Selasa, 1 Julai 2014

HOT!! Video PKR Parti Demokrasi atau Demokerusi?



LU LANGSI? WA KETUK LU DENGAN INI KERUSI!!

25 ulasan:

Awanama berkata...

Otak sama dengan pemimpin yg tak nak dengar cakap pensyarah universiti(yg cerdik, yg tak cerdik aka kangkong pun ramai).

Ada ke logik nak bandingkan pemilihan sebuah suruhanjaya yg mempunyai sokongan polis dan lain DENGAN parti baru yg sentiasa terdedah dengan fitnah dan sabotaj????

OrangPAS berkata...

Eh logik sangat, sebab parti ni pembawa fitnah, khianat, sodomi dan seks bebas dan apa saja.Pecah kerusi tu biasalah.Kereta pun biasa dipecah.

Awanama berkata...

1136. Kalau betul apa yg dikata, elok ubah dan sokong Pakatan sekarang.

KERANA yg buat kacau dalam Pakatan sekarang adalah serpihan ASAL DARI BEE ND le.

Dalam bee end dah lama berlaku khianat, fitnah, seks, sampai bunuh membunuh. Bunuh karier politik..... kerana nak kekal kuasa.

hangkedee berkata...

PKR. Pecah Kepala Rakyat

Awanama berkata...

hangkedee... tak bleh jawab kenyataan anon 1152 ke?

Patutle pensyarah buat keje betul pun kena buang jawatan. Tinggal yg .... ja dalam bee end macam kata bekas pee em yg macam chipsmore gak.

Awanama berkata...

Sokong pakatan?? Baik p mampos dari sokong pakatan! BN mmg dah buruk tapi pakatan lagi buruk busuk hodoh baik duduk tengah2 lagi bagus!

Awanama berkata...

Pergh.... dah keluar kenyataan "BN mmg dah buruk".

Tambah ayat sikit lagi....

Dah lebih 50 tahun dahhhhhhh....Boleh bayangkan lagi 50 tahun lagi...... di bawah kepimpinan anak beranak dan kroni yg suka melancong dan buat projek sampai rugi juta2.

Jangan "Duduk tengah2". biarkan anak cucu menyumpah dato neneknya.

Lasssssssst sekali.... terus hilang tanah dikebas pemimpin Melayu, Mamak, Cina, India bee end KERANA KITA TAK BUAT APA2.

Undilah Pakatan untuk perubahan lebih baik.

Awanama berkata...

sejahanam-jahanm BN neraka Jahanam lagi PR!!

Awanama berkata...

HANG NI BODOH KE BUTA? BN DGN PR DUA2 SAMA! DUA2 KRONI DUA2 PERASUAH DUA2 GILA KUASA! DUDUK DENGAN BN TANAH MELAYU HILANG DUDUK DENGAN PR PUN TANAH MELAYU AKN HILANG! HANG NAK ORANG SOKONG PAKATAN? BAIK P MAMPOS LA SELAGI ADA DAP LAKNAT SELAGI TU ORANG TAK AKAN SOKONG PR LA! AKU ANTI BN ANTI PR! DUA2 MUSIBAT!

Awanama berkata...

lepas ni..apabila akta hasutan pula dihapuskan..kita ramai ramai siapkan parang panjang..kita lawan sama kita melayu Pas, melayu Pkr dan melayu Umno....biar mampus semua..lepas tu senang senang DAP,MCA, GERAKAN dan mana mana parti yg dipelopori cina memerintah..jadilah kita macam rakyat melayu singapura, moro diFilipina, melayu Thailand...Selamat maju jaya melayu melayu semua..tahniah..anda sememangnya bijak dlm membuat pilihan untuk hidup merempat diTanah air sendiri...syabas

Awanama berkata...

Setuju! Meluat gila aku sorang dok backup BN sorang backup PR sebenarnya dua2 macam haram jadah parti2 ni buat menyemak ja memecah belah kan orang islam!

Awanama berkata...

DAP sokong pakatan kerana nak menentang bee nd yg habiskan harta negara dalam masa sama tuduh pakatan huru harakan negara.

Mcaa dan grakkan sokong bee nd kerana sama2 masyuk. Projek rugi hantu yg curi katanya. Tak der sape2 salah katanya. Ataupun Pakatanlah yg bersalah katanya.

Nak sokong kumpulan mana? Sokonglah Pakatan.

