Khamis, 9 Ogos 2012

PANASS!! Fitnah Puak Pakatan Haram Terhadap Adun MCA Masuk Masjid!!


Puak-puak pencacai Pakatan Haram yang menamakan kumpulan gay mereka sebagai "Asal Bukan UMNO (ABU)" cuba memfitnah di bulan Ramadhan dengan menyebarkan gambar kononnya ADUN Johor Jaya, YB Tan Cher Puk, masuk ke tengah-tengah ruang solat Masjid untuk menyampaikan sumbangan Ramadhan. Kumpulan ABU ini cuba pula untuk menyamakan dengan tindakan keldai-keldai PAS dan P"Gay"R yang membenarkan kafir DAP masuk ke dalam Masjid.

Buat pencacai Pakatan Haram yang menamakan diri mereka ABU, insan yang dimaksudkan bukanlah YB Tan Cher Puk sebaliknya orang yang bulatkan merah di dalam gambar di atas adalah bernama Dahari Hasan, AJK UMNO Bahagian Pasir Gudang. Buat pengetahuan ABU, UMNO bukanlah seperti PAS dan P"Gay"R yang merupakan kuda tunggangan DAP. UMNO tahu adab dan tata susila Masjid. Bukan seberono membenarkan orang bukan Islam baik lelaki atau perempuan memijak-mijajak tempat orang Islam bersujud. Sudah-sudahlah dengan fitnah kamu itu ABUUUU!

Cucu Tok Selampit


McTheory:
Tak habis-habis la puak ABU JAHAL ni mengarang fitnah.. sampai tak kenal mana satu YB Tan dengan Dahari Hasan. Teruk betull..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alamak, nape muka YB ni sama macam kat dalam gambar-gambar tu??? Konpius den... YB Tan dah tukar nama ke???

http://www.facebook.com/dahari.hassan.5