Rabu, 19 Disember 2012

PANASS!! Video Disebabkan Balak Azizan, Rakyat Kedah Merana!! #TukarKedah YB @TajudinSik


YB Datuk Tajudin menghubungi Mc dan sahabat TMK yang lain, untuk menunjukan jambatan yang baru siap, runtuh, akibat banjir lumpur dan rempuhan balak Azizan.

Kalau bukan disebabkan pembalakan yang membabi buta, semua ini takkan berlaku. Pas bukan hanya merosakan alam sekitar, tetapi merosakan segala-galanya.

Bukit runtuh, hujan jadi banjir lumpur, ekosistem musnah, haiwan liar banyak lari masuk kampung dan musnahkan kebun. Kali ni, banjir lumpur bawa balak rempuh jambatan.

Selamatla tak ada kes kehilangan nyawa, kalau ada sapa nak bertanggung jawab? Azizan?

Dia jawab "saya taktau" itu saja la yang dia tau.. hehe


McTheory:
Selagi tak tukar Kerajaan Negeri, Kedah dok teruk macam ni laa..

1 ulasan:

Awanama berkata...

Salam, hang dedah lah londeh lah mcm mana pun.. perangai xkesah org Kedah cmtu ler..
PAS buat kerja gila di kawasan sensitif yg boleh kebulur pn org Kedah xpa..xkesah.. redho ja.. jgn UMNO buat sudah.. UMNO buat kami lawan..

Klu kt Selangor rasanya sesak dh demo bantahan pd Khalid Ggap..

tgk.. ada sapa brani ka bantah besar2an depan Wisma Darul Aman? cmtu lah Kedah.. PAS perintah lg la lepas PRU13 ni.. hangpa semua suka kan..kan..