Sabtu, 14 Januari 2012

PANASS!! Azwan Ali GayTua Kutuk Tun Dr Mahathir dan Hasan Ali!!



Apa masalah dengan Gay tua sekor ni pun taktau la. Mungkin dia nak tunjuk sokongan kepada Abangnya si Azmin tu. Sebab tu dia sanggup kutuk Tun Dr Mahathir. Kalau sekalipun nak tunjukkan sokongan, tak payah la sampai nak menghina seorang negarawan.

Kalau ko rasa bagus sangat sebab ko ramai peminat, ko belum tengok penangan seorang negarawan terulung. Baik ko tak payah cari pasal la wahai Azwan Ali. Anwar pun mengigil dengan Tun Dr Mahathir, inikan pulak gay jubor labuh macam ko ni?


Mungkin Tun tak akan peduli, dan terusik pun dengan kata-kata ko. Tapi kami penyokongnya.. takkan duduk diam kalau ko cuba sentuh negarawan terulung tu nyahh...


 
Ni kata-kata gay tua selepas Sultan Selangor berkenan dengan penguguran Exco Hasan Ali dan perlantikan Exco baru Selangor.

Manusia buta politik, buat komen kata Sultan Selangor pecat? bangang la si Gay tua ni. Mc malas nak kutuk lagi si gay tua ni.. korang sambung pulak dalam komen boleh?


McTheory:
Kasi layak, makhluk laknattulah ni..

40 ulasan:

Awanama berkata...

sepak masuk longkang saja gay bodoh ni.

Awanama berkata...

Tak boleh kutuk Mamakthir? tuhan ke Mamakthir tu? bangsat umngok!

Awanama berkata...

bodo nye azwan..kalo xtau baik senyap...bile lak sultan pecat hasan..sultan perkenan mb lucut hasan dr jawatan exco...itu pn sebab hasan di pect dr pas.kalox jgn mimpi la sultan nk perkenan..

Awanama berkata...

Ta perlu layan pondan tua ni, buang masa je, saja nak perhatian je sebab dah tak glamour lagi, dah pudar. Lagi pun dia ni bukan sapa2 pun, komen dia umpama sampah dalm longkang je...

Awanama berkata...

kepada tanpa nama: 14 jan 2012 10:32..kenapa kita nk kutuk dan hina sesama manusia..aptah lagi org yg lebih tua dari kita..hormat la sedikit org yg telah banyak bjasa kepad negara..apa jasa saudara kepada negara?kalau setakat mengutuk mengeji menghina tk payah laa..malaysia tk perlukan org mcm saudara dan azwan ali ni..

Awanama berkata...

Kutuk membina boleh , bukan kutuk maki hamun macam yang diamalkan oleh PAS dan PKR. Nak komen membina macam mana lagi sebab BN buat semua dah dan apa perancangan yng BN buat kadang2 terfikir oleh si bangang2 dalam PR ni, itulah sebab tiada komen membina yang bleh dibuat, jd nak memuaskan hati terpaksalah membuat komen bangsat dan tak berfaedah ini.

Awanama berkata...

ANWAR GAY
AZMIN GAY
AZWAN PON GAYYYY!!!!

3A GAY TUAAA!!!!

Awanama berkata...

Puak pr ni mmg jahil..xda lansung nilai islam..puii..

Awanama berkata...

TAPI KAMI SEBAGAI PENOKONG DIE HARD MAMAK TUA, AKAN BERJUANG HINGGA KE TITISAN DARAH TERAKHIR, JANGAN SESIAPA MENGHINA MAMAK KAMI. TANPA MAMAK SIAPALAH KAMI.

Awanama berkata...

Gay tua nie klu jumpa dimana2 lontar ja ngan teloq busuk,sebab hatinya pun dah jd bangkai

Awanama berkata...

bapok tua ni masih x sedar diri kalau dah anjing tetap najis......

Awanama berkata...

Kpd anon2 x cukup akal....

Kalo aku org luar kutuk mak bapak hang xde otak hang marah x??

Marah kan...sebab mak pak hang byk berjasa pd hang..selain respek org tua k...

Awanama berkata...

Tu yg kat kelantan ada kuda tua sekor cakap merapu apa pun tak boleh...patut mati lg baik..nak pinpin rakyat dia sendiri pun jalan kena pinpin..pok nik..

Awanama berkata...

Tiga2 gay tua. Hahaha. Neraka jahanam menanti kow 3 orang. Boikot azwan. Biar jer ie orang PAS ambik dia jadi penulis gossip kat harakah.

Awanama berkata...

Dunia hiburan dah tak boleh cari makan, try politik plak... Dah tak heran dah dgn perangai si Azwan Ali tu...

