Sabtu, 14 Julai 2012

TUDIAA!! Video HOT! ni Sahih Buat Puak Pas Bukak Lebai!! #TukarKedah #KedahMaksiat


Video dibawah berjaya dirakam di Bali Bali Hai Kafe yang terletak hanya 1 KM dari rumah Phahrolrazi.Sekarang Pusat hiburan di Kedah di merata rata tempat..Sebelum ini kita telah mendedahkan House Bar yang terletak dalam Dun Alor Mengkudu dimana pusat hiburan terbabit juga terletak hanya 1km dari pusat khidmat Exco Dr Ismail Salleh..



Kali ini kita tengok video perempuan gelek gelek dalam kawasan Phahrolrazi pulak..Kalau hampa masih tak percaya boleh buka akaun FB Bali Bali Hai ni..




Sumber asal Medan Tempur.. Mc taktau nak kata apa, Mc cuma nak gelak saja. Macam mana la puak Pas ni buat kerja. Kata dulu nak haramkan maksiat dan kelab malam. Tapi dok nampak macam makin banyak la pulak. adehh.. Majulah ISLAM bersama PAS!! ha ha ha.. lawak Mr. Bean sungguh!

McTheory:
Phahrol pun dok pi layan sama kot? hahahaha...

5 ulasan:

stone berkata...

patut banyakkan lagi tempat hiburan mcm ni di kedah baru sempoi. Asyik2 dok pi usha bapok kat stesen keretapi mana syokkk.. tapi kat disko pun ramai jantan dari betina.. lama2 semua pakat tutuh pungkoq plaq..

Awanama berkata...

malu la pas...
korang lebih teruk bila mentadbir kedah...

tersanngat baik kalau korang jadi pembangkang yg bermaruah dari jadi pentadbir yg dah mcm sampah aku tgk sekarang nie...

pejuang hamas...

Awanama berkata...

Sekarang Pok Nik Ajis dan PAS jawabla..kasi jawabla..asal diam orang PAS..jawab la ..bangang..kalau kat kawasan BN sampai ke hujung dunia puak PASong PUAKA ni nak cerita..tapi bila kena tang kawasan PAS PIS PUS..korang buat la jawapan camni"entah la tetiba je club ni wujud"..bolehhhhh

Awanama berkata...

KEDAI SEX TOY akan dibuka dengan rasminya di kedah .....TAKBIRRR ... KY JELLY adalah produk yang di jangka LARIS ...

Awanama berkata...

"Siapa yang undi pas masuk syurga, kerana pas sentiasa mengajak orang kearah kebaikan dan meninggalkan kemungkaran" inilah ayat2 munafiq daripada pemimpin pas, parti isle se-malaysia