Isnin, 17 Disember 2012

PANASS!! Anggota Polis Kutuk Kerajaan, Reka Fitnah Harakahdaily!!


Semalam Polis DiRaja Malaysia telah dihina oleh seorang anggotanya yang tidak berpuas hati kerana ditukarkan ke Sarawak atas sebab menyokong Pakatan Rakyat...

Penghinaan tersebut telah dipost oleh seorang wanita yang kononnya adalah anggota PDRM di akaun Facebook yang menggunakan nama Norhashimah Mohammad [SINI]

Petikan ayat yang dipostkan oleh Norhasimah Mohammad adalah seperti berikut :
jangan saudara saudara semua ingat kami makan gaji dengan PDRM,,dan kami takut untuk bersuara,,kami juga ada hak kami,,kami juga ada hak kami sebagai rakyat malaysia,,dan kami berhak memilih parti mana yang kami suka,,cukup lah kami semua sudah tak mahu dijadikan anjing barisan nasional.

RAKYAT MALAYSIA SEMUA PERLU MENOLAK PARTI KOMPENEN BARISAN NASIONAL PADA PILIHANRAYA UMUM KE 13 NANTI

SEHINGGA ARTIKEL INI DITULIS SAYA MASIH LAGI BERKHIDMAT DENGAN POLIS DIRAJA MALAYSIA,,DAN AKAN DITUKARKAN KE SARAWAK JANUARI NANTI.




Seperti biasa, akhbar penjilat PAS, Harakah mengambil kesempatan ini untuk menabur serbuk perencah dengan menyebarkan berita memang benar ada anggota PDRM sudah jelak dengan Barisan Nasional.

Berita yang dikeluarkan Harakah seperti yang kita tahu banyak yang tidak benar tetapi dibesar-besarkan seolah-olah ianya memang terjadi..


SUMBER - Klik Untuk Besarkan

Selepas diselidiki, akaun yang menggunakan nama Norhashimah Mohammad adalah rekayasa..Selepas mengetahui tembelangnya sudah pecah..Admin Norhashimah Mohammad telah mematikan akaun tersebut dan membuat Fan Page Norhashimah Mohammad bagi meneruskan agenda meracun minda anggota Polis dan kakitangan Awam.

Persoalannya, siapakah individu yang gambarnya digunakan dalam Facebook Norhashimah Mohammad?




Gambar yang digunakan dalam FB Norhashimah Mohammad untuk menjalankan agenda merosakkan pemikiran anggota Polis sebenarnya telah dicuri dari akaun FB Zakiah Musa [SINI]...

Zakiah Musa bekerja di Rumah Kebajikan Seri Kenangan Kangar...

Ini bermakna, individu yang mengutuk PDRM dan BN sememangnya tidak wujud...

Pendedahan ini telah membuktikan pembohongan Harakah dalam menyampaikan berita...Ternyata Harakah langsung tidak menyemak dan selidik maklumat sebelum mengeluarkan artikel...

Syabas kepada Harapan Esok yang mendedahkan tembelang busuk Haramkahdaily. Memang jahanam haramkah ni tak sudah-sudah nak memfitnah. Nampak sangat ia sebuah portal online yang tak boleh pakai dan kerjanya menyebar fitnah. puihh!!

McTheory:
Kitab rasmi Pas kaki fitnah, mengajar semua orang pas turut memfitnah!

20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ya Allah, ampunilah mrk ini, apa sudah jd dgn harakah pas ini, tiada isu / masalah maka diciptanya isu / masalah, FITNAH TU WAHAI PUAK HIJAU, TAK TAKUT DOSA LANGSUNG, BALALAH KE ATAS MEREKA NANTI

Tanpa Nama berkata...

tu semua kelibat anak2 cina komunis yg menyamar melayu masuk ke kg2 melayu mengedar fitnah dan propaganda komunis...

mereka dah lama buat semua ni, sbb PAS sediakan platform yg besar utk semua peringkat masyarakat manabur fitnah..

otai
subang

simpleSam berkata...

tunggu apa lagi...
saman !!

Tanpa Nama berkata...

Biasalah kaum PAS dan kitab utamanya Haramkah. Suka menipu dan berbohong.. dan lebih teruk suka buat topik dan komen sendiri..

Tanpa Nama berkata...

MUSIBAT MUSIBAT DALAM PAS NI TAKDAK AKAI KA??? BENDA BODOH MACAM NI PON TAK CUKUP OTAK UNTUK FIKIR. APA DEPA INGAT ORANG TAK TAU NAK SIASAT KA?...ISHHHH.....MENDA YANG MACAM NI LAH YANG AKAN MENGURANGKAN SOKONGAN UTK PAS DI PRU NANTI!!!! MENGONGGG!!!

Tanpa Nama berkata...

Syaitan dah mnguasai PAS..menipu , berbohong dan mmfitnah adalah amalan syaitan...mursyitdol hAMPAS pon sgp mnrima bantuan syaitan utk menjatohkn UMNO , jadi penganut PAS dan HARAKAH merupakan penyambung lidah SYAITAN .....utk memecah belah umat Islam di Malaysia...

