Jumaat, 26 April 2013

PANASS!! Gambar Menarik Ayahanda Tun Dr Mahathir Gempur Kuala Kedah!! #TukarKedah #SaveKedah


Semalam bertempat di Bilik Gerakan Dun Kubang Rotan telah mengadakan program ramah mesra Tun Dr Mahathir bersama warga Kuala Kedah. Dianggarkan hampir 3000 warga Kuala Kedah hadir bertemu dengan mantan Perdana Menteri.Dibawah adalah gambar gambar menarik sempat dirakam ketika program berlangsung..

ketibaan Ayahanda Tun












Dato Hashim Jahaya Calon Dun Anak Bukit

Dato Latt Shariman Calon Dun Kubang Rotan

Puan Noor Hasita Mat Isa Calon Dun Pengkalan Kundur


Dr Zaki Zamani Calon Parlimen Kuala Kedah

Ayahanda Tun berucap

Datuk Paduka Mukhriz tiba memberi sokongan



cenderamata Kuala Kedah buat Tun Dr Mahathir


Cenderamata buat Datuk Paduka Mukhriz


Calon Calon bertanding 


Ayahanda Tun bersalaman dengan warga Kuala Kedah

menjamu selera masakan tempatan



Dato Latt Bersama Pengundi Kubang Rotan

Datuk Seri Setia Diraja Syed Razak hadir memberi sokongan


Sumber gambar dari Medan Tempur


McTheory:

9 ulasan:

Awanama berkata...

aku org PKR.. hangpa bole percaya org tua kafir ni. dia ni ni jahil islam gila babi punya. silap2 baru minum arak tuu

Awanama berkata...

Kenapa nak marah sangat! Rakyat masih ingat atas jasa2 beliau yg telah banyak berjasa kpd negara, bangsa dan agama. Jgn lah terlalu emosi sgt, fikirlah cara rasional.

Awanama berkata...

Cakap biar beralas. Mengaku Islam tapi budi bahasa takde mengalahkan orang kafir.

Tun M satu satunya melayu yang diberi penghormatan untuk masuk kedalam Kaabah dan boleh dibilang dengan jari pemimpin asing yg dipenghormatan itu oleh kerajaan Arab Saudi.

Fitnah dan tuduhan adalah satu dosa.

Awanama berkata...

Kalau orang PRpun jangan la mengaku.pasal komen takdak adap betui.Buat malu aku sebagai orang PR..akupun masuk blog BN..tapi takla tulis komen yang mencerminkan pekerti orang PR ni teruk.

Awanama berkata...

Teruknya bahasa.. Nampak sgt bangsa kurang ajar

Awanama berkata...

Mak Pak dia ajar dia elok2...

Awanama berkata...

Budi,,baahasa budaya kita...kekalkan keamanan.

Awanama berkata...

Kita kuburkan pakatan d pru13 ...amekaw..

Awanama berkata...

Silap2 BN yang terkubur,bukan saja kat Kedah..silap2 melarat negeri lain pun tergadai,sedara jangan terlalu yakin sangat,sebab orang melayu ramai dok tolak UMNO/BN makin hari makin ramai,kecuali dua tiga kerat yang tinggai..tu pn xramai dh? Rakyat bagi UMNO perintah 54 taun dah tapi depa xpandai nak jaga rakyat?,bila rakyat dh xberapa suka baru la depa nak bagi duit Bram,Brim,Brum dan lain2...cuba bayangkan kalau UMNO kuat macam dulu,xmerasa la nak dapat duit Bram,Brim,Brum...

sekurang=kurangnya sedara kena TQ..kat Pakatan,sebab bila pakatan ada kekuatan dan BN terjejas baru la depa pikiaq cikit bagi duit Bram,Brim,Brummm..itupun perlu ingat duit tu duit Rakyat....?depa cuma tulung agih saja...kalau depa ikhlas kat rakyat bukan la ni...lama dah depa buleh bagi,malah lebih pada tu pn depa buleh bagi?