Sabtu, 5 April 2014

TERKINI!! Ribuan Muslimin dan Muslimat Penuhi Pekan #Baling #BalingBerselawat #SelawatPerdana

Alhamdullilah walaupun cuaca petang agak mendung namun dengan izin Allah segalanya berjalan lancar. Ribuan muslimin dan muslimat penuhi Dataran Pekan Baling.

23 ulasan:

Awanama berkata...

ALHAMDULLILLAH, SEMOGA MAJLIS INI DIBERKATI OLEH ALLAH S.W.T. KITA BERILAH JUGA RUANG KEPADA PUAK PUAK PARTI PAS DAN PKR. TAPI TU LAH MASAALAHNYA..PUAK PUAK PAS NI..ASYIK NAK MEMINTA SEDEKAH JE.

Awanama berkata...

Tak orang mintak sedekah semua bagi iklas...

Dalam perjuangan memang susah bila pemimpin tamak haloba makan harta negara...

Dan ingat diorang datang nak selawat... Bukan sebab umno.

Awanama berkata...

himpunan selawat nabi di Baling mendapat puluhan ribu pengunjung....berbeza dengan himpunan derita rakyat di baling.....ternyata lagi puak PAS yang mendominasi himpunan tersebut....puak ini cukup derita bila minda dan mental mereka diliwat oleh PKR dan gang Stopa the spenderman dalam PAS....pemimpin yang datang paling koman memandu Toyota Alphard Merz dan BMW 3 Series...puak yang hadir kebanyakkan menderita obesity melampau...yang pelik apa yang derita puak ini....perut masing masing boroi tiada yang kurus kering macam orang tak makan 3 hari ....tin tin milo penuh dengan duit derma....ternyata stopa ali dan gangs tersenyum lebar duit derma dah masyuk bole le buat pesta tayang spender lagi....kesian pencacai PAS tak abis abis minda dan otak derita diliwat Anwar Ibrahim ....

Awanama berkata...

blog pencacai ni penuh dengan gambar dan cerita lucah baru hari ni minta sokong Islam....hang pun idup atas upah cerita kotoq je

Awanama berkata...

Puak puak pandai agama mai dah....

Awanama berkata...

Bukan pandai, tp memandai mandai.

Syabab berkata...

Kesian pencacai/ anjing2 PAS.. jiwa mereka sakit dijajah oleh kejahilan murokab PAS jahiliyyah..
UMNO anjur program selawat bukan suruh zikir sebut nama UMNO.. UMNO sbg krjn dia buat kebaikan. dtg niat krn Allah SWT dn Rasul.. tp manusia yg bijak akan fikir.. dr dirosak pemikiran dan syariat dgn buat kerja sia2 di jalan raya berdemo maki hamun dan huru hara atau di pentas ceramah munafiqun PAS keja maki hetam manusia.. alangkan indah dan berjiwa Mukmin jika hadir program begini.

Sampai bila pencacai PAS tidak dpt lihat kebenaran? Siapa anjur program baik begini? Apakah PAS dlu mahu buat program begini?

PAS munafik.. sehingga pencacai PAS 'dahagakan' majlis ilmu.. terpaksa bergayut di program anjuran musuh mereka.

Ingtlah Allah SWT itu Tuhan Yang Maha Merancang. Islam Insya Allah akan tertegak dgn cara yg mulia, bkn cara iblis syaitan yg ditnjukkan PAS dan sekutu2 laknatullahnya!!

Awanama berkata...

11.40 ptg..
pemimpin PAS tu bersih ka? Anwar yg bakal jd Pii Emm Pakatan Haram tu manusia terkotor yg diangkat jd pemimpin.. tk sedar diri ke?

mengumpat menghina mencaci dan 1001 fitnah dlm Harakah termasuk ubat2 penggalak zina dlm paper murahan itu bersih ke??

Jgn suka alihkan kebaikan org lain.. lihat diri kamu sendiri dan puak kamu.. puak kamu berzina pun boleh ditutup? pemimpin2 tertinggi?

Allah Maha Kaya. lihay Nik Najis skrg..dia ckup byk hina dan kutuk musuh politiknya.. doa keburukan pecah perut.. skrg bila dia tak sihat baru dia nk mintak maaf.. terpaksa membawa uncang air kencing ke hulu kehilir (mohon Allah sembuhkan).. igt Allah Maha Kaya.. jgn angkuh dan membohongi Allah.

Buat program selawat program mulia.. kalau xnk dtg jgn jd IBLIS laknatullah menghasut manusia lain dr buat kebaikan.

Wallahualam

Awanama berkata...

apa yang hangpa kata tu semua tuju kat pemimpin UMNO balik. hang pa yang x dak ilmu dunia dan akhirat main sokong je. komen tu jangan sampai nampak bodoh hampa sendiri..
balaci dapat berapa duit saja..malam berjaga siang buat taik mata

Awanama berkata...

