Ahad, 16 Disember 2012

TUDIAA!! Dap Buktikan Mereka Parti Rasis Anti Melayu! #DapKongres


Semalam berlangsung Konvensyen Dap di Pulau Pinang. Tiada yang menarik boleh dibincangkan, namun agenda paling utama ialah, Dap telah membuat pengundian dari perwakilan untuk memilih 20 Jawatankuasa Eksekutif Pusat Dap. Kononnya pengundian itu telus dengan mengunakan dakwat kekal kepada pengundi yang telah mengundi.

Namun Dap tetap Dap, walaupun mereka memanggil diri mereka 'multiracial' namun keputusan permilihan semalam membuktikan sebaliknya.

Di bawah adalah keputusan permilihan 20 Jawatankuasa Eksekutif Pusat DAP (CEC) yang diambil daripada timeline laman sosial Twitter rasmi parti DAP. Permilihan berkenaan diadakan di Kongres DAP Nasional Ke 16 bertempat di Pulau Pinang, Pusat Sukan Antarabangsa Pulau Pinang (PISA), Georgetown. Sejumlah 1,823 daripada 2,576 perwakilan hadir pada kongres parti itu telah memilih 20 anggota jawatankuasa tertinggi pusat yang akan menerajui parti rasis ini menjelang PRU13.

Rujuk keputusan dibawah,



Daripada sejumlah besar yang dicalonkan pelbagai bangsa, hanya 2 orang terdiri daripada bangsa Sikh atau Punjabi, satu berbangsa India dan selebihnya berjumlah 17 orang berbangsa Cina. Tiada pemimpin Melayu di dalam jawatankuasa tertinggi pusat parti DAP. he he..

Sedangkan ada 8 calon Melayu dalam pemilihan CEC. Semuanya  tewas termasuk seorang anak Cina yang mengaku Melayu iaitu Zairil Khir Johari. Aspan Alias dan Dato Ariff Sabri aka Sakmongkol AK47 pula terus dipandang sepi. Nampak sangat, Dap tidak rela menerima bangsa melayu berjawatan dalam parti mereka.

Jadi Melayu yang wujud dalam Dap hanyalah 'pejuang bangsat' pemusnah Agama dan Bangsa. Tidak ada istilah multiracial dalam Dap. Kerana mereka memperlihatkan kepada kita betapa rasisnya Dap kepada bangsa Melayu. Jika benar mereka multiracial, tentu mereka telah memilih dua atau seorang wakil melayu dalam permilihan jawatankuasa pusat.

Namun segalanya jelas, bangsa lain terpinggir dalam Dap, perwakilan didominasi oleh kaum cina. Mulai hari ini, semua pemimpin Dap tidak layak berbicara soal hak demokrasi kerana mereka dipilih bukan atas demokrasi, tetapi atas bangsa dan warna kulit.

Inikah yang dikatakan multiracial? Ha ha ha.. inilah yang dipanggil DAP RASIS!!

Kalau mereka jadi kerajaan, Malaysia sama macam Singapura la, melayu ditindas, menjadi KULI di Negara sendiri!!


McTheory:
Multiracial konon? piiraahhhh..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tamrin dari Melaka , yang amat teruja berceramah di Ampang,Selangor adalah penyokong kamikaze slogan DAP Bukan anti Islam,Bukan anti Melayu,tidak setuju dan bangkang sekeras nya ke atas berita ini .
arjuna waspada
changkat lobak.