Sabtu, 28 September 2013

HOT! Puak Pas KUTUK Ayahanda Tun Dr Mahathir dan Mukhriz Ziarah Kubur Allahyarham Ustaz Azizan!!



Tak sangka Mc bahawa niat ikhlas Ayahanda Tun Dr Mahathir dan Dato Mukhriz memberi penghormatan dan ziarah terakhir kepada Allahyarham Ustaz Azizan menjadi isu besar pada puak Pas yang jumud lagi sempit ni.

Baca dibawah,


umno-cemar-pengkebumian-ust-azizan1
umno-cemar-pengkebumian-ust-azizan2
umno-cemar-pengkebumian-ust-azizan3

Kenapa nak pertikaikan niat orang samaada ikhlas atau tidak. Sedangkan sebelum Allahyarham Ustaz Azizan meninggal, sememangnya Dato Mukhriz kerap kali mengunjungi Allahyarham tanpa pengetahuan media dan rakyat Kedah. Kalau benar beliau gilakan publisiti, sudah tentu Dato Mukhriz akan menyebarkan perkara tersebut kepada media. Hanya pegawai dan keluarga terdekat saja yang tahu akan perkara tersebut.

Janganlah politik kan perkara ini, Mc percaya masih ramai ahli Pas yang waras dan mengalu-alukan umat Islam lain memberi penghormatan kepada Allahyarham. Kenapa perlu marah dan caci bagai. Mana lebih penting, ukhwah sesama Islam atau politik kebendaan? Sudah-sudah la berpolitik tu bro.. sampai orang meninggal pun nak berpolitik, cemuih ehh..

McTheory:
Selepas beberapa jam Ustaz meninggal, orang Pas dok sibuk dah, sapa nak jadi calon!! GILA!

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila hati dah rosak, tiada lg sangka baik, semua dipandang buruk, sendiri sahaja yg mulia.

Tanpa Nama berkata...

HIDUP SALAH DAH MATI PON SALAH , PUN JADI ISSUE ,
ENTAH2 JIKA MAYAT TU BOLIH CKP DIA CKP DGN TUN DULU - MENZIARAH ORG MATI UTK KITA INSAF

Tanpa Nama berkata...

mana Anwar Ibrahim?

Tanpa Nama berkata...

INSAFLAH KAMU WAHAI PENGIKUT PAS..JANGAN RIAK DAN SOMBONG..ISLAM TIU BUKAN MILIK PAS DAN PAS ITU JUGAK BUKAN ISLAM.BERTQWALA KAMU KEPADA ALLAH DAN RASUL.

Tanpa Nama berkata...

Ini fardu kifayah dan semangat persaudaraan sesama Islam. Jangan butakan hati dengan ajaran syiah.

Kata bangang kan marah.

Tanpa Nama berkata...

Whoever this lembu is, he inherited the attitude from his parents.....hahaha....

Quantum Metal Consultant berkata...

Kedah kan sudah dikuasai umno, penghormatan diberi atas kapasiti bekas mb bukan atas kapasiti bekas pesuruhjaya pas..tentulah pemimpin kerajaan semasa diberi keutamaan. Pahal pula pemimpin pas nak diberi keutamaan.

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi sampah idiot yg merosakan perpaduan islam dan parti pas sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi sampah idiot yg merosakan perpaduan islam dan parti pas sendiri.

Tanpa Nama berkata...

heret mereka ka mahkamah demi menyedarkan kerendahan akhlak mereka!

Pemerhati berkata...

Ahmad Salman Abdul Rahim, Mu ni mesti tarak baca punya worang. Tak tahu beza antara agama dengan parti. Tun M dan dato Mukhriz tu orang Islam. Mereka menziarah kerana menunaikan fardhu kifayah kepada sahabat mereka. Parti kena tolak tepi. Parti Tak penting sebab kematian perlu diutamakan kerana ia berkait dengan agama.

ASAR Jangan jadi pendek akal ya!

Unknown berkata...

Puak PAS fanatik hati mereka sudah rosak. Tak perlu fikirkan lagi tentang puak2 ini. Masih ramai lagi orang2 PAS dan pemimpin PAS sendiri yang mengutamakan persaudaraan Islam. Puak inilah yg akan menjahanamkan PAS dari dalam jika pemimpin PAS biarkan!

Tanpa Nama berkata...

sorry LA AKU NAK KATA YANG AHMAD SALMAN NI ADALAH SEBODOH-BODOH UMMAH DAN SETOLOL TOLOL MANUSIA DALAM MALAYSIA DAN DALAM PAS....BERCAKAP GUNA KEPALA LUTUT BUKAN KEPALA HOTAK...TAK BELAJAR LANGSUNG AGAMA....TOLOL DAN BERCAKAP GUNA LOGIK AKAL...TAK GUNA AGAMA....PADA AKU LA MANUSIA YANG MASUK PAS NIH ADALAH SEKEJI KEJI DAN SETOLOL TOLOL MANUSIA....DAN TAK ADA MANUSIA SEKEJI MANUSIA DALAM PAS...PARTI NAJIS YANG DILAKNAT ALLAH.....PERCAYALAH CAKAP AKU DIA NI CUMA PERASAN LEBIH DAN DAH TENTU PERIBADIN YA BUSOK DAN TAK BOLEH DIJADIKAN CONTOH MASYARAKAT DAN KELUARGA....TOLOL SANGAT,

Tanpa Nama berkata...

PAS = Parti Asas Syaitan

Tanpa Nama berkata...

Tngu la nti nik ajis mampos x da sapa pmimpin bsaq umno nak p tengok apatah lg tngu sampai kuboq

Tanpa Nama berkata...

Tngu la nti nik ajis mampos x da sapa pmimpin bsaq umno nak p tengok apatah lg tngu sampai kuboq

Johan berkata...

Memang benar apa yang dinyatakan oleh ikan salmon tu. Berilah peluang mereka dahulu untuk dekat dengan arwah, kerana mereka banyak sangat buat dosa semasa arwah menjadi MB dahulu.... macam-macam dihinanya, oleh itu nak minta ampun dah terlambat maka meroyanlah dia tercungap-cungap menyalahkan orang lain. Sikap kurang sopan terhadap Arwah semasa hidup itu hendak diamalkannyalah kepada pemimpin negara... Dah sememangnya itulah kelakuan si Salmon ni... tak percaya tanyalah kepada ayah dan bondanya... sama perangainya tu, asyik-asyik cari kesalahan orang lain... Dia ajelah yang betul, dia ajalah yang berhak memberi penghormatan malah dia sahajalah yang patut jadi MB Kedah... sebab memang dah gitu perangai si Salmon ni..

Tanpa Nama berkata...

apa punya BODOH hang ni orang islam ka kapiaq? sampai Tun & MB (anaknya) datang berziarah pun hang nak kata bukan2 tolak la sat pasai politik ni bangang oi....jangan taksub sangat apa hang ingat bila hang masuk parti politik yang ada nama islam tu dah kira selamat dunia dan akhirat serta manafikan hak orang lain yang berlainan idiologi????orang macam hang ni patut malu sikit sebab hang tu ISLAM dan pulak guna nama parti politik yang ada nama islam tapi perangai macam kapiaq

Tanpa Nama berkata...

Sdr Ahmad Salman... Tak baik lah macam tu? Dah macam buruk sangka dah ni. Hidup mati kita semua kerana ALLAH, bukan parti. Parti-parti ni tolak tepi dulu boleh, tak? Boleh tak kita orang Melayu Islam ni berbaik baik. Sampai maki-maki ni apa hal. Rasanya Tun pun tak minta ditatang..