Selasa, 18 Disember 2012

TUDIAA!! Video Bang Non a.k.a Anwar Ibrahim Gelek Baik Punya!!




Gelek Bang Non Gelek.. ha ha ha.. tua tak sedar diri!

Inilah perangai Anwar brahmin, lebih India dari orang India.. Aku tak kisah hang nak berjoget sampai ke pagi pun tapi, takdak pulak duk bising kata sakit pinggang ??

Dulu masa kes liwat, sanggup panggil doktor kononnya nak buktikan yang hang tu sakit pinggang tak boleh nak liwat..Tapi dalam masa yang sama aku tengok boleh pulak duk berjoget atas pentas tu..

Nampak benar penipu si tua ni kan..

1 ulasan:

Awanama berkata...

Dia tu memnag kaki penipu. Dok bekawan dengan eskay kata tak kenal. Eskay bawak pi enjoy dengan cina doll kata bukan dia.