Awanama berkata...

aku rasa makbapak gay ni tak pernah ajar rasa hormat kat org lain agaknya sebab tu balik haji dah mcm org gila batang kote je si azwangay ni

Awanama berkata...

Azwan ni golongan OKU. Inilah cara cari publisiti murahan. Pedulikan dia.....

Awanama berkata...

azwan ni dah meroyan kut? mulut asyik maki hamun orang je kejenya.. org menilai dari kata2 kita.. klu dah open bertwit kutuk orang lain ..apa cerita? nak nunjuk kita ni baik sangat ke? betul sangat ke ? pandai ke? yg pasti orang lain akan nilai.. kamu konfim dah sewel...ish... apa nak jadi ngan kamu ni wan... buang ego kamu klu nak baiki dirilah

Awanama berkata...

AKU TAK TAU NAK PANGGIL NAMA APA KAT 3EKOR NI
NUAR SAPU BINI AZMIN-SAH
YG BELUM SAH
NUAR NI DAH SAPU KE BONTOT 2 OKOK NI
SAOLAN MAUT JAWAP ,,,POK ,,JWP NNNAH AMBEK KAO,,
DEKNON BILA NAK BUAT THE BLUES OF 3 BONTOT,,,NAK AMBEK KOA SAOLAN MAUT
JIKO TOKLIH JWP SURUH NUAR DGN BELALAI BENGKOK COCOK BONTOT HANG
BAPOK NI ,,INILAH BAHASA YG PALING HALUS BILA KITO CKP DGN PUAK 'LEMPENG NI'
BODOH KAMU BESOK TUA JUGA JIKA HIDUPLAH APA YG KAMU CKP PD TUN AKN DIBALAS ALLAH

Awanama berkata...

AKU TAK TAU NAK PANGGIL NAMA APA KAT 3EKOR NI
NUAR SAPU BINI AZMIN-SAH
YG BELUM SAH
NUAR NI DAH SAPU KE BONTOT 2 OKOK NI
SAOLAN MAUT JAWAP ,,,POK ,,JWP NNNAH AMBEK KAO,,
DEKNON BILA NAK BUAT THE BLUES OF 3 BONTOT,,,NAK AMBEK KOA SAOLAN MAUT
JIKO TOKLIH JWP SURUH NUAR DGN BELALAI BENGKOK COCOK BONTOT HANG
BAPOK NI ,,INILAH BAHASA YG PALING HALUS BILA KITO CKP DGN PUAK 'LEMPENG NI'
BODOH KAMU BESOK TUA JUGA JIKA HIDUPLAH APA YG KAMU CKP PD TUN AKN DIBALAS ALLAH

Awanama berkata...

bahlol punya bapok.....kot ye pun nak dapat menjadi calon diketiak anwar jangan la dok cakap bukan2 kat TUN....tanpa jasa TUN ada ke malaysia dikenali didunia? majukah malaysia? fikir sejenak dimasa krisis matawang dunia....siapa yang beriya2 nak ambil bantuan dari IMF? TUN menolak sebab dia tahu cara menangani masalah kewangan tapi anwar hanya mencari jalan pintas untuk membuat pinjaman agar tidak perlu memikir panjang akan masalah yang akan dihadapi kelak.....adakah pemimpin yang sebegini perlu kita naikkan untuk mentadbir urus negara? AKU TETAP SOKONG TUN MAHATHIR.....pemikirannya amat tajam....

Awanama berkata...

Hahahahaha....Bapok tua yg dah tak laku ni saja nak cari perhatian. Dia nak test glamour lagi tak dia je tu. Biadap n kurang ajar dah sampai tahap haram jadah dah tu.Memang si bapok tua ni nak kena terajang le.Berani bapok tu kutuk Insan yg paling aku dan keluarga aku hormat. Siap kau bapok tua kalau kami jumpa kau......pelir kodok kau jadi pisang busuk le. Dah le mulut macam lubang jubor kau yg dah kena dgn bebudak MP Kem Genting kelang tu....hahahahahaha
Dia ni bapok tua yg takde kelas sbb otak macam bangkai babi.Cuba perhati mulut dan bibir dia kedut buruk sebab selalu hisap batang....
Sudah le Azwan kau memang bapok tua yg tak laku...budak muda pun tak kebuloq kat kau le...

Awanama berkata...

Gay tua ni dah meroyan sebab lama tak kena sontot lubang kunyit. Tapi takpa,kote bengkok bersiap siaga 24/7 untuk menjubor si gay tua ni. Hei gay tua jangan kau cuba nak perlekehkan ayahanda tun,nanti tapak kasut size 9 naik kat muka. Tak sedar diri,muka macam bapuk tua nak mampus,khaikkk tuiii. . .

Awanama berkata...

suka dengan jawapan balas Tun,dia ada otak tapi azmin takde otak..kahkahkahkah..bijak bijak bijak TUN

Adam Azra berkata...

bodoh gay boncet ni

Awanama berkata...

