Rabu, 4 September 2013

TERKINI!! Nik Aziz di kejarkan ke ICU Kecemasan lampu merah!!


Mc diberitahu oleh seorang sahabat, yang mengatakan Nik Aziz dikejarkan ke hospital besar setelah didapati terlalu uzur. Beliau dikatakan telah dimasukan ke ICU dengan kecemasan tahap merah. Maknanya bahaya la tu.

Semoga kita sama mendoakan Nik Aziz selamat.. 

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

21 ulasan:

Awanama berkata...

Ada peluang Melayu bersatu.

Awanama berkata...

xdenye peluang.. jngan berangan la puak OMNOO.. pelapis pgganti Nik Aziz musti skepala & serupe mcm beliau lah...

Awanama berkata...

Bodoh betol anon 11.40ptg...ko Melayu Islam ke Melayu Yahudi?...UMNO xkebuloq dgn PAS!...PRU13 buktikn UMNO terima bnyk sokongn org Melayu bndingkn PAS!...UMNO rendahkn diri nk bersatu ngn PAS demi kepentingan seluruh umat Melayu, bkn kerana PAS tu PAS atau Parti Ajaran Syaiton!!!...Faham!!!

Awanama berkata...

pas dah lama syiah bertopengkan islam, tak leh pakai

Awanama berkata...

nak gado sebab parti ka yg lebih utama atau bangsa dan agama. nak jadi mcm arab ke .. gaduh pasal parti .. pikiaq dan celik dunia ni byk dajai

Awanama berkata...

Hehehe orang dah mau tok sah laaa, jadi macam orang gila talak laaa pulak

Awanama berkata...

YA KE ???aku kesian dengan orang tua nih ...dia memang dah tak larat pun ...cuma mulut masih boleh bercakap perkara lagha ...

Unknown berkata...

laaa.. dia dikejarkan ke Hospital.. Dia SAKIT.. Org patutnya berdoa supaya dia cepat sembuh.. sudah la.. nampak sgt dah perangai tu dari penulisan.. walaupun fahaman lain2 tetapi dia ni saudara seagama kita.. doakan la Tok guru cepat sembuh.. AMIN..

Awanama berkata...

Elok le Pok Nik byk2 rehat.. byk2 bertaubat.. dn pencacai PAS pun tolong taubatkan utk dia.. byk sgt mslh Agama yg dia ciptakanutk popularkan dirinya dan PAS.

Aku doakan dia cpt sembuh spt aku doakan Kucing dan Ayam belaan aku sembuh.. tp maaf dia bukan taraf tok guru.

Semoga dia cepat sembuh. dan kembali jd manusia berakal waras.

Wallahualam

Muhammad Asri berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Awanama berkata...

yg dok pi kutuk tok guru ni hangpa suma da cukup ilmu agama berbanding beliau ka?pnah jumpa tokguru besembang dgn dia?klu stakat dengaq fitnah dr utusan meloya ngan tv3suku bek xpayah.utusan meloya hangpa brapa kali da kna sman psl fitnah?.geng2 yg amal syiah suma da kna pecat dr Pas..sapa xnmpak lg mmg buta ati la..ulama terkenal di Malaysia join pas pasai pa?sbb depa nk pjuang Islam..bkn melayu smata2, sbb Islam xkira bangsa..pikiaq dulu sblm sembang kencang..aku xkata yg xsokong pas ni xsokong Islam, tp dlm xsedar hangpa smua da buat bnda tu..sma2 kita muhasabah diri dlu kot..smoga Tok Guru cepat sembuh krana kami masih perlukan bimbingan utk mncari keredhaan Allah

Awanama berkata...

macai umno komen mcm diri dia bagus, ilmu panjang sejengkal tak perlu le lautan nak diduga...TGNA berjuang Islam bkn sehari dua, mak bapak korang lembik ubun2 lagi, dia dah berjuang...dinasihatkan, cermin dulu diri tu nak kata PAS ajaran syaitan..

Awanama berkata...

Awat kalau dia tok guru dia bolih kapiaqkan org islam lain kaaaa. Tuhan mana ajaq dia mcm tu. perkara kapiaq tu datang dari mulut dia sendiri bukan dari tv3 atau umno tau.

tobeng berkata...

Kalau umat Islam boleh bersatu dengan ketiadaan nik ajis mungkin elok juga kalau nik ajis pergi.

Aku cuma mampu mendoakan yg terbaik untuk ummah.Nik ajis bukan siapa2, cuma pemimpin parti politik assobiyah iaitu pas.Ummah lebih penting dari nik ajis mahupun najib.

Tak payahlah nak taksub sangat dengan nik ajis.Berjuang untuk Islam tak sama dengan berjuang untuk parti politik.

Awanama berkata...

mana ada saudara seagama...klw seagama mana mungkin dia redha doa ko umno...Pas tu agama nya paling tinggi darjatnya kat donia...trlalu tinggi sampai tersesat...

Awanama berkata...

anon 10:56..
cantek bahasa...hasil tarbiyah tok garu sesat la tu...maka terhasillah insan bongkak sombong takbur...waris sifat2 syaiton...

Awanama berkata...

ainon 12:18..
anda juga perlu cermin diri anda...
sifat2 sombong bongkak takbur itu diwarisi dari sifat syaiton...

dks berkata...

Ni la akibat dok doa bagi org pecah perut....tup....tup....terbalik pi kat dia kena kenser perut tahap 4.....

Awanama berkata...

Diharap Nik Aziz dapat hidup lama lagi supaya banyak fatwa politik songsang bagi pengikut PAS yang tolol

Awanama berkata...

Yang dok hina tok guru 2, insaflah.ko bkn nya pandai sgt ilmu agama. Blog ni penulisnya terlampau bodoh.mengapi-apikan org je kerjanya dan fitnah.

Awanama berkata...

moga nik aziz dlm keadaan sihat. ini semua ujian allah utk nik aziz agar nik aziz kembali ke pangkal jalan. sebagai seorg pemimpin, nik aziz perlu memohon maaf atas kenyataan "umno murtad" serta seluruh umat islam di malaysia kerna kenyataan merendah rendahkan nabi. jika tidak nik aziz adalah musuh org islam yg nyata.. bertaubatlah dan kembali ke pangkal jalan sebelum ajal sampai