Jumaat, 13 Julai 2012

TUDIAA!! Blogger UMNO Kaki Danok? Blogger Pas Main Belakang? #PasGila #TukarKedah


Mc sebenarnya malas nak jawab tuduhan fitnah bodoh oleh blogger Pas paling bangang yang pernah Mc jumpa. Nama apa tu, Mat Kering? Pii.. mampuih sama dia.. khak tuih!! Mc serahkan kepada MTK untuk menjawab semua persoalan bangang yang mangkuk tu buat.

Kesian dekat Pencacai Pas yang masih tak dapat terima kenyataan tentang pusat hiburan yang MTK dedahkan semalam kat SINISINISINISINI dan SINI adalah dari usaha kerajaan Pas Kedah untuk memajukan aktiviti So Sial rakyat di Kedah..


Sungguh menyedihkan bila MTK dapat tahu Exco Pas terlibat dalam meluluskan  pusat ini..Malah seperti yang sedia maklum pusat hiburan ini hanya terletak lebih kurang 1KM saja dari pusat khidmat Wakil Rakyat Alor Mengkudu merangkap Exco Kerajaan Negeri Kedah..


Tapi ramai penyokong Pakatan Rakyat masih tidak percaya dengan pendedahan ini contohnya artikel di bawah yang MTK petik dari blog pro Pas..Menurut apa yang ditulis olehnya, blogger UMNO ni diupah untuk mengambil gambar di sebuah pusat hiburan di selatan Thai (Danok)..


Untuk Pengetahuan Blogger pro Pas, Gambar gambar itu semuanya diambil dalam akaun rasmi facebook HOUSE BAR. MTK dan beberapa rakan Team Media Kedah tak pernah jejak kaki pun dalam pusat hiburan baik di Danok mahupun di Kedah..MTK pun nak tau jugak siapa dia kawan blogger pas tu kata blogger umno diupah untuk mengambil gambar di Danok tu ?? atau blogger tu saja karang cerita nak bagi nampak kami ni semua kaki danok ?? Kat bawah ni MTK bagi bukti yang gambar gambar yang MTK dedahkan semalam semuanya diambil dari House Bar..

pekerja house bar

akaun FB rasmi House Bar


peta lokasi
gambar yang terdapat dalam album house bar

Tak dak faedahnya kami nak tipu atau fitnah dalam hal ini..Aksi aksi gadis china doll itu memang dari dalam pusat hiburan terbabit..Belajar lah terima kenyataan yang semua ini membangun sejak Pas memerintah..MTK cabar blogger blogger pas dan tukang komen dalam Facebook pergi sendiri lihat dengan mata kasar anda..

Jangan bila orang dah bongkar lepas tu spin balik tuduh Umno punya kerja..Umno tak ada kena mengena dengan isu ini, yang terbabit hanyalah EXCO PAS.

Itu kata MTK..

Kawan Mc sendiri yang berbangsa cina pernah mengunjungi ke kelab terbabit. Memang benar bagai dikata, sememangnya hiburan di kelab tersebut setaraf dengan kelab di selatan Thai. Dia sendiri pun terkejut, melihat perkembangan itu, bagaimana kelab malam di Kedah, boleh menghidangkan tarian separuh bogel kepada pelanggan. Malah tarian itu berterusan walaupun malam Jumaat atau hari Jumaat.

Lihatlah betapa teruknya masalah pentadbiran Pas Kedah sekarang ni. Kelab malam yang sebegitu teruk pun dibenarkan beroperasi secara halal!

Mengenai blogger UMNO yang menceritakan kisah kononnya kami pergi ke Danok untuk membuat fitnah. Mc nak beritahu pada semua.. mana ada blogger UMNO yang kenal akan kami TMK tinggal di Perumahan awam Mergong dan sekitarnya? Cukup-cukup la menipu tuu.. kalau ada tunjukkan kami orangnya..  bawa keluar dan kami akan tarik balik semua posting kami mengenai kelab malam di Kedah ini. heh..



McTheory:
Pas tak sudah-sudah dengan fitnah.. Islam celah mana pun taktau laaa..

2 ulasan:

Yuseri Yusoff berkata...

Hahaha... tak terima hakikat! bangang punya totok PAS!

Tanpa Nama berkata...

ops ini semua fitnah umno. umno yang luluskan. itu penari umno yang upah. itu gambar umno yang ambil. semuanya umno punya kerja. kami orang pas baik-baik semuanya. er ... kalu setakat cakap jauhnya 1 km dari pusat khidmat pas payah nak cari tu. tapi kalu tunjuk melalui google earth lagi baik.