5.43, munafik PAS.. hng nk ckp apa sbrnya? Nik Ajis pun dh menyesai byk buat dosa.. hangpa semua nk angkuh lg ka?

Org buat majlis mulia puak iblis mcm hangpa nk kutuk..nak halang? hangpa nk halang majlis memuji Allah?

tp hangpa join majlis iblis setan di BERSHIT & Blackout, terkini Reformasi 2 itu pakai dalil mana? setan mana bg perintah kt tok guru hangpa?

sedaq diri la lama2 puak PAS ni makin menuju mcm puak Abu Lahab dan Abu Jahal.. akan perangi manusia yg mahu pd Islam!!

Awanama berkata...

Ini sah macai sejati bodoh adakah mintak maaf semata2 kerana salah dan adakah salah mintak maaf.

Maaf dalam kita tak sengaja kita tak tahu kalau kita silap.
Adakah mantan sebelum ni tak mintak maaf sebab semua dia buat betul?

Sah kau memang bodoh lahiriah.

Bila pm jemput psy tu majlis apa?
Majlis ke syurga ke? Bodoh nak mampus kau ni.

Selawat bukan barang hiburan and bukan buat sebarang sekali buat dah rasa alim hilang semua dosa.

Bodoh benak kau ni.

Dan bila masa pulak perhimpunan itu satu majlis depa datang sebab menyokong apa yang mereka rasa kalau tak sokong dan tak sependapat takdelah depa datang apa sengal lah kau ni.

Jawab konsert belia tu dalil mana pulak?
Dan berjuang atas nama melayu tu dalil mana pulak?
Sedangkan nabi dah kata mereka yg berjuang atas dasar kaum bukan umat nabi.

Apa lagi ynag kau tak faham?
Bodoh nak mampus macai ni

Awanama berkata...

Macai PAS ngok.. mintak maaf dr org yg baik dgn dari org yg jahat mulut serta busuk hati mcm Nik Najis tu xsama tarafnya.

Dia doa org pecah perut tu dalil mana? Sokong peliwat tu dalil mana? Kalau dlu buat konsert PSY skrng berubah kpd baik buat Selawat apakh itu baik atau buruk?

Pak hang dlu baik ka jahat? kalau dlu dia jahat.. la dia baik.. hang nk ungkit ka kata pak hang jahat?

Mat Sabu tu dlu kaki betina besaq.. awat hangpa tk ungkit pasai dia tu kaki betina la?

Majlis Selawat puji Allah.. tp macai munafik mcm hang akan cari liang2 hasutan mcm iblis laknatullah yg PANASS dgn ayat2 Allah..

hang teruskanlah halang dn kutuk.. supaya nnt Allah bg RASA pulak azab-NYA.. UMNO tk rugi..org yg pi join lg tak rugi malah untung

tp org mcm hang..macai low class, dengki busuk hati.. itu bkn sifat org beriman... tgk org lain buat baik ada sakit hati..

Awanama berkata...

bukan puak pandai agama.. tp puak PENIPU guna Agama >> PAS Laknatullah!

Awanama berkata...

hang bagi tau la nas apa yg hangpa pakai kata puak penipu agama tu mcm mana..sempit kepala otak...sekolah pun x habis...hidup bukan didunia saja tp di akhirat selamanya.

Awanama berkata...

Buat Program Selawat puji Allah dan Rasulullah pun jd isu? buat demo haram bercampur jantan betina pakai seluar pendek.. memaki mencarut di sepanjang jalan ganggu manusia lain.. jem.. sampah... tujuan yg HARAM.. sakan xjadi isu??

ada puak yg PANASSS perut.. mungkin mereka itu SAHABT SYAITAN.. perjanjian yg telah dimeterai oleh Mursidol Am mereka.. akhirnya jdlah mereka spt SYAITAN..

Awanama berkata...

Ostad2 PAS mana ada kurus kering.. semua boroi2.. itu lah derita.. kot.. makan kenyang melampau duk melantak duik tabung... depan ckp derita rakyat.. belakang duk tadah tabung.. sbb tu depa rajin buat ceramah dn himpunan.. sbb itu cara nk kaut duit byk2.. mana ada audit2 tabung.. main kutip..masuk la poket2 yg berkuasa... jd atas pentas mau DERAIH sikit maki hamun UMNO.. bg meluap2 marah benci.. bg semangat setan byk2.. jd duit masuk tabung lg banyak.. eosk lusa buat lagi.. senang ja cara PAS.. artis dh xlaku.. yg melahap duit boleh join anytime..xpayh tanya Solat ka dak. janji sokong PAS..

