Sabtu, 13 April 2013

PANASS!! PKR dan Isteri Mustaffa Ali Pulak Kaji Video Terlampau Mustafa Dia? #TolakPAS


Dulu dia kaji video orang, kini video pula kena kaji. Dunia-dunia, kadang-kadang kita diatas, ada masa kita dibawah, jadi berjaga-jagalah. Jangan sampai jadi macam Mustaffa Ali. Menyesal tak sudah!


Selepas tersebarnya video skandal mirip Mustaffa Ali, Mc diberitahu orang Pas sendiri, rumah tangga Mustaffa Ali mula bergoyang. Mc taktau apa kesudahannya, namun sebagai seorang Isteri, sudah tentu dia amat kecewa dengan kelakuan Mustaffa Ali, seorang Setiausaha Agung parti Islam, boleh terpalit dengan skandal zina?

Isteri mana yang tak kecewa!

McTheory:
Isteri pertama tudung labuh, yang skandal? pehh seksi beb.. hehe

9 ulasan:

Awanama berkata...

Kalau ikut Hudud, ini kes rejam sampai mati.

Awanama berkata...

Hipokrit punya pemimpin. Bercakap ttg hudud segala bagai...tapi baik hanya depan org...di belakang..mmg hampehh...kalau kita beriman dgn Allah, kita mesti berpegang bahawa Allah Maha Melihat!!! Allah Maha Mengetahui!!! Sudah2 lah PAS...Fitnah kat UMNO mcm2, bila kena kat dia...Hj Hadi kata Video bukan bukti, hanya besi...

Awanama berkata...

nak tgok pok nik kato gapo plak....

Awanama berkata...

cian pak stopa.. pak stopa ngaku, lepas tu letak jawatan..berhenti dari politik..abis citer.. naya ni satu dunia dapat tengok.. bahaya sungguh aib zaman it ni..semoga kita terhindar dari malapetaka ini..

Awanama berkata...

Allah telah makbulkan segala doa dan hajat yang dipohon semasa solat hajat jadi marilah kita sama2 muhasabah diri masing2. Wahai saudara Ku saksikan kebesaran Allah semua telah di tunjuk

Awanama berkata...

jangan mudah jatuhkan hukum.. zaman sekarang semuanya boleh buat.. tngk pelbagai tuduhan terhadap anuar akhirnya didapati beliau tidak bersalah.. kalau perkara ni tak betul kita dah dikira memfitnah, sedarlah memfitnah lebih besar dosanya dari membunuh.. mcm mana kalau tiba2 video seks kamu pula yg terpapar d internet..

Awanama berkata...

Salam..kalau anuar x bersalah..knp sampai skarng org masih panggil dia peliwat??

Awanama berkata...

Mainan org BN semua nie,,skit2 nk tduh skandal seks klu pihak pembankang,Mcm x de isu lain...dah x de modal sebenarnyer terpaksa lah guna isu seks nie..rakyat bodo percaya semua nie...

Awanama berkata...

Anwar tu memang berlaku liwat, baca lah fakta sebenar, cukup bukti. Cuma sudut teknikal jer. 1 dari 3 orang hakim percaya dia melakukannya. UMNO tak masuk campur la.