Khamis, 19 September 2013

PANASS!! Betui Ka Anwar Ibrahim Cucuk BOTOT ke BOTOX?



Betui ka Anwar cucuk BOTOX untuk cekangkan kulitnya tu? Kalau tengok gambar kat bawah ni, rasanya macam betul. Tahukah anda, bahawa bahan kandungan untuk BOTOX itu adalah haram?


Cuba bezakan antara gambar diatas dan gambar gambar dibawah ini




Apa macam? Banyak bezanya bukan? Dari kurus kering melengkung, lani pipi dah jadi elok. Kalau bukan BOTOX, apakah Anwar melakukan plastik surgery? hmm..

4 ulasan:

anti-PR berkata...

Kuat mem'blow' kut.....kahkahkahkah....

anuar le berkata...

Sy ada dengar org kta kalo ltak air mani llaki muka jd tegang n bersih...2 dia bt lah 2...cuma dia x mau kongsi tips...

Awanama berkata...

makan tido kot..tu yg tembam pipi tu..he3

Awanama berkata...

Makan Tempe la .... Macam khir toyo ... Membaca tapi tau nak tembak kot lain ja susah la ... Camana kedah nak Maju ... Dok baca tapi tak ambik ya baik.... Cuba tengok sharizat .. Cuba selidik Nazri gangstar ...kita clean up rumah sendiri dulu sebelum nak tolong cuci rumah orang