Jumaat, 7 Jun 2013

HOT!! Walaupun #PRU13 Tak Adil Di Tolak Anwar, Namun Sumpah MP Tetap Jalan!! #Blackout505


Macam mana ada rakyat Malaysia boleh percaya dengan anak beranak penipu ni? Terang-terang mereka ni tak pejuang pun apa yang mereka kata selama ini. Menipu saja lebih..


Anwar kata PRU ke 13 yang lepas, BN menang sebab tipu guna SPR. Tapi Anwar masih lagi nak angkat sumpah sebagai Ahli Parlimen Permatang Pauh dan sekaligus memegang jawatan sebagai Ketua Pembangkang Malaysia? Kata tipu.. patutnya Anwar boikot la.

Sebenarnya Anwar tahu, tak ada penipuan pun semasa PRU ke 13 tempohari, tapi Anwar yang sengaja mengada-adakan cerita untuk tutup malu Pakatan yang kalah pada BN.

Kalau benar ada penipuan sudah tentu Kelantan, Penang dan Selangor tak akan tubuh Kerajaan dan Menteri Besar dari Pakatan akan tolak mentah-mentah angkat sumpahnya. Kerana mereka memperjuangkan dan mempertikaikan keputusan PRU ke 13.

Tapi semua itu tak berlaku, mereka hanya mempertikaikan keputusan ditempat yang mereka kalah sahaja. Ditempat yang menang, tak ada pula nak pertikai. Mereka hanya iktiraf PRU, kalau semua tempat mereka menang, barulah mereka kata PRU tu adil!!

Tuduhan terhadap blackout dan Bangla, myanmar dan pengundi import lain, langsung tak dapat buktikan. Yang ada hanya rakaman video bas bawa bangla, tapi tak tunjuk pun bangla masuk tempat pengundian. Itu pun mereka kata bukti, sedangkan video tu, sesiapa pun boleh buat.

Disebabkan itu Mc mencabar Anwar, supaya buktikan pendiriannya yang mengatakan PRU ke 13 ni tak adil dan penuh penipuan dengan memboikot angkat sumpah sebagai ahli parlimen. Kalau tidak, segala percakapan dan kempen menentang keputusan PRU dan SPR, hanyalah dusta dan tipu helah semata-mata.

Ia menunjukan Anwar ini tidak ada kredibiliti, kata tolak, tapi terima pulak!! Cakap tak serupa bikin!!

McTheory:
Tapi cakap tak serupa bikin tulah Anwar...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Raja fitnah...hidup utk memfitnah..nak sokongan memfitnah..nak berkuasa memfitnah..hari hari anak beranak cari idea utk memfitnah..bangun tidur bangun lagi fitnah lagi..hanya berhenti bila tidurrrrrr selamanya...

Penyokong taksub dan bodoh diperbodohkan lagi...