Isnin, 27 Mei 2013

TUDIAA!! Lagi Gambar Polis Pukul Ahli PKR!! #TolakPR


Provokasi, fitah murahan, .lakonan hebat dan penuh kepura puraan..

Itu sajalah modal puak puak pakatan haram.
Kesian aku tengok puak-puak ni.

Insiden seorg ahli Pkr yang berpura pura pengsan kononnya dipukul dan ditolak oleh polis, gagal mendapat perhatian kerana dia bergegas bangun setelah pihak polis menghubungi ambulans...

Kesian, macha ni nak berlakon tapi tak sampai penghayatan dia.
Bebal tak tau nak kata dah.

Inilah sikap pembangkang yg suka mencipta kontorversi dan provokasi memburukkan imej PDRM!!! - Sumber

 Inilah taktik dan helah pembangkang yang cuba untuk memburukan institusi polis. Macam-macam cara puak ni buat, selamat ada wartawan ambil gambar, kalau tak kena tuduh lagi la polis Malaysia jahat!

McTheory:
Fitnah tak sudah-sudah.. bosan laa..

3 ulasan:

Awanama berkata...

Dengan puak satu ni...kalau terserempak sama dengan ular, kasi katok pala depa ni dulu.....

Awanama berkata...

Kalu jupe babi ngn puak2 pr ni..tembak depa ni dulu..

Awanama berkata...

nak baring lama tapi panas pulak tar tu.patut polis panggil skuad penangkap ular bomba je