PAS parti Munafik. Islam terhina krn PAS bkn krn org lain!!!

Awanama berkata...

Jgn menghina agama sendiri,siapa kita insan kerdil disisi Allah nak mengta insan lain munafik,Ya Allah ampunkan dosa kami Ya Allah,,buka kan hati hitam kita semua untuk kembali menjadi insan yang sentiasa memohon ampun akan dosa-dosa lalu kepada khalik Nya

Awanama berkata...

Jgn hina Agama Allah dgn tubuh parti spt PAS.. siapa kit ank jatuh hukum kafir pd org lain.. hebatkah kita disisi Tuhan sehingga sanggup doa org lain pecah perut.. sedangkan Rasulullah ditawarkan Malaikat Jibrail utk terbalikkan bumi Ta'if utk balasan kpd mereka CEDERAKAN Nabi.. tp Nabi tolak dgn penuh akhlak..

jauh langit dn bumi Akhlak Nabi dan perangai pemimpin sebuah parti itu yg slogan Isle.. tp jiwa MUNAFIK..

Ya Allah jauhilajh kami dr sifat Munafik dan Syirik pd-MU.. selamatkan kami dr fitnah2 mereka dan fitnah2 akhir zaman. Satukan lah org Mukmin dan hindarlah kami dr tipudaya musuh2 Agama-Mu yg berselindung..

Ameen..ya Robb!

Awanama berkata...


Jelas kelihatan...Org Munafik mmg bimbang dn takut dgn kebangkitan Islam yg sebenar. Mereka boleh pura2 selama ini nak pd Islam krn masa itu ramai yg tidak tahu beza.. tp rupanya hanyalah nk pesongkn org2 Mukmin.
Jd bila program sebenar yg jelas meninggikan Islam ini muncul.. maka puak2 Munafik ini jd GERUN.. mereka takut Cahaya Islam akan muncul dan menghapuskan kebathilan lakonan Munafik mereka..

begitu terang dn jelas dua progam berbeza.. satu puak Munafik satu yg tulen mahu kpd Islam wpun masih tk sempurna..

Awanama berkata...

Betul aku baca ayat orang umno ni memang kebangkitan islam sebenar lah sangat...

Sangat islam penuh iman ayat2 nya...
Penuh tawaduk semua orang pun boleh baca bahasa yang disulam dengan iman puak umno ni.

Sangat lah bangkitnya islam tu...
Dengan bahasa pun tak lepas lagi dah rasa pejuang islam,serious umno kelakar.

Awanama berkata...

Hang tau ka apa tu PAS,hurailah sedalam dalamnya,aku bukan ahli PAS atau sapa-sapa tp aku lihat manusia munafik umpama buih dilaut..dlm UMNO ada pengaruh sikit nk pasang bini byk,tapi sekolah pun x dak sijil..tu la tulis ayat pun tunggang langgang.Dgn masyarakat sombong, rs angkuh sb dari parti kerajaan,tu la ramai pemimpin UMNO dari kalangan sampah,org kampung yg sokong UMNO 40 thn pun dok kena tipu selamanya,merayu cari ahli mai msrt UMNO















































Awanama berkata...

ORANG YANG SELALU DIKATAKAN KAFIR
ANJUR PROGRAM ISLAM SIAP BAGI SEDEKAH SEJADAH UNTUK BERIBADAT TAPI YANG MENGAKU DIRI KONON-KONONNYA ISLAM TAPI ANJURKAN PROGRAM ENTAH APA-APA, SENGAJA NAK SABOTAJ MAJLIS SELAWAT NABI, KONONNYA DERITA TAPI APA YANG DIDERITAKAN?BANTUAN DAH BAGI MACAM-MACAM DAH TAPI DERITA JUGA DEPA KATA,DEPA MALAS KERJA MALAS USAHA SEBENARNYA KOT,ASYIK NAK MINTA BANTUAN SAJA,TAKAN HARI-HARI NAK KENA PI HANTAR BERAS RUMAH DEPA KOT.PENDATANG ASING MAI MALAYSIA BALIK KAYA RAYA, DEPA DOK TIDUR SAJA LEPASTU CAKAP DERITA X CKUP MAKAN.NAMAKAN SAJA MAJLISTU MAJLIS MINTA SEDEKAH KAN SENANG ORANG FAHAM,INI DERITA TAPI TADAH TIN MILO PENUH JUGA, TOK TAK FAHAMLAH DENGAN PUAK-PUAK PAS N PKR NI.....

Awanama berkata...

DEPA NI MEMANGLAH DERITA SEBAB SELALU DIPERBODOHKAN OLEH ORANG-ORANG YANG NAK MELINGKUPKAN NEGARA SENDIRI,