Isnin, 10 Jun 2013

PANASS!! Kisah Pemuda Pas dan Amoi Paha Putih!!



sekadar hiasan
Cerita terbaik yang Mc ambil dari blog Medan Tempur Kedah, kisah paha putih!! Paha sapa putih? Baca la kat bawah tu.

Kecoh beb 3,4 hari lepas si ketua pemuda Pas Aloq Staq Azam Awang atau nama panggilan mesra Pak Tam buat kenyataan kepada Sinar mengatakan bahawa Kerajaan negeri membenarkan tarian " tunjuk paha " diadakan di Kedah..

Sebenarnya aku kesian dengan Ketua Pemuda Pas Aloq Staq ni, dah la berakal pendek tak brapa cerdik pulak tu.. Sampai tak boleh nak beza program orang cina atau program orang melayu.. Dah terang terang tertulis kat atas tu Opera Fantasy Mask.. Opera ni sinonim dengan masyarakat cina.. Cuba tengok ada tak orang melayu dalam gambar bawah ni ??



Bila Orang cina buat program untuk orang cina, Pas nak salahkan BN yang hanya baru sebulan mentadbir negeri, walhal Kerajaan BN belum lagi ubah dasar dasar dari pemerintahan zaman Pas..

Sebelum Pak Tam si beloger Pas Kedah nak tuduh kerajaan BN benarkan penari cina tayang paha depan orang cina, elok cermin dulu apa yang jadi masa di himpunan blackout505 negeri Kedah bertempat dalam markas Parti Islam Semalaya ni..





sekor ostat pas, sekor lagi ostat dap

gmbar ini di padang amcorp mall

Tengok sendiri si anak anak cina ni tayang paha depan orang cina ka depan pak pak lebai Pas, orang melayu beragama Islam.. Jadi dimana letak maruah hang Pak Tam a.k.a beloger Pas ?? Depa tu tayang paha sambil pegang bendera pas dah diangkat sebagai muslimah Pas ??? Macam tu ka orang Pas mau ??


Gambar di atas tarian separuh bogel di majlis PKR Kulim masa Kedah di tadbir oleh Pas.. Ada nampak Ketua Pemuda Pas Aloq Staq melompat pasal isu ni ?? Ada ?? Teloq hangpa tu elok buang ja dalam sungai Kedah..

Tak guna nak salahkan orang lain kalau diri sendiri tu busuk macam tahik !!

Lepas ni aku nak cabar Pak Tam pi berguling pulak depan House Bar, memandangkan depa ni nak tunjuk hero aku bagi peluang kat depa pi berdemo berguling macam hindustan.. Lepas dah ada gambaq depa berdemo depan tu, baru aku nak dedahkan siapa yang bertanggungjawab buka pusat hiburan tu dengan sapa yang makan komisyen..

Nak tau ?? suruh pak tam pi berguling dulu..


McTheory:
Hangpa main jahat, kami lagi jahat..tunggu satt..

4 ulasan:

Awanama berkata...

depa buat bole kita tak buat pun depa tuduh buat. apa depa tak takut dosa ka?

Awanama berkata...

Bngsa PAS haramjadah ni depa buat dosa langsung xkesah, tp tang org lain depa cari selak sampai lubang jamban.

maknanya org PAS pi join jgkla tgk betina2 Cina tu?

Awat dulu masa PAS perintah, pusat2 maksiat bercambah, tempt hiburan berlambak2 naik tp PEMUDA PAS jd mcm dayus diam?

Sanggup pulak bersekongkol dgn Cina utk roboh Madrasah semata nk buat shopping complex dn pusat hiburan??

PAS mmg celaka.. mau tenyeh muka depa dengan air kencing Cina DAP!!

Munafik..talam dua muka.. !

Awanama berkata...

munafik haramjadah

Awanama berkata...

Dimana2 pun ada amoi tunjuk paha putih, terutamanya dekat KL, Johor, Perak, Langkawi Kedah, Sabah, Serawak, Melaka, NS, Pahang dan Terengganu...Sebab pemimpin2 dinegeri itu pun nak tengok peha amoi putih gebu...Kotey stim bro!