Selasa, 27 Mei 2014

HOT!! Akhirnya Hadi Awang Tegur Calon Plastik Dap Berkenaan Isu Hudud! @Dyanasmd #PRKTELUKINTAN


Tindakan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menegur calon DAP untuk Pilihan Raya Kecil (PRK) Teluk Intan Dyana Sofya Mohd Daud berhubung isu hudud disifatkan sebagai wajar dan tepat, kata Profesor Dr Ahmad Martadha Mohamed.


Dah kena belasah teruk-teruk, baru Hadi Awang nak tegur? Lambattt...

20 ulasan:

Awanama berkata...

Isu ni dah ketinggalan. TGNH bersama Dyana berkempen di Teluk Intan. Penyokong tegar bee end tak da isu nak fitnah.

Pemuda pemudi semakin dekat dengan Pakatan. Yang veteren masih ada peluang.

Awanama berkata...

Ko ni memang sah buta hati...bukti d depan mata ..

Awanama berkata...

Anon 11.39. Adakah TGNH dan pengikutnya juga buta hati bila tetiba hadir sidang media bersama Sofea Dyana?

Sah, bukti yang ko tengok depan mata tu cuma fitnah bee end yang tak faham Islam sebenar diperjuangkan Pas.

Awanama berkata...

Boleh tak kalau kita jgn lagi sebut tuan guru nik aziz,tuan guru haji hadi..sbb mereka bkn tuan guru yg selayaknya memakai gelaran mulia ini..ckplah ust sbb mereka ada ilmu agama..cadangan?tp saya mmg xsmp hati nk sebut tuan guru pd mereka..

Awanama berkata...

Betul... betul... betul...! Bukti yg aku tengok tu menunjukkan (jenis) ISLAM PAS sebenar-benarnya yg diperjuangkan.

Awanama berkata...

Rasa loya la nak panggil "tuan guru"...
Guru ilmu sesat boleh la...

Awanama berkata...

Harap DS Najib batalkan segera jawatankuasa Hudud dengan kelantan. Suruh depa bentuk jawatankuasa Hudud dengan DAP dan PKR saja. Tak harus berbaik dengan PAS celaka ni, mereka busuk hati. PAS munafik, cakap lain buat lain, masuk neraka jahanam. Hudud hanya umpanan untuk umat islam supaya menyokong mereka. Kalau ada melayu yang tak sedar lagi memang bodoh bin tolol bin bangang.

Awanama berkata...

PAS ni memang dah perangai dia macam tu ..apa nak buat..Ejaan Jawi memang betul Parti Islam Semalaysia..tapi kalu dah di rumikan PAS..dah tak jadi Parti Islam lagi dah..dah jadi Parti Assabiyah SeMalaysia...jadi wahai penyokong PAS..kamu semua memang dah disesatkan olih Pemimpin kamu yg terang terang gila kuasa...fikir lah jangan sampai melayu jadi senasib dgn bangsamoro di filipina merempat di tanah air sendiri. Jaga jaga lah.

Awanama berkata...

Menteri bee end pun sebut tok guru. Skarng penyokong tegar tak nak ikut. Dengan pemimpin sendiri tak nak ikut cakap. Patutlah bee end dah mula mereput.

Awanama berkata...

Hadi Awang dipanggil untuk membaptiskan Dyana supaya orang PAS mengundinya. Kah, kah, kah. Lepas ni Dyana layak digelar muslimah DAP.

Take beeeeerrrrrr!!!

anakbochek.

Awanama berkata...

Anakbochek. Tak mustahil nanti ada muslimah DAP bila DAP dah bekerjasama dengan DAP. Tak mustahil DAP dikuasai dan dipenuhi orang Islam berbangsa cina.

Time tu Melayu Pas dan Pkr berada di atas bersama cina. Bee end dan bangsa Melayunya tak tahu ler kat mana...

Awanama berkata...

Anon 2.56 PTG
Kesian orang melayu nak masok hutan dah habis kena teroka lepas tu kemana hahhh?????

Awanama berkata...


“i support all effort to protect of the security of Isreal”

mari sokong DAP dgn slogan
“Islam Nation?? over my dead body!”

mari ahli Pas meyokong dgn slogan
"hudud tangguh demi laluan calon DAP (over my dead body)"

ahli PKR mari meyokong dgn slogan
"kebebasan beragama utk muslim"

Awanama berkata...