McTheory berkata...

Yeahh geng semua mari kita tolak Pas.. terima kasih sebab ada yang sudi komen, dah lama tak meriah macam ni.

Tanpa Nama berkata...

Puak puak pas memang mudah untuk diperbodohkan olih syaitan2 yg brkeliaran dlm pr....semoga allah akn menunjukan kebenaran dlm pr13 nanti...

Tanpa Nama berkata...

Baru tau ka? kawan dah lama tau mmg depa ni jenih tu.. Fitnah lagi seronok baca dari benda betui.. sudah2 la tertipu.. yg menipu, kesian kesian la kat org kampung yg tak tau apa2..

Unknown berkata...

Harakah memutarbelitkan berita yg belum pasti benar yg berniat jahat dan merasakan perkara yg dimuatkan dlm muka buku ini dpt mengabui pemikiran generasi muda namun tindakan yg dilakukan oleh pengarang harakah adalah perkara yg tdk bermaruah utk menjahamankan kerajaan BN yg paling dibenci dan disakiti dlm minda mereka selama ini.

Tanpa Nama berkata...

PAS hidup dgn kepalsuan agama. Mereka gunakan hujah Islam utk tumbangkan UMNO BN tp mereka sndiri perossak Islam dan beramal dgn kerja2 jahat yg diharamkan oleh Islam. HALAL HARAM sudah tidak terpakai lg bg mereka mengejar kuasa. Mereka tiada tarikan dan kelebihan, lantaran tipu fitnah dipakai mereka.

Jika menang skalipun tggulah Allah SWT takkan redho dgn kemenangan jahat ini..pasti mereka akan dihukum Allah jua..

PAS Khawarij Laknatullah wajib ditumbangkna.. berdosalah sesiapa yg mengundi dan menyumbang kpd peguasaan mereka.. merekalah penjahat agama di akhir zaman..!

KAPAKTAJAM berkata...

Kapaktajam, ingin mengesyorkan kepada SKMM dan Kementerian dalam Negeri agar bertindak secara bersepadu dan mengambil tindakan undang-undang hukuman yg berat kepada para pemfitnah terutaman akhbar-akhbar yang mempamirkan berita2 sensasi dengan tiada dibuat penapisan kesahihan kandungannya.
Perbuatan itu adalah salah kerana ia menjejaskan kredibiliti Jabatan yg dinyatakan serta merosakkah imej dan pendangan masyarakat Malaysia terhadap imej Kerajaan. Bertindaklah segera supaya perkara begini tidak berterusan....

Tanpa Nama berkata...

Padan muka kantoi sudah nak memburukkan kerajaan. tuhan tu maha adil

Tanpa Nama berkata...

Apakah yang menjadi tarikan kepada masyarakat Melayu kalau bukan fitnah.. malangnya yang mengambil peluang memfitnah ini adalah sebuah pertubuhan syaitan yang mengaku Islam PAS Pis Pusss...

sebab itu ada perumpaan sinis..
Orang Melayu kalau duduk sorang sorang kerjanya beramal kepada Allah, tapi kalau duduk ramai ramai, kerja mereka mengumpat dan memfitnah,
Orang keling kalau dia duduk sorang sorang dia mabuk todi, tapi kalau duduk ramai ramai mereka sibuk buat union
Orang china kalau duduk sorang sorang dia sebok buat duit, tapi kalau duduk ramai ramai mereka sebok berjudi..
Agak agak antara tiga kaum ni, yang mana paling besar dosa mereka dikaca mata Islam?

Tanpa Nama berkata...

booooooooooo umno..

Tanpa Nama berkata...

puak2 UMNO ni bila mati nanti jagan menyesal lah ye....
x sedor ag ke yg najib tu babi malaysia...
hahhhahahah..
puak2 umno dgn najib babi sama je...
nk mampos...
cakap kt harakah fitnah..
YG blog ni pasal sex je banyak kenapa...
sex2 umno semua gila sex belaka...
yg pentingg hidup sex..
x gitu ahli umno najib babi...
hahahahahhahahahaaha..
kalu dah babi najib tu babi lah jugak....

Tanpa Nama berkata...

subhanallah...ingat tuhan yg mencipta kamu tu siapa?? menyumpah maki hamun kenapa?? jngn jadi manusia berketurunan iblis.. kesian mak bapak membesarkn kita dngan agama..

Tanpa Nama berkata...

hahaha... puak2 PR xdpt terima kenyataan harakahkahkah suka buat fitnah.. bagi komen xder point ynag jelas..merepek2 macam babi..

Tanpa Nama berkata...

hahaha... puak2 PR xdpt terima kenyataan harakahkahkah suka buat fitnah.. bagi komen xder point yg jelas..merepek2 macam babi..

Tanpa Nama berkata...

Bertelagahlah kau orang sesama Melayu Islam yang berpaksikan parti politikus.