Khamis, 15 Mei 2014

HOT!! Video Cara Pemilihan PKR yang Sungguh Unik dan Hebat!!




Tak sempat nak mainkan video-video ni dah ada isu lain masuk. Walaupun dah lepas, tapi Mc nak buh juga, nak bagi semua orang tengok, betapa hebatnya parti PKR ni.


Parti yang lahir di jalanan, perangai mereka juga macam samseng jalanan. Parti yang melatih ahli-ahlinya bertindak ganas seperti samseng dan kongsi gelap, akhirnya akan dimusnahkan oleh tindakan ahli-ahlinya yang seperti samseng dan ahli kongsi gelap juga. Malangnya yang ramai Melayu. Walaupun ada yang bertudung dan berkopiah, orang Melayu dalam PKR hanyalah Melayu sosialis dan Melayu pluralis yang tiada hala tuju akidah dan perjuangan Islam dan bangsa yang jelas. Hanya sekumpulan samseng dan ahli kongsi gelap yang keliru tentang matlamat akhir perjuangan, iaitu akhirat..


Gila kuasa... akibat selalu berdemo dan merusuh di jalanan, mereka mungkin ingat lupa yang mereka hadir mesyuarat bukan hadir demo jalanan.... macai oh macai..



Kertas undi palsu?



Pengundi Bangla dan Pengundi Hantu?



Tak perlu hadir mesyuarat. Hanya minta 40,000 Pengundi Bangla mengundi di dalam bilik hotel? Wah... senang kerja.. Mungkin ini yang mereka buat sampai boleh menang kawasan Parlimen dan DUN di negeri-negeri PR semasa PRU13?





Sabak Bernam




Nibong Tebal




Sabak Bernam




Sungai Petani




lagi dibawah,




Klang




Kuala Langat




Petaling Jaya Selatan


Fuyooo.. apa dah jadi ni? he he he.. demokratik sungguh la cara pemilihan puak PKR ni. Bagus la pilih macam ni, inilah caranya untuk memilih seorang pendemo dan perusuh terhandal! he he..

Sumber Tunfaisal

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mereka sedang memilih siapakah yg paling samseng di kalangan samseng utk menjadi kepala samseng..

Tanpa Nama berkata...

Yg lawaknya dah puas bergasak sesama sendiri tanpa rasa malu mintak polis datang settlekan aka perlindungan. Nape tak panggil amal team?

Tanpa Nama berkata...

Apa tindakan kita..?walaupun mereka samseng,mrka ttp pnya rmai penyokong,kerana bg mereka kesamsengan itu hnya merosakkan sesama mrka tidak smp tergadai negara,ketirisan ekonomi dll spt umno lakukan..jd sbb itu mrka ttp pnya rmai pnykg khususnya glgn muda..pada hemat sama,umno mgkn mampu bertahan dlm 2penggal lg,10tahun kmdn jnrsi hr ini yg muda2 pnykg pakatan akan mula mengalih kerajaan sedia ada..

PRngokSelamanya berkata...

Tu pun macai mereka tk sedar diri lagi. Puak bodoh sombong + samseng.. apakah puak2 bodoh samseng + sombong ini akan tadbir lebih baik dr BN jika perintah Malaysia? diri mereka sendiri pun xboleh kawal jd baik.. mcm mana nk tadbir org lain.. SENDIRI MAU PIKIR lahh..!!!

Tanpa Nama berkata...

Tabur senjata kat Arab, mereka berperang. Tabur duit kat PKR, mereka bertumbuk sesama sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Anon 9:19 PTG. Memang kena cari kepala samseng nak kasi lawan itu group samseng sama bapak samseng.

Tapi dengar sehari dua ni, timbul banyak pelakon2 samseng dalam group samseng kat Semenanjung dan Sarawak.
Kat negeri lain tak tahu ler.

Maklumlah duit semakin kecil nilai. Makin kurang pulak tu. MH hilang la. Bangunan runtuh la. Kena kasi kat penceroboh la. Macam2 cerita dunia sekarang.