Pages

Selasa, 27 Ogos 2013

PANASS!! Nasib Baik BN Jadi Kerajaan Negeri Kedah, Kalau Tak? Pelajar KUIN Sila Tengok!! #KedahAmanMakmur

Cantik jika dipandang!

Sepatutnya pelajar KUIN perlu berterima kasih kepada Kerajaan BN sekarang, kerana Kerajaan BN Kedah telah menyelamatkan pelajar KUIN dari diperah habis-habisan oleh Pas Kedah.

Sebelum kerajaan BN merampas Kedah dari pimpinan Pas, Jamil dan semua ahli lembaga pengarah telah menghantar permohonan kepada KPT untuk menaikkan yuran kursus pengajian pada 13 julai 2012 untuk kemasukan bulan September 2013.

Permohonan tersebut telah diluluskan oleh pihak KPT pada 10 Ogos 2012. Maknanya, kika Pas berjaya mengekalkan kuasa mereka di Kedah pada PRU ke 13 yang lepas, bermakna pelajar pelajar baru akan menerima kenaikan yuran  pengajian sehingga 200%. Tak percaya?

Rujuk lampiran dibawah

Dari RM5380 di naikan ke RM15126, dari RM6180 di naikan ke RM17525
boleh rujuk sendiri..

Sah dan lulus..

Peratusan dan yuran yang telah dinaikan
kelulusan KPT..

Mampukah pelajar KUIN teruskan pengajian dengan bayaran yuran sedemikian? Pelajar KUIN taknak terima kasih pada Kerajaan BN kerana menyelamatkan keadaan?

Giloo betul puak Pas ni..

Lagi baca kos transfer seorang pelajar RM8ribu ke KUIN Kuala Ketil! KLIK SINI


McTheory:
Bersyurkurlahh..

7 ulasan:

  1. Depa buat xpa... rakyat kena faham...
    Klu bn buat yeahh menindas rakyat... kerajaan zalim... bla bla bla...
    kepala hotak dia laa...

    BalasPadam
  2. Brader,

    Duit lebihan yuran tu akn digunakan dlm bjihad, mgkn utk byr mkn minum tentera amal pondan Pas, atau bayaran sewa hotel utk pmimpin buat tebar jala putih celah kelengkang, jgn salah paham ya.. sila buat kajian dulu sbelum post blog.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialih keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lu nak sebar video tu sebar je la celake, jgn ugut2, bodo btul la, lu tulis ada bukti video tp lu xkasi keluar, kalo btol ada buah pelir kasi keluar lah, jgn buat keje nghasut mcm pembangkang, knon ada bkotak bukti tp hampeh, yg lu pi pcaya blog khawarij pmecah belah buat apa? Ada bukti kasi keluar la, xmo bikin kecoh gado sana sini, PTUIH.

      Padam
  4. Setan 5.20 petang tu xhabis2 nk sebar fitanh pada Azeez RaHIM..semua blog setan laknatullah ni masuk dn paste cerit afitnah nih... smpai topik yg xdk kaitan pun dia post slamber.. mmg jahat sungguh setan bertangan manusia 5.20 otg ni.. aku mntk doa biaq hang kena bal dgn Tuhan, dn biaq sepedih2 azab kt dunia lg bila duk sebar cerita bukan2 pasai org lain yg jauh lbh mulia dr hang wahai setan 5.20ptg. AMinn

    BalasPadam
  5. Kerja setan ialah pecah belahkan umat, hasut supaya kita benci org baik, dn puja sanjung org jahat2 mcm Mat Sabu, Anwar Lahanat, Hadi Bongok, Nik Najis..

    Itu kerja setan. Mntk admin tgk2 sama spam setan ni dlm blog nih. TQ

    BalasPadam
  6. KUIN di rosakkan sepenuhnya oleh Rajim PAS Azizan. Ini fakta sejarah yg xboleh nk dipadam lagi. Kampus fatamorgana Kuala Ketil ialah kampus AIR MATA kezaliman PAS dlm memperdagangkan dan memperjudikan pendidikan Islam utk kekenyangan kroni2 PAS dan Azizan.

    Yuran KUIn adalah angka GILA, seolah2 KUIN sediakan prasarana 5 bintang dan high ranking University punya rates. USM IPTA berstatus APEX pun xkenakan yuran gila mcm ni wpun kurus2 sains dan kejuruteraan.

    Ini petunjuk Tuhan mahu diberitahu pd rakyat Kedah.. hangpa pilih Yakjud Makjud PAS perintah.. benda elok pun musnah.benda wngi jd busuk.. benda teguh jd runtuh..

    Igtlah 2008 adalah BALA musibah buat Kedah bila Rejim PAS Laknatullah perintah Kedah

    BalasPadam

Segala Komen Anda Adalah Tanggung Jawab Sendiri.

Harap Maaf dan Harap Maklum!