Isnin, 16 Januari 2012

PANASS!! Video Orang 'Muka Macam Anwar' Sedang Berbohong!!



Video di atas 'muka orang macam Anwar' sedang berbohong di hadapan khalayak ramai. Mungkin 'muka macam Anwar' tu ingat semua orang boleh telan apa yang dia cakap tanpa usul periksa.

Hanya pencacai Pakatan Haram saja yang percaya dengan 'muka macam Anwar' ini. Rakyat Malaysia rasanya lebih bijak daripada pencacai Pakatan semua.


Susah nak kata yang sedang bercakap ni Anwar, takut pencacai Pakatan tak percaya pulak. Ala.. dorang mana nak percaya dengan bukti-bukti 'besi'(video) ni.

Tambahan pulak yang kat atas tu, muka macam Anwar, tapi kukunya bukan, giginya bukan, muka sebijik Anwar, tapi bulu hidung ada lain sikit. arrhh.. bukan kot..




Kalau tak percaya juga boleh klik saja ke SINI

3 ulasan:

Unknown berkata...

Muka macam saya, suara macam saya, tapi speech tu kena dub sebenarnya, bukan saya yang cakap... Agaknya itulah dalih Anwar...

SIKAP HIPOKRIT NURUL TERSERLAH BILA KUTUK MB PAHANG... Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Awanama berkata...

burit pak hang la nuar..malaysia ni aman je kalau hang xdak..

Awanama berkata...

Yang mangkuk Nuar ni dok sibuk fasal negara Yahudi Amerika ni pasai apa. Kalau Obama talipon ke tidak bukan untuk dia untuk Najib. Yang dok cemburu tak ketahuan hala. Dia PM boleh ditalipon dan menelipon dengan ketua negara luar. Tu kerja dia. Yang hang dok kalut tak tentu pasai macam orang gila ni apa kejadahnya.Kalau ya pun nak jadi PM tunggu PRU dulu. Tu pun kalau hangpa menang. Awat bodoh sangat.Hang ni cerdik Nuar ooi tapi dah dok buat kerja tak senonoh kawan pula dengan orang bodoh. Ni la jadinya.... anak Tok Kun.....