Sabtu, 24 Mei 2014

HOT!! Ceramah Dedah Kebenaran Memali? Orang Baling #Kedah Kena Tipu Lagi Dengan Puak Pas!! #HanyaDiKedah


Semalam berlangsung Majlis Ceramah Politik KONONNYA "Mencari Keadilan Untuk Memali". Anjuran Pas, nak cari keadilan apa lagi pun taktaulah.

Depa buat ceramah politik tu di Madrasah Islahiah Diniah, Memali, BALING. Sebelum ni depa dah buat program, tapi malam semalam yang kemuncak.

Sebelah pagi tak ramai, berapa orang saja yang mai. Sebab geng muslimut buat. Ehh.. silap muslimah.

Sebelah petang baru ada acara penting Mahfuz Omar bersama Ajk Pas Cawangan Carok Semaliang si RAMLI bin CHE MIT. Biasa la.. depa pun cerita kononnya true story berkaitan Insiden Memali yang terjadi pada 19 NOV 1985.




Sambutan diterima kurang mengalakkan di sebelah pagi dan petang sekitar 200 hingga 300 orang sahaja. Manakala sambutan sebelah malam lebih kurang seramai 4,500 orang. Mahfuz dalam sidang media, target sekitar 20 ribu orang. Nampaknya gagal..

Cuma bila buat dikawasan sempit sekitar Madrasah ianya penuh hingga ke jalan utama. Pada pandangan kasar, nampak ramai, nampak sesak gila la. Tapi sebenarnya tak pun.

Biasa la Pas, kalau buat ceramah, yang dalam Kedah berapa orang saja mai. Import luar berlambak-lambak dok ada.

Ceramah selain dari PAS Pusat dan KEDAH, Mat Tyson pun ada, si Mat Taib tu, Hadi Awang, PandaNormah aka Mat Sabu bersama dengan Mahfuz Omar, ketua Pas Kedah paling lekeh dalam sejarah Malaysia. Dulu yang jaga Pas Kedah semuanya Ulamak besar, kali ni bagi kat Mahfuz, dia ni mana reti apa, baca jawi pun tak reti.

Masa depa dok promote ceramah ni, depa dok canang nama dan muka Musa Hitam. Nampaknya depa cuma guna nama dan muka, sebab Musa Hitam tak turun pun. Kesian la pada yang kena tipu, pi jauh-jauh nak dengar cerita sebenar dari Musa Hitam. Tunggu punya tunggu, Musa tak timbul, yang ada cuma Mahfuz hitam. he he..

Kena tipu lagi orang Baling. Masa himpunan derita Baling, dok kata Anwar nak turun, tapi tak turun pun. Kali ni kata Musa Hitam nak turun, tak turun-turun juga. Nampaknya Pas Kedah ingat orang Baling ni takdak maruah kot? Boleh dok kena bohong macam tu saja?

Tentu puak pemimpin Pas Kedah ni pikir, orang Baling ni bohong pi la kat depa, depa bukan kisah pun. Bohong 30 kali pun depa tetap sokong Pas. Kesian laa dengan orang Baling ni noo..

Cerita pasal Musa Hitam, dia tu orang bersalah, mana la dia nak berani turun. Satgie kena sumpahan apa-apa ka, naya pulak. he he..

Pas ceramah pi la macam mana pun, orang tau kisah sebenar sebelum dan selepas, sapa punya kerja.

Nak tau cerita pasal Memali, boleh klik link kat bawah ni..

HOT!! Jawapan Tun Dr Mahathir Pada Fitnah Peristiwa Memali!
http://kedahkekl.blogspot.com/2014/04/hot-jawapan-tun-dr-mahathir-pada-fitnah.html

KASI PANAS!! Kisah Memali Ibrahim Libya mati sia sia!! #PASesat
http://kedahkekl.blogspot.com/2012/05/kasi-panas-kisah-memali-ibrahim-libya.html

VIDEO PANASS! Apa kaitan Peristiwa #Memali Dengan #LahadDatu? (Wajib Baca)
http://kedahkekl.blogspot.com/2013/03/video-panass-apa-kaitan-peristiwa.html

PANASS!! Kisah Benar Pas Rembat Duit Tabung Memali!!
http://kedahkekl.blogspot.com/2013/02/panass-kisah-benar-pas-rembat-duit.html

4 ulasan:

Awanama berkata...

bodo moha ni. dok kena bahong dgn puak Pas ni. dok kena bahong berapa juta kali.

Awanama berkata...

siasat semula kes memali, nak siasat apa lagi. satu malaysia tahu fakta ibrahim libya menentang polis dengan kekerasan setelah mengujudkan kumpulan bagi menentang kerajaan setelah diminta menyerah diri mereka menentang melalui kekerasan beberapa anggota polis terkorban dan begitu juga dipihak kumpulan ibrahim libya termasuk beliau sendiri terkorban.Kes ini lebih kurang macam disauk grik dulu.Yang perlu siasat siapa yang menghasut kumpulan ini sehingga taksub untuk menentang kerajaan bukan kah amanat hj hadi Pas,kemudian kenapa mereka ini dikebumikan tampa dimandi dan dikafan. Dan yang paling penting tabung kutipan untuk balu dan anak yatim yang bapa terkorban dimana lesap bernilai RM 1.4 juta tabung ini dipengerusikan oleh mat sabu.Yang nak siasat pengenayah dan kes dah terjadi buat apa dah terjadi kejadian semua orang tahu jangan nak manipu. musa hitam ini kaki mabok dah tak relevan saya cukup kecewa dengan pas munafik ini kerana saya sama-sama rakanx2 memberi derma untuk tabung ini tapi disebabkan ahli bodoh macam lembu mereka kancing. pada 1996 saya keluar pas kerana mat sabu ditangkap khalwat dgn bini orang dalam hotel di kota baharu.Kes ini dijalan dengan tipu mulihat atas arahan menteri besar dan mat sabu terlepas.sepatutnya ini semua disiasat semula.

Awanama berkata...

PARTI AJARAN SESAT@SONGSANG ,DULU,KINI DAN SELAMANYA.

Awanama berkata...

Puak BODO celaka ni xhabih2 nk BODO kan org..
Bwk pulak bapak pemuhong besar bg ceramah. Mahpuz tu dh la bodo pastu kuat pemuhong plak.. otak liberal kaki jilat Anwar tu.. tp puak PAS Baling ni duk tak nmpk situ la.. kena perbodo 100 tahun pun duk ngaga mulut situlah.. lantak hangpa la macai PAS oii..