Rabu, 24 April 2013

PANASS!! Rumah Puaka Terletak di Sik Telah Di Kesan!! #TukarKedah #SaveKedah



Mc mendapat laporan dari sahabat di Sik, mengenai rumah puaka yang menganggu orang kampung. Namun betul ke berita ni? Sebelum tu Mc nak minta maaf, gambar diatas tidak ada kena mengena dengan cerita ini. Hanya untuk hiasan semata-mata.

Gambar dibawah pula, menceritakan sebuah rumah yang telah lama ditinggalkan, dan diyakini telah berhantu! Betul ke? Sama-sama kita pastikan!


Jauh sangat zoom ni.. zoom in..

haaa.. kan dah jelas... mana hantunya?

PKR Sik dah lama terkubur! yang tinggal hanyalah rumah kosong tidak berpenghuni dan menyeramkan. Mau tak seram, ada satu mata yang sentiasa memerhati kita dari jauh. he he..

Sebenarnya tidak ada hantu pun dalam posting ni. Cuma Mc nak beritahu PKR kat SIK dah tinggal nesan, dan gambar kat atas tu la batu nesannya. he he..

Sebab tu kalau ada orang kata PKR kuat! Mc boleh gelak terguling-guling. Kuat apa kejadahnya, kalau jentera selama ni pun dok pinjam Pas!

Sebenarnya Pakatan dah salah percaturan dengan membiarkan PKR bertanding kerusi parlimen lebih dari Pas. Sebab PKR tak kuat pun. Boleh kira dengan jari orang PKR ni. Kalau Pas Mc tak nafikan memang jentera Pas kuat dan ramai.

Cuma Pas masih tak boleh bersaing dengan UMNO, sebab Pas buat kerja tak ikhlas dan jual nama Islam. Cuba bawa betul-betul perjuangan Islam tu. Jangan mulut saja dok sebut Islam, tapi tindakan, macam haram!

McTheory:
Kalimah Allah pun nak di jual, Islam pa kejadahnya puak ni..

2 ulasan:

Awanama berkata...

Rumah tu nak jual tak?..ingat nak beli

Awanama berkata...

Aku orang PAS.. kalau nak beli silalah berhubung dengan pemilik rumah ini. Tuan blog ini mesti lebih kenal dengan tuan rumah ini. boleh berhubung terus dengan dia.