Sabtu, 20 April 2013

PANASS!! Lagi Artis Popular Sokong BN!! #BNbagus #PRU13


Kenal dengan artis di atas, sebelah kiri yang hensem tu Ustaz merangkap artis, selalu berlakon dalam cerita berunsurkan Islam. Sebelah lagi pun artis remaja. Kedua-dua ni artis yang ada pasaran lagi. Bukan macam Pas, artis yang suam-suam kuku dan tamat tempoh saja yang sokong Pas.

he he he.. #BNbagus

McTheory:
Artis tua sokong Pas, sebab Nik Aziz kata boleh masuk syurga.. hehe

6 ulasan:

Awanama berkata...

mari kita baca pesanan Umat Terakhir

Nota Panel: Untuk kali ini, buatlah kerana Allah

http://umat-akhir.blogspot.com/2013/04/nota-panel-untuk-kali-ini-buatlah.html

Awanama berkata...

abeh la nnt kena boikot depa ni nnt..haha

bob herman berkata...

aku setuju Pas hanya dpt tawan artis2 tua yg tua tamat tempoh dn dah monopus...tak macam BN artis Muda terhangat dlm pasaran...ini belum lagi kita sentuh artis2 yg telah meniti kejayaan macam Datuk Siti Norhaliza. Datuk Aznil, Norman Kru, datuk Yusof Haslam, Datuk DJ dave,Datuk Aziz Satar,Datuk mustapa maarof, datuk AC Mizal,Datuk M nasir dan ramai lagi yg hebat2...malas nak ceritalah!

Awanama berkata...

dulu pas bkn pun pandang dgn artis2 ni. Mcm2 depa kutuk artis ni. X smpi hati plk aku nk tuliskn dsini sebb aku bkn serendah akhlak depa yg suka cacii maki org.

Awanama berkata...

Aku sokong BN demi masa depan agama, bangsa dn tanahairku. Nk hrpkn pas, kalimah ALLAH pun x mmpu nk prtahankn.

Awanama berkata...

Aku sokong BN demi agama, bgsa dn ank cucu aku. Nk hrpkn pas kalimah ALLAH yg mulia pun x mmpu nk prtahnkn.