Selasa, 3 Jun 2014

HOT!! Gambar Terbaru Hadi Awang di Hospital Istanbul!



Ini gambar terbaru Hadi Awang di unit ICU Medipol Universiteisi Hastanesi, Istanbul. Dikatakan beliau semakin pulih dari sakit dan sesak nafas yang beliau hadapi tempohari.

Mc doakan Hadi Awang secepat sembuh dan kembali sihat seperti sediakala.


6 ulasan:

Awanama berkata...

Memang patut doakan orang alim2. Dah tak ramai yang tinggal di dunia. Mendekati akhirat, orang alim ulama semakin berkurang.

Yang kaki perabih duit rakyat memang bertambah.

Awanama berkata...

Alim taek kucing....mengkafirkan sesama islam tu alim ke? puiiiikkkk...!

Awanama berkata...

Good one bro. Klu chow Hadi yg naik nnti lg kelakar. Membangun bersama Isle Kelakar

Awanama berkata...

Bokan doa pecah perot mcm puak2 lahabau tu..

Awanama berkata...

Anon 1212 and 1249. Korang ni tak sehati sejiwa ke.? MC sendiri doa korang nak marah2 plak.

Doa untuk kemusnahan parti yang menentang Islam memang dibolehkan.

Awanama berkata...

Mcm sesuai doa kan utk parti Pas je...
Presiden parti mana yg penyokong melayu islam yg menolak hudud...
menyokong utk menolak hukum islam tu bukan menentang islam ke??
Jangan la nanti buat fatwa merapu yg dibolehkan pulak...