'encik tanpa nama'.. xpyah la masih buta tuli.. hadi awang pun mgaku klemahan dgn tndakan mnegur tu.. xpyah la nk jadi batu sgt masih xnmpak fakta skarang..masih lagi nk bemain kate2 dgn mulut tnpa melihat kjadian yg sbnar..xde hasil. pilih mane tu pndirian masing2... sndri bleh nilai lah..mane hale tuju parti..mane yg lebih 'bgus' utk agama,bangsa, ekonomi,negar,keamanan anak cucu... masih ade ke dlm dri kite nih mahu myebelah hala tuju parti yg akan menolak rang undang2 di usul ke parlimen tntang hudud?sedangkan hudud kite bejuang matian2 sblum ini..xkan smudah itu jer luntur. menolak hudud usul ke parlimen xke same dgn baru nk bincang di parlimen dah ditentang...langkah pertama utk dibncang dah ditolak??? aku rase xde pun macai2(termasuk aku) umno/bn melayu yg tolak/xtrime hudud..kami trime hudud..kami bkan ari2 melakukan kesalahan smpai nk takut dgn hudud.klau pcuk pmpinan masih xboleh nk laksana kan..msti ade sbb,knape,mgapa..hny die lah mmpu jwb..klau tny kat macai mcm ktorg nih xmmpu kite nk jwb. lagi bagus masih xmmpu dr menentang langkah pertama utk di BINCANGkan... dibncangkan tau..bkan dilaksanakan.hal hal dibncangkan oleh nik aziz n muhyidin mse die mlawat pun kite xtau hal ape..tp nik dah klua kyataan pasal hudud die bersetuju dgn cdangan dgn muhyidin. so kite bleh tgok la..masih ade lg isu hudud ditentang matian oleh umno? dari kyataan 'saya akan menentang mane2 usul hudud diparlimen selaras dgn saranan parti"... hal parti saje dah boleh mnidak kan islam terangan,lebih nye pnting parti.

Awanama berkata...

Totok pas bodoh mudah dikencing...nak tahu 90% pimpinan DAP evanglish kristian (puak pelampau)...hampasngok!!!

Awanama berkata...

Alaaa yg tu pun tak faham! Menteri tu tak nak jatuhkan air muke die, sebab tu panggil tok guru.

Kami penyokong UMNO/BN bukan pentaksub kepada pemimpin atau parti...kami tetap akan bantai mana-mana pemimpin yang tak betul... kami sokong UMNO bukan kerana namamya UMNO atau kami bukan sokong PM bukan kerana ia bernama Najib tetapi kami sokong kerana UMNO dan PM masih konsisten menjaga agama, bangsa, rakyat, negara.

Kerana konsistennya UMNO dan PM dulu dan sekarang menjaga agama, bangsa, rakyat dan negara maka kamu puak pembangang tak henti-henti menyerang teras perjuangan UMNO serta keperibadian PM dengan memberi pelbagai label buruk serta fitnah atau tuduhan palsu.. sebenarnya kamu pembangkang amat dengki betapa konsistennya UMNO dengan teras perjuangannya dan betapa berjayanya UMNO mentadbir Malaysia dengan PM nya yang semuanya hebat-hebat belaka... kamu cemburu dan dengki kerana kamu tidak pernah memiliki apa yang UMNO miliki sebab itu kamu selama ini ditolak rakyat...orang yang pendengki, cemburu serta iri hati akan diselubungi nafsu amarah yang teramat sangat, itu sebab kamu pembangang selalu bertindak ganas diluar batas manusia bertamadun atau menjadi manusia jahil. hanya dengan fitnah, pembohongan, keganasan, dan perbuatan durjana kamu dapat mempangaruhi rakyat. Tetapi kamu jangan terlalu berharap sangat kerana fitnah, pembohongan ataupun perbuatan jahat tidak akan bertahan lama, lambat laun rakyat akan sedar dan tahu, dan dari saat itulah kamu akan ditolak untuk selama-lamanya oleh rakyat.

Awanama berkata...

Baguih la hangpa semua bergaduh pasai politik... Mati nanti malaikat tanya kot hangpa ni parti apa.... Bodo mcm lembu semua

Awanama berkata...

Ni bukan bergaduh tp berhujah..hang la bodo 10.20ptg.. hang dh dijamin masuk syurga ka? sedap2 kata org lain bodo.. hang yg bodo sbb tk boleh nk ikut hujah.. lepaih tu kata org bodo..

kita pakat2 ckp ni sbb takut dakyah celaka DAP ni guna org Islam.. sedangkan DAP tu penentang Islam dan penggerak Kristian.

Org UMNO plak takdak nk totok bodoh mcm bangsa macai PAS.. apa benda yg pemimpin depa taruh pun depa jilat.. benda xbetui.. bab Allah bab iblis.. kena tangkap dlm hotel janggut memutih pun duk angguk lagi kata betui..

tu la bila dh ikrar nk berkawan dgn setan.. la pakat2 ikut setan la PAS.. mana depa mau dh ckp bab Islam.. ckp bab Islam bila tgk Rosmah takpakai tudung ja.. tp Dyana celaka betina ni tk pakai tuudng takpa.. kita kena sokong.. mmg PAS celaka + harm jadah!!



Awanama berkata...

bg macai PAS.. tuudng saja labuh tp hati gelap.. busuk.. hadi dgn ajis tutun sokong dyana pun depa duk kata fitnah UMNO.. kepala hotak hangpa.. jilat xsudah wpun busuk dan jijik.. parti lagu ni ka nk tumbang UMNO??
parti celaka PAS ni kalau tumbang UMNO alamat dia kita akan jd mcm Selatan Thai la.. kena bala dan tindas oleh kapiaq..

Celaka PAS.. plg celaka hadi.. dia buat amanat smpai gegar umat Islam berperang tp dia boleh buat bodo dgn amata yg 30 tahun dlu.. la dia jilat apa yg dia tuduh pd UMNO dlu.. celaka kau hadi.. tk selamatlah kau dn ktrunan kau dunia akhirat dn parti PAS laknatullah!

Awanama berkata...

Dia ada ilmu, yg ko duk loya knapa.. Dpd ko tu mandi wajib pun tau ke tak ni??!!!