Sabtu, 29 Disember 2012

PANASS!! Dr Asri Kecam Pas Kedah Arak Bertimbun di Langkawi!! #TukarKedah



Dr Asri terkejut bila melihat Langkawi, walaupun dah tukar kerajaan, namun arak masih dijual bertimbun-timbun. Apakah Dr Asri harapkan perubahan?

Mc nak habaq la kat Dr Asri dan rakyat Malaysia yang lain, takdak sebarang perubahan pun yang Pas lakukan kat Langkawi. Dari segi zahiriah atau rohaniah semuanya takdak, yang ada hanyalah perubahan nama, 'Langkawi Permata Kedah' itu saja la yang ditukar.

Dr Asri nak harap apa kat Pas Kedah ni? Kerajaan Kedah menjadi lebih ISLAMIK berbanding UMNO/BN dahulu? Harap maaf la.. takdak apa yang Pas Kedah buat untuk kemajuan Islam di Kedah. Yang ada hanya kelab malam yang tumbuh bagai cendawan lepas dari hujan.

Mungkin Dr Asri hanya fokus Langkawi, itu baru Langkawi, belum lagi yang lain. Takdak perubahan kearah kebaikan langsung, kearah kemungkaran banyak la.

Paling berubah ialah balak di Kedah semakin kurang, dan sumber air dah tercemar. Itu paling nyata!!

Bab Islam, ceramah politik lebih banyak dari ceramah agama.

Jadi memang tak berguna la.

McTheory:
Allah dah tunjuk sebenarnya Pas lebih teruk dari UMNO, ini hakikatnya!!

3 ulasan:

Awanama berkata...

Maila selangor, tengok rumah urut lebih banyak dari dulu. Apa sumbangan pas?

merbah desa sgt berkata...

sebab itulah dia[PAS] mencipta slogan membangun BERSAMA islam bukan membangun KERANA islam supaya dia[pas] bolih mengasingkan POLITIKNYA dengan HUKUM ISLAM.

Awanama berkata...

Nmpak sngat bhonggg