Gay tue ni buakan aper...dier kan dah tak glamor lg...jd dah tak de sape nak amik dier keje...duit tak der jd terpaksa ler jd macai utk abg azmin dier...skg nie azmin ler yg tanggung bapok tue nie...aku rasa azmin pun dah penah tarok bontot gay tua nie..

Awanama berkata...

Gay tue ni buakan aper...dier kan dah tak glamor lg...jd dah tak de sape nak amik dier keje...duit tak der jd terpaksa ler jd macai utk abg azmin dier...skg nie azmin ler yg tanggung bapok tue nie...aku rasa azmin pun dah penah tarok bontot gay tua nie..

Awanama berkata...

betul3.. buang masa layan org yg tak beragama...

Awanama berkata...

gaye korg sume ni cakap macam xde otak laa....mahathir bukannye sesape...korg tak yah nak bangge2kan dia sgt laa....pape hal, sape yang sokong UMNO, nnt korg dapat laa share kat AKHIRAT...

Awanama berkata...

Padan dgn muka dia dpt ugutan kna bunuh,Klu dia sentuh Dr Mahathir idola aku tu,biar Allah beri balasan dgn perbuatan terkutuk dia slama ni.Memalukan dgn perangai dn gaya dia.Tk sedar diri hidup d bumi bertuah ni,tk bterima kasih dgn pemimpin yg tlh berkorban demi kemakmuran negara.tk bersyukur dgn nikmat Allah.Itu lah AZWAN ALI.Insaf laaaaaaaaaa.

Awanama berkata...

Ini adalah bukti kejahatan pembangkang yg mendapat Dana dari luar untuk mengadakan perhimpunan BERSIH.

http://empayar-pemuda.blogspot.com/

Awanama berkata...

dasar gay x sedar diri.... sebiji ngan abg dia yg sanggup jual bini sendiri....

promosi baraka berkata...

assalamualaikum wbt dan bismillah

kepada pengamal2 makanan sunnah habbatus sauda

sy ada bekalkan baraka habbatus sauda dengan harga yg amat berpatutan

sekotak hanya rm 8

belian >100 kotak harga sekotak hanya rm 6

kepada sesiapa yg berminat , bolehlah emailkan kepada sy

kamal_810@yahoo.com

emailkan
bilangan kotak yg saudara/ saudari berminat
nama penuh dan no telefon utk memudahkan urusan jual beli

layari http://promosibaraka.blogspot.com/

terima kasih

Awanama berkata...

Tun mmg baik..jasanye mmg byak.. semua individu2 yg pernah mgbangunkn negara mcm pak Lah,pak najib..mmg hebat!! Tp bila turun ke pusat bandar...byaknye pendatang asing.. nk beli-belah pn takut.. sumbangan dr kerajaan skrg ni lh.. semua org dh nmpak mcm pendatang asing, suka pd Tun, pak Lah, pak Najib, tp xsuka kepimpinannye.. makin lama makin x suka.. berilah peluang org lain memerintah pulak,tengoklah kebangkitan rakyat kt stadium merdeka.. org sume nk tukar kerajaan baru.. kpd yg suka kerajaan skrg teruskn perjuangan.. tp Nik Aziz,Hadi Awang, Anwar dn Barisan kepimpinan diaorg ttp akan mndpat sokongan, bkn saja dr manusia sje tp dr Allah juga.. berjuang utk menegakkn syariat Islam agama pilihan Allah..bkn Islam Hadhari.. Allahuakhbar!!!!

Awanama berkata...

Ӏ could nоt гefгаіn from commenting.

Well wrіtten!

Also visit mу web-sіte ... short term loans

Awanama berkata...

I аm genuinely delighted to гeaԁ this webpagе posts ωhiсh сontains
рlеnty of uѕeful fасts,
thаnkѕ fοr prοvіdіng thеsе statistics.


Viѕіt my wеblοg
payday loans

Awanama berkata...

I dо nοt еνen underѕtand how
I ended up here, however Ι assumed this put up ωas gгeat.
I ԁon't understand who you're but definitelу you аre going to a fаmоus
bloggеr іf уou happen tο aгen't already. Cheers!

Also visit my blog post Instant Payday Loans

Awanama berkata...

Hi, after reading this amazing post i am as well delighted to share my experience
here with mates.

Here is my blog post; book of ra online spielen kostenlos ohne anmeldung ohne download

Awanama berkata...

I used to be able to find good advice from your blog articles.


Feel free to surf to my blog ... frontyou.com

Awanama berkata...

Hello! I could have sworn I've been to this site before but after reading through some of the post I realized it's new to me.
Anyhow, I'm definitely glad I found it and I'll be bookmarking
and checking back often!

Review my weblog: book of ra free download chip