Rabu, 17 April 2013

PANASS!! Ustaz Fathul Bari Komen Nik Aziz Kata Solat Orang UMNO Tak Dapat Pahala! #TukarKedah #SaveKedah


Ustaz Fathul Bari pun pening dengan kenyataan Nik Aziz yang mengatakan Solat orang UMNO tak dapat pahala sebab tolak Islam. Kalau orang UMNO tolak Islam, mana mungkin orang UMNO akan bersolat?

Sah la Nik Aziz dah nyanyuk dah ni. Nik Aziz tak payah la bersusah payah fikir solat orang UMNO, baik suh dia jaga orang Pas yang bersolat tapi dalam rumah Allah pun dok memfitnah dan mengumpat.

Mc sendiri pernah ke Masjid Serdang, Kedah. Ketika tu khutbah sembahyang Jumaat, dimana ada khatib yang menyentuh kisah isteri pemimpin beli cincin rm24juta. Tahukah si khatib tu, cerita cincin tu fitnah.

Chegu bard pembawa cerita tu dah pun tarik balik cerita dan menafikan dia tuduhan, malah dia kata dia hanya 'bertanya'. Nampak sangat penipuan yang puak PKR lakukan terhadap DS Rosmah. Tapi ada khatib yang bawa masuk cerita tu dalam khutbah Jumaat, itu dosa tu nak kira macam mana agaknya.

Memfitnah dalam khutbah Jumaat dihadapan ribuan umat Islam yang mahu menunaikan solat Jumaat. Dosa memfitnah tu siapa nak tanggung? Nik Aziz?

Kita dengar apa ulasan dari Ustaz Fathul Bari.



McTheory:
Bila kita kata Nik Aziz sesat, ada pulak puak yang terasa nanti. hehe..

3 ulasan:

Awanama berkata...

.

..

...

Tahniah. Hebat.
Kupasan yang teliti mengenai isu Solat tidak di terima.
Soal keikhlasan dan sebagainya.

Ramai dah jauh terpesong oleh Parti Ajaran Songsang ini.

Fahaman politik rojak pasembur yang telah di ilhamkan oleh Pakatan Haram - sesat, mabuk kuasa, gila dan merbahayakan rakyat Malaysia.

Bangun. Lihat. Nilai akan kerosakan yang berlaku akibat tidurnya Pak Lah semasa memerintah dulu.

Bila cuai dan melepaskan ahli Liwat ... Inilah parahnya.

Masa telah tiba - ganyang Pakatan Haram selumat-lumatnya.


...

..

.

Awanama berkata...

Wow, marvelous weblog format! How lengthy have you ever been running a blog for?
you make blogging look easy. The entire glance of your website is
wonderful, let alone the content!

my web page - cellulite treatment cream

Awanama berkata...

Fishertown rosacea laser treatment

Have a look at my web page Arch Cape laser treatment rosacea