Selasa, 16 April 2013

Terkini! Senarai Rasmi Calon BN Kedah!

Senarai Rasmi Calon BN Kedah diumum sebentar tadi!

Langkawi - Nawawi Ahmad
Ayaq Hangat - Mohd Rawi
Kuah - Nor Saidi

Jerlun - Othman Aziz
Kota Seputih - Abu Hassan Sharif
Ayaq Hitam - Mukhriz Mahathir

Kubang Pasu - Johari Baharom
Bkt Kayu Hitam - Zaini Jaafar
Jitra - Amiruddin Omar

Padang Terap - Mahadir Khalid
Kuala Nerang - Badrul Hisham
Pedu - Pn Kama Noriah

Pokok Sena - Sahlan Ismail
Bukit Lada - Lebai Sudin
Derga - Cheah Soon Hai
Bukit Pinang - Mokhtar Noor

Alor Setar - Chua Che Heong
Bakar Bata - Ahmad Bashah
Kota Darulaman - Loo Gim Hui
Alor Mengkudu - Sharifah Maznah

Kuala Kedah - Dr Zaki
Anak Bukit - Hashim Jahaya
Kubang Rotan - Latt Shariman
Pngkalan Kundur - Pn Nor Hashitah

Pendang - Othman Abdul
Tokai - Najmudin Darus
Sg. Tiang - Suraya Yaakub

Jerai - Jamil Khir Baharom
Sg Limau - Fadzilah Mohd Ali
Guaq Chempedak - Ku Rahman
Gurun - Dr Leong

Sik - Mansur Abd Rahman
Belantik - Tajudin Abdullah
Jeneri - Mahadir Abd Hamid

Merbok - Ismail Daud
Bkit Selambau - Maran Muthaya
Tnjung Dawai - Tajol Urus

Sg Petani - Shamsul Anuar
Pantai Merdeka - Ali Yahaya
Bakar Arang - Lee yuan yuang
Sidam - Pee Siong Heng

Baling - Azeez Rahim
Bayu - Azmi Che Husin
Kupang - Harun Abd Aziz
Kuala Ketil - Khairul Azhar

Padang Serai - Heng Sai Kee
Merbau Pulas - Marlia Abd Latif
Lunas - Ananthan Sumasunderam

Kulim Bdr Bharu - Aziz Shiekh Fadhil
Kulim - Chua Teong Kee
Bdr Baharu - Sabrina Mohd Noor

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

24 ulasan:

DEN COMANDO berkata...

Wish you all the best of luck.

Awanama berkata...

> YESSS.....GENDANG PERANG TELAH DIPALU....NAMA PANGLIMA2 PON TELAH DIGAZETKAN.....

> NAMA YANG TIDAK DIGAZET....JANGAN MERAJUK...PAKAT BANTULAH JENTERA KITA

> AYUH....MARI KITA GEMPUR SUPAYA MEMPEROLEHI KEMENANGAN YANG GILANG GEMILANG...

Awanama berkata...

Good Luck..tapi kenapa Lebai Sudin.sudah 2 kali kalah pilihanraya masih dipilih..

Awanama berkata...

Mat Lebai Sudin..sebelum dia sebuk sabotaj orang, kita tgk nasib dia...

hero_labu berkata...

Aduh marlia pulak dahhh...semua cawangan tolak dia

Awanama berkata...

BEE END akan kalah ...

esok percuma SAN MIGUEL olh anak mamak

MARI KITA MINUM

Awanama berkata...

kami penyokong BN di Baling tetap akan pangkah BN (bukan azeez rahim). kami tak moh azeez. pasai pa dia dok lobi nak jadi calon jugak? dah kalah cukupla. tak sedar diri ka?

Awanama berkata...

Merbau Pulas...lingkup. Memang kena pulaih la.

Awanama berkata...

P016 Baling - gelap masa depan segelap calonnya..hahaha.. DS najib perlu tukar calon yg lain kalau nak menang...

Awanama berkata...

Di Kedah,banyak bendera Pas warna hitam digantung.Katanya ini adalah protes kumpulan tertentu didalam parti tersebut.
Saya baru balik dari Alor Star. Tengok di bangunan UMNO sendiri ada terpasang bendera BN berwarna puteh.Ini protes puak mana pula?

McTheory berkata...

Kita Sokong Semua calon pilihan Presiden parti, calon adalah perantaraan parti dikawasan yang mewakili Tuan Presiden UMNO diharap tuan-tuan semua, terus menyokong BN untuk bantu DS Najib membangunkan negara sekaligus mencerahkan masa depan Malaysia.

Awanama berkata...

Semua calon diputuskan DS Najib. Sama-sama kita sokong calon-calon tersebut demi Parti dan masa depan Malaysia. Ketepikan ego kita.

Awanama berkata...

apa pun calon BN akan ku pangkah...untuk mempertahankan negara drpd anwar ibrahim..

Awanama berkata...

Sekarang ni kena jaga,contoh di sik ketua bahagian sendiri dah pasang strategi sabotaj calon lain sebab dia x dapat pi parlimen.

Awanama berkata...

P16

Awanama berkata...

KENAPA SIDAM MESTI CINA???? DAH LA NI 1ST TIME AKU MENGUNDI..AKU X SUKA ORG CINA..

Awanama berkata...

BN, terus pandang depan, jangan pandang dan dengar lagi serangan anti perpaduan di Kedah ni. Calon , tolong niat akan khidmat dengan ikhlas , pengundi pula undi dengan ikhlas.Sama-sama doa semoga Allah beri kemenangan kepada calon yang akan bawa kebaikan kepada AGAMA, BANGSA dan NEGARA. Kepada yang tak puas hati pasai calon, dapatkan sokongan majoriti untuk tukar calon lain, janji jangan tukar PARTI.

Awanama berkata...

mana calon -calon ustaz BN

Awanama berkata...

harap BN menang di Baling..

Awanama berkata...

Kita tokong dia atas nama BN.Kita kena jadi macam orang PAS.Janji orang PAS tetap tolong walau pun tak suka.Jadi kita ikut yang baik.

Awanama berkata...

Kita tolong BN.Jangan sabotag.Cukup lah.dengan perangai hasat dengki.

Awanama berkata...

Allah Taala ada dan sentiasa menilai.Orang buta saja yang menilai buruk kerajaan BN.Jadi lah manusia yang bersyukur dan berterima kasih.Baru selamat dunia dan akhirat.

Awanama berkata...

Yang tak mau aziz ni pasai apa.Dia tsk cukup baik ka atau pakai otak orang lain.Apa kurang pada dia Buat la perangai orang PAS yang sentiasa akur dengan pemilihan Ketua mereka.kerana memahami akan takdir oleh Allah Taala.Yang nak sabotag tu untung ke.Ingat lah.buat baik untuk diri sendiri bagitu juga sabalik nys.

Awanama berkata...

Rosak lah.BN.kalau banyak orang macam hampa yang sentiasa menjadi pengkianat pada Parti.Mudahan ALLAH turun bala pda hangpa.Orang PAS sudah mula untuk sembahyang hajat untuk kemenangan calon mereka.Hampa pula tak sabar nak melingkup cokon.Memang hampa bangsa tak guna.