Ahad, 21 April 2013

PANASS!! Cerita Ceramah Pas Mengegarkan Putrajaya! #PRU13 #TolakPR



Hahaha!


Haram sungguh!


Patutlah ramai orang hadir ke program ceramah yang dibuat oleh calon Putrajaya Dato Husam Musa, rupanya setiap ahli PAS dari kawasan yang berdekatan dikerah hadir ke program tersebut sebagaimana surat yang dipaparkan di atas.

Mungkin kerana sedar bahawa sambutan terhadap program ceramah mereka semakin kurang sejak akhir-akhir ini PAS melalui Dewan Pemda PAS Pusat bertindak mengerah ahli PAS untuk hadir ke ceramah yang dibuat di Desa Pinggiran Putra tadi untuk menunjukkan kononnya rakyat Putrajaya bersama mereka.


Tengok gambar sikit!




Wow!


Anggaran saya dalam 4,000 ribu orang memenuhi tapak tersebut.


Desa Pinggiran Putra terletak berdekatan dengan Kajang, Sepang dan Bangi, dan kawasan ini dianggap centre PAS bagi negeri Selangor. Jadi tidak hairanlah jika PAS MEWAJIBKAN ahli mereka hadir dalam ceramah tersebut.


Hahaha...


Sekali tengok gambar, memang gerun kerana dalam anggaran saya hampir 4,000 orang yang hadir. Tapi jika yang hadir terdiri daripada ahli PAS yang turut mengheret isteri, anak, bapak dan nenek mereka maka tidak hairanlah jika orang ramai dilihat memenuhi tapak ceramah tersebut.

Tetapi malangnya 4,000 orang yang hadir adalah ahli PAS yang berdekatan dengan Putrajaya, bukanlah kakitangan kerajaan yang betul-betul menetap di Putrajaya!

Jika surat kerahan ini tidak dikeluarkan, mungkin jantung bateri Tok Guru berhenti berdenyut sebagaimana berlaku sebelum ini di mana beliau dilaporkan rebah dalam program baru-baru ini - mungkin terkejut kerana perangai Mustapa Ali agaknya.


Hehehe!


Jom tengok gambar ceramah Nik Aziz di Kota Bharu sempena menyambut kepulangannya dari umrah. Husam Musa kata 27 ribu rakyat Kelantan akan sambut dia, tapi hasilnya...





Kahkahkah!


Ada ke paksa orang datang ceramah dia..


Sumber dari Double Y

10 ulasan:

Awanama berkata...

bn pasti akan kalah..pemimpin bn masih lg rasuah..calon bn semuanya kaki duit..kempen bn semuanya perlu duit..rakyat Malaysia kebanyakkannya dah jemu dgn pemimpin bn..

Awanama berkata...

umno patut kalah sbb penipu rasuah

Awanama berkata...

Aku undi BN! Aku sokong UMNO!

Awanama berkata...

Be end........ini kalilah!!!!!!!!

Awanama berkata...

1. UMNO/BN dituduh rasuah.
2. Ada satu parti kerjanya maki hamun dan lebih suka "kawan" dengan syaitan daripada saudara seagama.
3. Adasatu lagi yang perkauman tahap gaban. Semua yang dibuat untungkan kaum tu sahaja.
4. Yang satu lagi suka buat fitnah. Kalau kena batang hidung sendiri, dikatakan konspirasi.

Aku akan pilih no. 1. Kurang memudaratkan

Unknown berkata...

pirahhhhh....parti depa lagi kemaruk rasuah macam kera baru dapat bunga...nak bukti tak cukup rasanya nak catat kat sini

Awanama berkata...

Keempat-empat xbulih pilih,sebab semuanya memudaratkan...
sebab BN itu MADU pada Pemimpin dan BN itu RACUN pada rakyat....
kena pilih yang ke5,iaitu Pakatan Rakyat kerana itulah pilihan yang sebaik-baiknya.

seperti kata-kata Lat Remoih:
DAP dimataku...
PKR dihatiku....
PAS dijiwaku....

Awanama berkata...

ABU ..

Mohd Hazim berkata...

1...2...3....

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Awanama berkata...

Ini kalilah!!!!! Bleh blah la ko bn,umno!!! Berita panas!!! WANITA SUDAH TIADA NILAI DALAM UMNO!!!