Sabtu, 24 Disember 2011

GEMPAQQ!! MAHFUZ OMAR LARI APABILA DR MASHITAH DATANG KE POKOK SENA!!



Pssttt.. Ni nak habaq kat hangpa satu cerita panasss.. tentang calon ahli parlimen Pokok Sena. Orang Pas Pokok Sena confident depa bole menang lagi PRU ke 13 ni. Sebab apa depa kata macam tu? Sebabnya depa tahu bahawa UMNO Bahagian Pokok Sena ada masalah dalaman yang serius dan perlu di selesaikan.

Mc taknaklah sentuh apa masalahnya, walaupun tangan ni terketar-ketar nak menaip memaki hamun bahagian sana tu.

Tapi bab hal bahagian bermasalah, kita serahkan kepada Presiden dan pucuk pimpinan parti untuk membuat tindakan. Kami hanya jadi pemerhati dan memberi sokongan penuh kepada presiden parti untuk menyelesaikan masalah bahagian Pokok Sena. Nak pancung ka, nak cantas ka, nak pijak ka, itu terpulang pada kebijaksanaan DS Najib.


Cuma untuk memudahkan UMNO merampas semula parlimen Pokok Sena. Hasil dari risikan sendiri Mc bersama Team Media Kedah, ramai akar umbi yang mahukan calon 'heavyweight' dari UMNO turun bertanding di situ.

Calon yang paling sesuai ialah DR Mashitah Ibrahim. Kerana beliau sememangnya asal lahir dari parlimen Pokok Sena dan bapa beliau diantara orang kuat UMNO di cawangan Alor Malai.

Dengan kebijaksanaan Dr Mashitah dan kepopularitinya dalam bidang agama. Mc percaya, Pas dan Mahfuz Omar akan lompat lebih tinggi dari biasa dalam bahasa kasaqnya 'terkejut beruk'.

Bak langit dan bumi kalau kita nak bandingkan akademik Mahfuz Omar dengan Dr Mashitah.




Dr Mashitah mempunyai PHD, dan Mahfuz Omar hanya ada SRP kalau Mahfuz punya PHD pun hanyalah buatan sendiri (Perasaan Hasad Dengki). Mahfuz Omar ni Mc dengar cerita, pandu kereta sendiri pun tak gheti. Bini dia yang dok usung sana-sini. Betui ka?

Kalau betui, kesian la puak Pas ni, bodoh macam tu pun puak Pas boleh pi angkat jadi pemimpin.. adoii laa..

Kalau benar bagai dikata, Dr Mashitah calon untuk parlimen Pokok Sena, Mc dan rakan bloggers dari Team Media Kedah menyokong 500% dan Mc percaya, akar umbi di Pokok Sena pun akan turut berbuat demikian.

Namun semuanya bergantung kepada kebijaksanaan Presiden parti untuk membuat keputusan.

Rasanya kalau Dr Mashitah di Pokok Sena, Mahfuz Omar nak tetap di situ tak? hmm..

McTheory:
Kita bagi Mahfuz Omar lompat jauh sikit.. hehe..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ustazah moden merangkap timbalan mufti umno ustazah hajjah rosmah..
PHD konon...

Bekas Penyokong PAS berkata...

PAS memang dah reput pun bila puak2 pro-Anwar berjaya meletakkan pemimpin2 yg 'otak kurang suku' dan 'otak lemau' menerajui parti peringkat pusat.

Itulah realitinya, Mat Sabu dan Mahfuz ada pernah ceramah tentang agama?

Yg tahu serba serbi agama pun dah sibuk dgn berkempen politik, belum kira lagi tu tuduh menuduh org dan sbgnya.

Nasib engkaulah PAS. Undi aku sekeluarga usah harap lagilah nak dapat. Aku nak undi PKR dan DAP? Disimpangkan malaikat 44.

Tanpa Nama berkata...

Parlimen Pokok Sena perlu diwakili oleh orang berpelajaran tinggi seperti sekarang.Iq rendah eq pun rendah.Asyik kritik aja idea membina tak ada.

Tanpa Nama berkata...

Selamat Datang Mashitah kami sambut dgn bunga manggar.Mahfut mampuih pi dia. Jadi YB pun bukan tau buat kerja buat perabih beras je. YANG TAHU DOK KONDEM ORANG DOK MAKI ORANG. Padan dengan SRP. Nak buat mcm mana dah mengaji tak boleh.Dah dok pikiak salah orang. Dia tak pandai mengaji bukan salah dia, salah cikgu. Padan muka yahoooooo

Tanpa Nama berkata...

MR PRESIDENT UMNO,Parlimen Pokok Sena letak sapa pun tak pa, insya Allah menang. Letak calon yang cergas sikit la yang UMNO boleh bangga. Jangan buboh calon yang LESU yang dah kalak BERKALI- KALI. Terok kami dibawah ni buat kerja.TQ MR PRESIDEN. Timbalan tolong-tolong la sikit.