User Online

Politics Blogs

Seminar Autisme 2014

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Khamis, 14 Januari 2010

POLITIK: MAHFUZ MENGELUPUR LAGI!



Mahfuz Omar ahli Parlimen Pokok Sena yang selalu menghentam kerajaan tidak kira apa isu sekali pun, kali ini mengelupur lagi bagai orang gila marahkan PM dan TPM keluar negara bagi urusan luar.

Kenyataannya dalam Haprakdaily bersungguh marahnya bagaikan dialah pejuang keadilan negara yang sebenar. Mahfuz ni nampak je pandai, otaknya lebih sikit dari kambing belakang rumah Mc.

Si Mahfuz ni kata kena salah seorang pemimpin tersebut sewajarnya berada dalam negara kerana isu kalimah ‘Allah’ dan beberapa insiden pengeboman gereja masih gagal ditangani kerajaan.

Wajarkah Perdana Menteri dan timbalannya meninggalkan negara, ketika negara diambang bahaya...(iaitu) isu kalimah (Allah) tak selesai-selesai dan beberapa gereja terus dibom sehingga masyarakat berasa seperti tak selamat,” jelasnya.

“Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri tak ada dalam negara. Najib baru bertolak semalam (ke Arab Saudi) dan Muhyiddin sekarang berada di Landon...siapa yang perlu dipertanggungjawabkan kalau apa-apa tercetus di dalam negara? KDN?

Dalam keadaan tenang pun, mesti sekurang-kurangnya Perdana Menteri atau Timbalannya mesti tidak boleh meninggalkan negara, inikan pula pada waktu yang begitu kecoh.


Cara Mahfuz mengulas umpama Malaysia sekarang dilanda peperangan yang dahysat. Apakah jika Ds Najib keluar negera beliau tidak dapat pulang dengan segera? Kita sekarang dizaman teknologi, Ds Najib masih boleh pantau dari jauh. Bukannya beliau pergi ke bulan pun.


Apakah sekarang kita darurat? Kelakar la si Mahfuz ni, bab ni pun nak dipolitikkannya. IQ hanya setaraf budak-budak sekolah, macam mana la boleh jadi ahli parlimen Pas ni.

MctHeory:
Semakin hari semakin kelakar si Mahfuz ni. Banyak kenyataan media yang dia buat semuanya macam badut. Sudahla Mahfuz, hang dok belakon baik, pa ehh. . hang buat semak pala ja la.

4 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

ameno kapiaq!

C L J berkata...

Barangkali keadaan DHARURAT memang sedang bermain dalam kepala Mahfuz. Maklum PR sedang menghadapi keruntuhan. Pemimpinnya sedang bersiap siap nak ke Penjara.

Pemimpin pemimpin Pas pula sedang bercanggah sesama sendiri mengenai isu Kalimah Allah. Itulah dia sedang berharap tindakan tindakan sedang diaturkan untuk memperburukkan keadaan akan mencetuskan keadaan dharurah itu barangkali.

demi UMNO berkata...

Tanpa Nama..senang mulut hang ckp kapiaq..sedar sket anak2 hang tu blom tentu masuk pakatan haram..mana tau msk umno..masa tu canang anak hang kapiaq..podah otak kt lutut..pasai tu hangpa sampai la tak bole jd pemerintah malaysia..sedar la tuhan tak mau hangpa la tu...p la taubat byk2 mangkuk hayun...da la x tanpa nama,hang tau ka maksud tanpa nama..mai nk habaq..maksudnya hang tu anak haram...hahaha pptuiittt,,,,

cucuatok berkata...

Tanpa Nama...saya tabik kerana hang tu up sikit dari tuhan sebab berani kata orang kapiaq.Saya tak tau la sebab saya ni kurang sikit pengetahuan tentang agama. Mungkin hang tu terer dan khatam Al-Quran ( termasuk menghafaz Al Quran dan Hadis)Kalau tak salah saya , saudara se islam yang mengata sesama sendiri tu se umpama memakan daging mereka juga.
wahai saudara, betulkan ulasan saya kerana baru belajar mengulas. Terima kasih.

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review