Meluat tak nak sokong mana2? Jangan komen dan duduk diam2. Moga anak cucu ko tak kutuk ko sebab tak memilih kerajaan yg jujur bila mereka dah tanah hak Melayu terus hilang lagi.

Awanama berkata...

Tak ada alasan yang lagi cerdik sikit ke? Bukan dap sokong pakatan tapi pas yang sokong dap sebab yang aku nampak dap jadi bos pas ibarat keldai tungganan wakakakaka

Awanama berkata...

Desperate gila nak orang lain sokong pakatan. Orang yang buta ja sokong pakatan ni wakakaka

Awanama berkata...

Oi anon-anon 11.25PG, 2.25, 3.10 & 4.20 PTG, lu punya ekoq-ekoq aaahh, JGN. nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq-ekoq ni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI-aaahh?!

Pi BERAMBOS lu punya ekoq-ekoq kat KANDANG si KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-si-RASIS-no-1!

Awanama berkata...

Desperate gila nak orang lain sokong pakatan. Orang yang buta ja sokong pakatan ni wakakaka

Awanama berkata...

PartiKencingRakyat juga adalah PartiDemoSODOM-PORNO!

Makcik Sambal Belacan.

Awanama berkata...

Aku tak tau la anon tu melayu ke dap yang menyamaq suruh org melayu suruh pakatan tapi dia nak orang sokong pakatan bila bab hudud pun dah huru hara macam mana nk tadbir sebuah negara?http://m.malaysiakini.com/news/180856 ni aku amik dari malaysiakini agen yahudi yang orang2 pas gemar membacanya...wakakaka

Awanama berkata...

Desperate kalau asyik ulang komen sama.

Lebih 59% rakyat/pengundi dah jadi buta. Jangan terkejut akan bertambahnya orang buta dalam pru nanti!!!!!

Buta maksiat. Buta penipuan. Buta kroni. Mungkin itu maksud anon.

Penyokong bee ed. Celik maksiat. Celik Penipuan. Celik apa sahaja asalkan pemimpin, keluarga serta kroni mu hidup bahagia mewah. Melayu menadah brimmm takpa...

Awanama berkata...

Pakatan kerajaan yang jujur??wakakaka betul ke hg ni? Hg ni mimpi ke wei bangun2....jgn tidoq lgi...hg buktikan kt aku apa yg jujur la sgt puihhhh

Awanama berkata...

Haih.. yang aku tau yg celik maksiat ni pemimpin pas dgn pkr ja wakakaka alah 59% ke 49%?? Hang jangan nak menambah2 boleh tak?ni yang aku tak suka dengan pakatan kuat pembohong lepas tu nak orang sokong depa wakakakaka

Awanama berkata...

Buta maksia pemimpin pkr dgn pas ada setakat ni bn pn ada mca sorang...hmm buta penipuan video dekat atas tu pun dah terang2 pemilihan pkr nya ada penipuan hmmm lagi buta kroni ea? Dalam parti pkr presiden nya mak penasihatnya babak anak ny pn boleh tahan jugak jawatan dalam parti...agak2 bila berjaya perintah negara nati mcm mana agak ny ea?dgn dap ada lim kit siang ada lim guang eng karpal singh dengan anak nya tapi bapak dah mati...haih...kroni2...kenapa la kroni ni teruk sgt...semua anak beranak...

Awanama berkata...

Anon 4.53. Kejujuran Pakatan boleh dilihat dengan pengorbanan mereka serta keluarga menempuh fitnah demi perjuangan rakyat.

KALAU NAK LIHAT LAGI KEJUJURAN....SILA UNDI PAKATAN PRU NANTI.

Anon 5.06. Masih tak faham ke komen2 di atas? Pakatan memang ada masalah bekas2 ahli bee end serta perangai samseng kampung dusun mereka.

Cerita maksiat punya banyak. Satu pun tak lekat kes syariah. Ada kes DSA plak takut bawa ke syariah takut tak lekat kes...kepoh je lebih.

Malu weh kat bangsa lain dengan Islam bee end tuh.

Awanama berkata...


SOKONG PAKATAN HARAM JADAH ? OH NO NO NO. ! ! !

Awanama berkata...

Tak nak sokong Pakatan.....

Sokonglah bee end....Nu kat kl dah runtuh terowong plak. Kat oversea ada kes pegawai kereeejaaaan kena tuduh. Siap ada surat suruh tarik tuduhan. Apa lagi bala nak mai hampa ambik la.

Yang cerdik sikit boleh tinggalkan bee end.