Selasa, 18 Disember 2012

PANASS!! Bekas Peminat Abby Albody BALUN Kaw Kaw Punya!! @Abby_Abadi112

Kali ni Mc takmau komen apa-apa, biar gambar kat bawah ni yang berbicara!!


Lawak oii lawak, hari-hari Abby kena belasah dengan peminat dan bekas peminatnya. Abby kena belasah pun, sebab dia ni bodoh sombong. Tak pandai tapi buat-buat pandai. Kalau Mc jadi Abby la, dah lama Mc terjun dan benam muka dalam longkang, malu oii..

Tapi Abby ni tau malu ka? Sejak masuk Pas ni, kulit muka Abby dah tebal serupa kulit 'khinzir' kot, sebab tu dia dok kena balun pun, dia taktau malu.. he he


McTheory:
Kalau khinzir angry bird tu, comel la juga, ni khinzir hutan.. mau tau la.. hahah

2 ulasan:

merbah desa sgt berkata...

abby ni kalau kita ikut perkembangannya dengan teliti dia ni diibaratkan marahkan nyamok kelambu dibakar.marahkan bekas suaminya negara ni nak dihancurkan.alang2 mandi biar basah terus.alang2 menyelok pekasam biar sampai kepangkal lengan.kalau nak hancur biarlah hancur semua[terutama sekali kaum lelaki].mungkin ini niatnya.WALLAHUALLAM.

Awanama berkata...

Aku nak seluk pekasam abby