Selasa, 8 April 2014

HOT!! Masih Menunggu Bila Tian Chua akan di Tangkap, Menteri KDN Masih Tidor Ka? @PDRMsia


Semakin hari semakin menyampah pulak tengok muka Tian Chua ni. Disebabkan dia rasa diri tu kebal undang-undang, Tian Chua berani bertindak dan mencabar pemimpin dan pihak berkuasa. Rasanya macam dah banyak kali taip pasal mangkuk ni.

Tengok video kat bawah,


Kalau orang lain rasanya dah lama kena angkut dengan pihak berkuasa. Tapi disebabkan nama dia Tian Chua, mangkuk ni mempunyai kekebalan dari segi undang-undang dan mampu menyebut apa saja yang dia suka tanpa risau dia akan ditangkap nanti.

Mc menunggu juga respon dari Menteri KDN, sampai sekarang ni, macam-macam kes dah timbul, tapi KDN masih lagi berdiam diri dan tak bertindak proaktif. Apakah KDN juga sudah jadi macam NATO? No Action Talk Only.

Kan bagus kalau Pemilihan UMNO dibuat setiap tahun, barulah Menteri KDN akan kembali menjadi SINGA.

Satu Malaysia ahli UMNO kena tipu dengan lakonan bengis, garang dan tegas Menteri KDN yang akhirnya tidur mengalahkan ular sawa yang kenyang.

Ketika Malaysia diserang hebat berikutan kes MH370, Menteri KDN? Tidor.. Tian Chua nak guling kerajaan? Tidor.. Reformasi 2.0? Menteri KDN juga tidor.. kes Himpunan Derita Baling? Menteri KDN masih lagi tidor! Kes penculikan di Pulau Sipadan? Tidor jugak ka?

Berdoalah kita supaya Menteri KDN kita bangun dan tegas seperti sebelum pemilihan UMNO yang lepas.

P/s: Jangan bangun bagi hadiah kat portal pembangkang lagi sudah laa..

McTheory:
Ke mana dia menghilang ya?

3 ulasan:

Awanama berkata...

Kerja tangkap menangkap ahli politik ni tak dengar plak kat negara demokrasi yang undang2 Malaysia ikut dulu.

Tak perlulah angan2 nak jadi negara maju. Kalau pemerintahan tak bertukar mana nak ada perubahan.

Kalau ada pun, perubahan kroni adalah. Lihat negara maju lain yang sentiasa mengubah pemimpin jika ada kesilapan atau kelemahan.

Ooooooh. Jangan ikut negara luar. Eloklah tu. Teruskanlah meyokong barisan. Biorle negara ini ditertawakan. Dalam negara, suruh media puji diri sendiri.

Lihat video. Mat saleh yang ada dalam dewan gelakkan mp barisan yang ganggu mp pakatan berhujah...

Awanama berkata...

Biasalah UMNo...cakap ja bela melayu,kalau bab kesalahan,melayu dulu la akan ditangkap..bila cina tak pula..nasib la..
*Bukan salah umno,tp pemimpin umno...

Awanama berkata...

Yela...nanti nk pru,dia keluar la lagi untuk tipu rakyat bagi penuhkan kantung3 poket mereka,bhwa mereka lah juara bela melayu...ya allah tidakku doakan dihancurkan umno@dinaikkan pas,ttp ampunlah dosa kami,gantilah kmbl kami kpd pemimpin2 yg baik..