Jumaat, 26 April 2013

PANASS!! Ahh.. Rupanya Nurul Izzah Penyokong Seks Bebas!! #TolakPR


Anda kenal tak jalang yang pernah mengemparkan negara dengan aksi kangkang bersama boifrennya pada tahun lepas? Malah baru-baru ini, dia juga pernah menghina bendera BN, dengan aksi bebogelnya bersama bendera tu.

Mc tak kisah pun siapa jalang tu, tapi apa yang Mc kisah ialah, tersebarnya gambar si jalang ini dengan pejuang kebebasan beragama, iaitu si Nurul Izzah. Sanggup pula si Nurul Izzah ni bergambar dengan si jalang yang tiada maruah ni.

Rasanya Nurul Izzah tak kisah walaupun dia kenal identiti si amoi jalang ni, sebab dia pun diantara para pejuang kebebasan beragama dan seks bebas. Bagus la, pakai tudung dah cantik, tapi pendirian tak secantik pemakaian.



McTheory:
Selamat amoi tu tak jumpa Anwar, kalau tak, masuk hotel la jawabnya..he he..

3 ulasan:

Gombug berkata...
Ulasan ini telah dialih keluar oleh pentadbir blog.
Awanama berkata...

dulu nurul izzah pun lebih kurang sama macam vivian tu la jugak!

Awanama berkata...

Pernah dengar sister in islam tak????

Siapa ahli dia?????
apa kerja diorang????
Apa pejuangan depa?????