuh?

 Mana ada menteri dari Malaysia yang berani bertindak seperti mana Mat Sabu. Ini menunjukkan betapa Mat Sabu menyokong kerajaan negara pendokong syiah tu. Sanggup ke sana untuk bertanya kabar.

Sudahla dalam ceramah Mat Sabu, dia asyik-asyik memberi contoh pimpinan negara Iran yang kita ketahui sememangnya pro syiah, kini Mat Sabu melawat pula. Sudah jelas lagi bersuluh, Mat Sabu memang orang syiah.

Kini terbukti Mat Sabu syiah, dimana suara Dewan Ulamak Pas? Kenapa diam saja? Takdak sapa nak tentang Mat Sabu ke?

Haprak sungguh puak Pas ni.. lemah tenaga batin sungguh!

McTheory:
Takkan la sampai dah tau syiah pun, masih ada yang nak berdiam diri?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

amno dengan najib yg pi jumpa menteri wahabi kat arab? jadi syiah kita tentang, wahabi pun kita tentang. jangan dok ciam diri dengan wahabi pulak!!!!