Jumaat, 20 Mei 2011

KASI PANAS!! PKR HARAM, SI ANJING NASUTION HARAM JADAH!!


Dah baca artikel di atas? Ni jawapan yang diberi oleh Saifudin Nasution, anjing belaan Anwar.

“Saya dimaklumkan ROS sudah keluarkan surat untuk membatalkan pendaftaran. Surat itu diterima baru-baru ini, saya tak pasti tarikhnya,” kata sumber itu.

Dikatakan isi kandungan surat itu menerangkan bahawa PKR dilaporkan melanggar beberapa peruntukan perlembagaan parti sejak ia ditubuhkan pada April 1999.

“Namun PKR mempunyai alasan kukuh bahawa parti itu tidak pernah melanggar sebarang peruntukan perlembagaannya,” katanya.

Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution Ismail dijadual mengadakan sidang media mengenai isu ini.







Video diatas adalah sidang media dari Anjing Nasution!


Pasti ada beberapa sebab yang masih lagi disembunyikan oleh si Saifudin Nasution yang memang terkenal dengan penipuan yang maha dahsyat. Saifudin ni kalau nak tahu, pakar kelentong kurang sikit saja daripada Anwar. Kiranya Anwar ni tahap kelentong dia dah sampai tahap dewa.

Perihal sebenarnya ROS hanya meminta Pkr memberi surat tunjuk sebab untuk memastikan bahawa ada peraturan parti yang mereka tidak langgar untuk memecat ahli.

Tindakan yang ROS buat hanyalah berdasarkan aduan ahli kepada parti Pkr. Jika Pkr mengemukakan surat jawapan yang betul dan tepat, nescaya tidak ada tindakan apa-apa keatas parti itu.

Si Nasution dok terpekik-pekik terlolong ni sebab dia tak reti bahasa. Peraturan pasal parti pun dia nak politik. Settle sendiri-sendiri dah la.

Kalau benar la si ROS ni UMNO yang punya, buat apa nak bagi surat tunjuk sebab lagi? Baik bagi je terus surat haramkan Pkr. Lagi senang!

Sudah-sudah la Saifufdin, takdak siapa nak percaya kelentong hang tu. Hanya pencacai bodoh puak pakatan saja yang dok telan semua apa yang hang cakap.

P/s: Cakap si muka bulan ni mana boleh pakai!!

McTheory:
Anwar pun tak stim tengok muka dia.. he he he..

2 ulasan:

Awanama berkata...

laaa.. saifudin ni dari dulu lagi kaki kelentong...kata belajar tinggi tetapi suruh reply surat dia buat press statement..dia ni belajar kat mana? lulus macam mana???semua nak dipotikkan ker...bukan katanya bodoh tetapi dah dasar kaki penipu..so x de apa pun nak dihairankan...semua dia buat betulllll orang lain kalo buat salahhhh...poraaahhhhhhhh keluarga temberang....

Tuan Tanah berkata...

dalam pas version saifudin nasution adalah khalid samad..dua dua macam SIAL!!

Bapak Anwar Bin Ibrahim = BABI