Jumaat, 11 Mei 2012

TERKINI!! Sambutan Ulang Tahun UMNO!! 120K Sudah Memenuhi Stadium Bukit Jalil!! #UMNO66 @TengkuAdnanReal

Kini sudah lebih 120K ahli dan penyokong UMNO memenuhi ruang stadium Bukit Jalil. Orang ramai memenuhi stadium seawal 3 petang lagi.




Ini sambutan terbesar dan paling meriah selepas himpunan Barisan Nasional semasa zaman Ayahanda Tun Mahathir dahulu.


McTheory:
Ikuti update terkini.. dari Mc.. dan rakan-rakan Unit Media Baru..

7 ulasan:

Awanama berkata...

blogger UmNgok pakai photoshop klon image...tak penuh pun stadium tapi buat2 penuh!!! apa laa ngok sangat!!!

Awanama berkata...

Yg ko sakit hati sgt nape bahalol oiii..x salah aku bapak ko pn ade dlm stadium tu..tgh tonggeng tu anuwar balun jubo dia..
Amcm sakit x jiwa ko bai..

Awanama berkata...

Ha ha Tanpa Nama 8:40 PTG
Sore Looser!

Awanama berkata...

Bia la dia nk guna ape pn bai...setidak-tidaknya org umno ni lg baik drpd puak ko yg buat kacau atas jln raya mengalahkn org india mabuk..
Nmpk sgt ko ni bangsa yg mmg hati hitam..bg aku ko pn x nk mkn..cacing dlm tanah pn tau klu mkn daging ko haram jd drh daging...

Awanama berkata...

Penuh bndenya. Dtg free naik 2000 bas. Angkut budak poli. Ikm. X pyh nk cerita ar. Kalau dtg pkai duit sendiri 5000 pn x smpai

Awanama berkata...

semasa bershit 3 ada org dpt antara rm500 hingga rm1000 tp yg datang tak smpai 30 000. malam ni naik bas free je dah dpt himpun 120 000, kira sangat hebat le tu.

hangkedee berkata...

Ini baru betul bersih kerana tak ada kawat duri.tak ada water canon.Hari itu pengotor sebab penuh dengan lubang pun gung dan pelakon pelakon PORNO.