Jumaat, 11 Mei 2012

PANASS!! Pas Harus Bertanggung jawab jika Kuota Jemaah Haji di SEKAT Saudi!! #bersih #bersih3





Disebabkan kebodohan pihak Pas dan Pakatan Haram, rakyat Malaysia yang lain terpaksa menanggung sebab kebodohan mereka. Kononnya nak tunjuk hero dengan melakukan demontrasi Bersih di Mekah, akhirnya mengundang padah apabila pihak penguatkuasa dan kerajaan Arab Saudi akan mengenakan tindakan keras pada pendemo dan juga kerajaan Malaysia.

Kerajaan Malaysia disalahkan kerana ada rakyatnya berdemo. Masalahnya, siapa dalang demo di Mekah tersebut? Meh kita tengok kat bawah ni..

Ini si bodoh yang berdemo di Mekah..

Ini si bangang yang berdemo di Madinah..

Banyak lagi yang akan dibongkarkan kelak..


Mari kita lihat muka-muka yang mengecewakan rakyat Malaysia. Jika sebelum ini anda mungkin orang seterusnya yang akan menunaikan haji. Jangan terkejut, apabila nama anda digugurkan atas kerana kuota jemaah haji yang ke Mekah sudah dikurangkan oleh pihak Arab Saudi.

Kita didenda atas kerana ada pihak yang kurang akal dan tidak berapa cerdik, atau dalam bahasa kasarnya BODOH, telah membuat demontrasi di Tanah Haram Suci Mekah. Disebabkan kebodohan dan degil mereka ini, berjuta rakyat Malaysia terpaksa menanggung kesan kebodohan mereka.

Tolak Pas dan Pakatan Haram.. Insyallah Malaysia aman damai..


McTHeory:
Belajar tinggi-tinggi, tapi bodohnya berkotak-kotak!!

Tiada ulasan: