Rabu, 23 Oktober 2013

HOT! Gambar Menarik Perarakan Calon BN di Sungai Limau!! #PrkSgLimau


Gambar Perarakan Penamaan Calon BN Pada Hari Penamaan Calon di Sungai Limau. Ternyata Gelombang biru tidak pudar menentang arus hijau!

Semangat gelombang biru..

Kehadiran TS Muhyiddin dan Tengku Adnan

Calon BN Dr Sohaimi dan Zahid Hamidi

di arak penuh semangat

Apa agaknya dipersembangkan

perarakan gelombang biru memenuhi ruang Pekan Yan

Menteri Besar Kedah ditemubual bersama Ketua Pembangkang Kedah..

Perarakan penamaan calon BN bermula dari Rumah Budi berjalan sehingga ke Dewan Dato Madi, Pantai Murni, Yan Kedah. Penyokong BN berarak lebih kurang 1500 orang dalam keadaan tenang sambil menyanyi lagu 'barisan kita'!! Cukup semangat!!

Namun penulis respek politik di Sungai Limau apabila BN dan Pas masing-masing sporting habis saling bermesra walaupun berlainan parti. Boleh duduk makan semeja bertepuk bertampar pada hari penamaan calon tu dah kira kelia dah la. hehe..

Nanti gambar menarik sekitar penamaan calon yang telah selesai sebentar tadi..

PRK-Sungai-Limau.BlogSpot.Com

2 ulasan:

RD. berkata...

Kata UMNO nak Tranformasi Politik, meremajakan UMNO la. Tapi yang di pilih masih yang tua bangka, terpalit dengan scandal dan perasuah dari tingkat 4, zaman Pak Lah.

Setelah putus-asa dengan PAU lepas, mari kita beramai-ramai BOIKOT PRK Sg.Limau.

Kalah di Sg.Limau tidak akan mencemarkan nama DP Mukhriz. Ia hanya untuk menyampaikan message kepada BN, khususnya PM, untuk 'Berani Berubah' dalam erti kata sebenar.
Biar PAS menang, sebagai tanda persahabatan sesama Melayu Islam. Hentikan cerca-mencerca sesama Islam dalam kempen dan ceramah.

Dengan lebih ramai orang atas pagar dan penyokong UMNO yang dah meluat, elok saja PAS keluar dari PR, tolak semua Anwarinas dan Syiah, supaya kami, penyokong atas-pagar UMNO, ada pilihan lain. Kalau ditubuh lagi satu Party Melayu, ataupun PERKASA menjadi Party Politik, akan bertambah pecah la kesatuan kita.

Tanpa Nama berkata...

Sabaq, banyak2 istighfar sheikhhh. PRK urusan parti dan tanggungjawab semua pemimpin dan ahli serta penyokong. Kita bersyukur la dgn kehadiran semua pemimpin2 umno termasok ketua2 sayap. Dlm PRK kita nak menangkan parti, lebih2 lagi urusan pemilihan parti dah selesai.