Isnin, 7 Januari 2013

PANASS TERKINI!! Pemuda BN Kedah Angkat Darjat Azizan Razak Beri Anugerah 'Johan Defisit Belanjawan 2013'!!




Sebentar tadi, Pemuda BN Kedah ke Wisma Darulaman, menganugerahkan sijil Khas kepada MB Kedah Azizan Razak. Sijil anugerah defisit belanjawan paling tinggi dalam Malaysia rm460juta.

Kedah nombor satu paling tinggi, nombor dua Penang. Kiranya Kedah paling hebat dalam Malaysia.

Ini anugerah ikhlas dari Pemuda BN pada MB Kedah kerana berjaya men'defisit'kan negeri Kedah dalam masa 5 tahun. Tahniah Azizan!!

Cerita lanjut, nanti Mc update!

McTheory:
Hebat MB Kedah ni..Kedah dah nak bankrup dia punya kerja!

5 ulasan:

Awanama berkata...

Awat hangpa buat kat MB Kedah lagu tu!! Kesian kat org tua tu!! Jahat la hangpa ni. Satgi dia mati sapa nak jd MB!!

Awanama berkata...

awat org umngok ni bodoh nak mampuih. hangpa tadak keja len ka?

Awanama berkata...

hangpa ni orang bagi anugerah pun marah..tau la hangpa dah ada anugerah tuhan. Kalau tak suka dengan sepak terajang politik pi balik buat bendang la takda sapa nak kacau.. bengong.!!

Awanama berkata...

tindakan pemuda BN yg telah memalukan diri sendiri...kena masuk kursus bajet dulu kot...huhuhu

Awanama berkata...

BN menang hangpa kenyang..